Kreatív márkázási zóna tervezése gaming versenyekhez

Hozd létre a tökéletes brand zónát a gamer tornádhoz! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Játékos Márka arculattervezése

Budapest
3 hónapja

Szia! Arculattervezőt keresek, aki segítene megalkotni a Játékos Márka vizuális identitását. Szeretném, ha a logó kreatív lenne és tükrözné a játékos, szórakoztató jellegünket. Csapatban szeretnénk dolgozni, tehát fontos, hogy kommunikálni tudj és fogadni tudd a visszajelzéseket. A munka során tartanánk néhány brainstorming ülést, online vagy személyesen, ahogy neked kényelmesebb. A határidőnk 4 hét, így légy gyors és precíz!

Weboldal dizájn a Játékos Márka számára

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan weboldal dizájnert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik játékos témájú weboldalak tervezésében. A Játékos Márka egy interaktív platform, ami különböző játékokat kínál. Szükségünk van egy modern, felhasználóbarát felületre, ami vonzó a látogatóink számára. Az elvárásom, hogy a dizájn responsív legyen és a márka szellemiségét tükrözze. Az online munka során biztosítom a szükséges anyagokat és információkat.

Játékos Márka közösségi média stratégia kidolgozása

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Keresek egy közösségi média szakértőt, aki segítene kidolgozni egy stratégiát a Játékos Márka számára. Fontos, hogy ismerd a legújabb trendeket és a platformokon való hirdetési lehetőségeket. Szeretném, ha a közönségünkkel való kapcsolattartásra fókuszálnál, kreatív tartalmakat hoznál létre és menedzselnéd a kampányokat. Az online munka során szeretném, ha heti egyszer találkoznánk videóhívás keretében.

Játékos Márka tartalomgyártó keresése

Pécs
3 hónapja

Üdv! Olyan tartalomgyártót keresek, aki a Játékos Márka blogjához és hirdetéseihez szórakoztató és inspiráló szövegeket ír. Fontos, hogy érts a játékok világához, és tudj olyan stílusban írni, ami vonzó a fiatal közönség számára. Minimum heti 2 cikket szeretnék, és fontos, hogy tartani tudd a határidőket. Az online munka ideális lenne, mivel nem vagyok kötve egy helyhez.

Játékos Márka események szervezése

Győr
3 hónapja

Helló! Eseményszervezőt keresek a Játékos Márka számára, aki segítene lebonyolítani különféle rendezvényeket, mint például játékbemutatók és versenyek. Szükségem van valakire, aki tapasztalt az eseményszervezésben, és képes koordinálni a részleteket a helyszín kiválasztásától kezdve a lebonyolításig. A munka során fontos, hogy folyamatos kommunikációban legyél velem, és hogy a munka online is végezhető legyen, ha szükséges.

Játékos Márka influenszer keresése

Online munka
3 hónapja

Sziasztok! Olyan influenszert keresek, aki egyedi és játékos tartalommal tudná népszerűsíteni a Játékos Márkámat. Fontos, hogy aktívan építsd a közösségedet, és jó kapcsolatokat ápolj a követőiddel. Elvárom, hogy az együttműködés alatt kreatív ötletekkel állj elő, és rendszeresen posztolj a termékeinkről. Az online munka lehetővé teszi a rugalmas időbeosztást, ami ideális számunkra.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos, hogy a játékos márkák felismerhetőek legyenek?
A játékos márkák felismerhetősége kulcsfontosságú, mert segít a vásárlóknak azonosítani a minőséget és a megbízhatóságot. Ha egy márka jól van pozicionálva a piacon, az automatikusan bizalmat ébreszt a potenciális vásárlókban. Ezen kívül a márkák segítenek a játékosoknak abban, hogy egy közösség részévé váljanak, hiszen az azonos márka iránti elköteleződés összeköti az embereket.
Hogyan segíthet a játékos márkák fejlesztése a versenyelőny megszerzésében?
Mik a legfontosabb elemei egy sikeres játékos márkastratégiának?
Milyen hatással van a közösségi média a játékos márkák népszerűsítésére?