Mobilalkalmazás támogatás a közzététel után az App Store-ban és a Google Play-en

Támogasd mobilalkalmazásodat a közzététel után is az App Store-ban és a Google Play-en! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Mobilalkalmazás támogatás

Budapest
3 hónapja

Szia! Mobilalkalmazás fejlesztéssel kapcsolatos támogatásra van szükségem. Azt szeretném, ha lenne valaki, aki segít a hibák kijavításában, és a felhasználói élmény javításában. Fontos, hogy tapasztalatod legyen Android és iOS platformokon egyaránt, és hogy ismerd a legújabb trendeket a mobilalkalmazások terén. Az elvárásom, hogy rendszeresen tudjunk kommunikálni, és részletes jelentéseket kapjak a haladásról. Online munka is lehetséges, így kérlek, jelöld meg, hogy mikor tudnál kezdeni!

Mobilalkalmazás karbantartás

Szeged
3 hónapja

Helló! Mobilalkalmazásomhoz keresek szakembert, aki segítséget tud nyújtani a karbantartásban. Szeretném, ha a rendszeres frissítések, a hibajavítások és az optimalizálás terén lenne tapasztalatod. A feladatok közé tartozik a kód áttekintése és a teljesítmény javítása. Kérlek, írd meg, hogy milyen tapasztalataid vannak, és hogy mikor tudnál online dolgozni ezen a projekten.

Mobilalkalmazás hibaelhárítás

Debrecen
3 hónapja

Üdvözöllek! Az alkalmazásomban több hiba is fellépett, és sürgős segítségre van szükségem. Olyan szakembert keresek, aki képes ezeket a hibákat gyorsan és hatékonyan megszüntetni. Fontos, hogy a tapasztalataid közé tartozzon a hibajelentés és a hibaelhárítás, valamint a felhasználói visszajelzések figyelembevétele. Kérlek, jelezd, hogy online tudsz-e segíteni, és mikor vágsz bele.

Mobilalkalmazás felhasználói élmény javítása

Győr
3 hónapja

Szia! Szeretném, ha segítenél javítani a mobilalkalmazásom felhasználói élményét. Olyan szakemberre van szükségem, aki tapasztalattal bír a UX/UI dizájn terén, és képes javaslatokat tenni a funkciók optimalizálására. A célom, hogy a felhasználók könnyen navigáljanak az alkalmazásban. Kérlek, írd meg, hogy milyen módszereket alkalmaznál, és mikor tudnál nekilátni az online munkának!

Mobilalkalmazás új funkcióinak fejlesztése

Pécs
3 hónapja

Helló! Új funkciók bevezetéséhez keresek szakembert a mobilalkalmazásomban. Olyan valakit szeretnék, aki tapasztalt az új funkciók tervezésében és megvalósításában. A feladat során fontos, hogy figyelj a már meglévő rendszerekre és a felhasználói élményre. Kérlek, oszd meg velem a portfóliódat, és hogy mikor tudnál kezdeni az online munkát.

Mobilalkalmazás piackutatás

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretném, ha segítenél egy piackutatásban a mobilalkalmazásom kapcsán. Olyan szakember jöhet szóba, aki ismeri az iparági trendeket, a konkurenciát, és a felhasználói igényeket. A feladatod lenne összegyűjteni az adatokat és elemzéseket készíteni, hogy jobban megérthessem a piacot. Kérlek, írd meg, hogy mennyi időt szánnál erre, és mikor tudnál kezdődni az online munkával.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi a mobilalkalmazás támogatás lényege?
A mobilalkalmazás támogatás az a szolgáltatás, amely segít a felhasználóknak, ha problémáik adódnak a mobilalkalmazás használata közben. Ez magában foglalja a technikai problémák megoldását, a hibák javítását, valamint a felhasználói kérdések megválaszolását. A célunk, hogy a felhasználók zökkenőmentesen élvezhessék az applikáció előnyeit, és ha bármi gond adódik, akkor gyors és hatékony segítséget nyújtsunk számukra.
Hogyan kérhetem a mobilalkalmazás támogatást?
Milyen típusú problémákkal fordulhatok a mobilalkalmazás támogatáshoz?
Meddig tarthat a mobilalkalmazás támogatásához szükséges válaszadás?