Kapcsolati adatok gyűjtésére szolgáló chatbot készítése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy chat-bot összegyűjteni a potenciális ügyfelek adatait a landing page-en! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Kapcsolati Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy kapcsolati chatbotot fejleszteni. A chatbotnak képesnek kell lennie arra, hogy válaszoljon a leggyakoribb ügyfélszolgálati kérdésekre, mint például a termékek elérhetősége, árváltozások vagy szállítási információk. Fontos, hogy a chatbot barátságos és természetes nyelven kommunikáljon. Elvárásom, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen chatbot fejlesztésben, és ismerje a legújabb technológiákat. A munkát online is el lehet végezni.

Kapcsolati chatbot integráció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan fejlesztőt keresek, aki tud segíteni a meglévő weboldalamba egy kapcsolati chatbot integrálásában. A chatbotnak zökkenőmentesen kell működnie a weboldalon, és összekapcsolva kell lennie a CRM rendszerünkkel. Kérlek, ha van tapasztalatod az integrációk terén, jelentkezz! Fontos, hogy a chatbot könnyen kezelhető legyen, és jól válaszoljon a látogatók kérdéseire. Ez a feladat online végezhető.

Chatbot teljesítmény optimalizálása

Kecskemét
3 hónapja

Szia! Azért írok, mert szeretném, ha valaki optimalizálná a már meglévő kapcsolati chatbotomat. Jelenleg nem megfelelően válaszol bizonyos kérdésekre, és szeretném, ha javítanád a teljesítményét. Olyan szakembert keresek, aki érti a mesterséges intelligenciát és a gépi tanulást, és tudja, hogyan kell javítani a chatbot válaszait. A projekt online végezhető, és előre egyeztetett határidőn belül kellene elkészíteni.

Chatbot dizájn fejlesztés

Pécs
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy szép és felhasználóbarát dizájnt a kapcsolati chatbotomhoz, és ehhez keresek grafikust. A dizájn fontos szerepet játszik abban, hogy a felhasználók jól érezzék magukat a chatbot használata közben. Kérlek, tudasd velem, ha van tapasztalatod chatbot dizájnban, és mutass referenciákat! A munka online is megoldható, mivel nem fontos, hogy egy helyen legyünk.

Chatbot tréning és tartalomfejlesztés

Szeged
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tudna segíteni a kapcsolati chatbotom tartalmának fejlesztésében és tréningezésében. A chatbotnak képesnek kell lennie arra, hogy megértse és válaszoljon a felhasználók kérdéseire, így fontos, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen a chatbot tartalomfejlesztésben. Kérlek, jelezd, ha érdekel a feladat, és hogy milyen referenciáid vannak. A munka távolról is elvégezhető.

Chatbot elemzés és visszajelzés

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki el tudja végezni a már működő kapcsolati chatbotom elemzését. Szükségem van arra, hogy kiderítsd, hol lehetne javítani a teljesítményén, és milyen új funkciókat érdemes bevezetni. Kérlek, ha tudsz segíteni, tudasd velem, milyen módszereket használsz az ilyen elemzésekhez. A projekt online módon is elérhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a kapcsolati chatbot és hogyan működik?
A kapcsolati chatbot egy olyan mesterséges intelligencia alapú alkalmazás, amely képes automatikusan válaszolni a felhasználók kérdéseire, és segít a kommunikációban. Ezek a chatbotok a természetes nyelv feldolgozására építenek, ami lehetővé teszi számukra, hogy megértsék és értelmezzék a felhasználók által írt üzeneteket. A kapcsolati chatbotok általában ügyfélszolgálati célokra használatosak, ahol gyorsan és hatékonyan válaszolhatnak a gyakori felhasználói kérdésekre, akár 24/7 elérhetőséget biztosítva.
Milyen előnyei vannak a kapcsolati chatbotok használatának a vállalkozások számára?
Hogyan lehet egy kapcsolati chatbotot integrálni a meglévő rendszereinkbe?
Milyen típusú kérdéseket tud megválaszolni egy kapcsolati chatbot?