Infografika készítése TV és digitális hirdetésekhez, hogy kitűnj a tömegből!

Készítsd el a figyelemfelkeltő infografikát TV- és digitális hirdetéseidhez! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

TV reklámkampány tervezése

Budapest
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy olyan szakembert találni, aki segítene nekem megtervezni egy TV reklámkampányt. A feladatod az lenne, hogy kidolgozd a kampány koncepcióját, figyelembe véve a célcsoportom igényeit és preferenciáit. Fontos, hogy legyenek tapasztalataid a televíziós hirdetések világában, és tudj kreatívan gondolkodni. A munka akár online is végezhető, így a helyszín nem akadály.

Digitális hirdetési stratégia kidolgozása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy digitális hirdetési stratégia kidolgozásában. A feladatod lenne, hogy elemezd a piaci trendeket és a versenytársakat, majd javasolj egy hatékony hirdetési tervet, amely magában foglalja a közösségi médiát és a Google Ads-t is. Kérlek, csak olyanok jelentkezzenek, akiknek van tapasztalatuk digitális marketingben, és képesek kreatív megoldásokat javasolni. A munka végezhető online is.

TV reklám forgatókönyv írása

Szeged
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy kreatív íróra, aki segít megírni egy TV reklám forgatókönyvét. A hirdetés célja, hogy bemutassa a termékünket, és felkeltse a nézők figyelmét. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a reklámiparban, és tudj humoros, mégis informáló szöveget írni. A munkát online is el lehet végezni, így nem számít, hol tartózkodsz.

Digitális hirdetések grafikai tervezése

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan grafikust keresek, aki digitális hirdetésekhez készít vonzó grafikákat. A feladatod az lenne, hogy a már meglévő brand irányelveink alapján készíts hirdetés képeket különböző formátumokhoz. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a digitális grafikai tervezésben, és tudj rövid határidővel dolgozni. A munka online is végezhető.

Hirdetési kampány teljesítményének elemzése

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan marketing szakembert keresek, aki elemezni tudná a már futó digitális hirdetési kampányunk teljesítményét. Szükségem lenne egy részletes elemzésre a hirdetések hatékonyságáról, és javaslatokra a jövőbeli fejlesztésekhez. Fontos, hogy tapasztalatod legyen az adatelemzésben és a kampányoptimalizálásban. A munka online végezhető.

TV és digitális hirdetések összehangolása

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene összehangolni a TV reklámkampányunkat a digitális hirdetésekkel. A cél az, hogy a két hirdetési forma kiegészítse egymást, és maximális hatást érjünk el. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz mindkét területen, és javasolj kreatív ötleteket, amelyek segítenek a hatékony együttműködésben. A munka online is végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért érdemes digitális hirdetéseket használni a TV mellett?
A digitális hirdetések remekül kiegészítik a TV reklámokat, mert lehetővé teszik, hogy a célzott közönséget elérjük. Míg a TV reklámok széles közönséget vonzanak, a digitális hirdetések lehetőséget adnak arra, hogy pontosan azoknak a felhasználóknak jelenítsük meg a hirdetéseket, akik a legvalószínűbben érdeklődnek a termékünk iránt. Emellett a digitális hirdetések könnyen nyomon követhetők, így azonnal láthatjuk, mi működik és mi nem.
Milyen formátumú digitális hirdetések működnek jól a TV kampányok mellett?
Hogyan lehet mérni a TV kampányok és a digitális hirdetések hatékonyságát?
Mik a legnagyobb kihívások a TV és digitális hirdetések integrálásában?