Okos város rendszerek technikai támogatása

Kapcsolódj a "Okos Város" rendszerekhez szakértői technikai támogatással! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Okos Támogatás szakértőt keresek

Budapest
6 napja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek Budapesten, aki jártas az Okos Támogatás rendszerek telepítésében és konfigurálásában. A feladat az, hogy telepítse és beállítsa az okos támogatási eszközöket egy lakóingatlanban, és biztosítsa, hogy minden eszköz megfelelően működjön. Elvárásom, hogy legyen tapasztalat az ilyen rendszerek telepítésében, és ismerje a legújabb technológiákat. A munka során fontos, hogy pontosan kövesse az utasításokat és a határidőket. A feladat elvégzése Budapest belvárosában történne, kérlek, jelezz vissza, ha megfelelsz a követelményeknek és el tudod vállalni a munkát.

Okos Támogatás rendszer kiépítése

Budapest
5 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet egy okos támogatási rendszer kiépítésében a vállalkozásom számára. A feladatod az lenne, hogy átnézd a jelenlegi folyamatokat, és javaslatokat tegyél arra, hogyan tudnánk hatékonyabbá tenni a támogatás nyújtását. Fontos, hogy érts a digitalizációhoz és a legújabb technológiákhoz. Kérlek, oszd meg velem a korábbi tapasztalataidat, és azt, hogyan tudnál segíteni nekünk!

Okos Támogatás felhasználói élmény javítása

Pécs
5 hónapja

Hello! Szükségem van egy UX/UI szakemberre, aki segítséget nyújt az okos támogatásunk felhasználói élményének javításában. A célom az, hogy a felhasználók könnyen és gyorsan elérjék a szükséges információkat. Kérlek, nézd át a jelenlegi felületet, és javasolj változtatásokat. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a webdesign terén, és tudj online, távolról dolgozni!

Okos Támogatás marketing stratégiák kidolgozása

Szeged
5 hónapja

Kedves szakember! Olyan marketing szakértőt keresek, aki segítene kidolgozni az okos támogatásunk marketing stratégiáit. Szeretném, ha elemeznéd a piacot, és javaslatokat tennél arra, hogyan tudnánk jobban elérni a potenciális ügyfeleinket. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal digitális marketing terén. Online munkát keresek, így bárhonnan dolgozhatsz!

Okos Támogatás chatbot fejlesztés

Debrecen
5 hónapja

Helló! Olyan programozóra van szükségem, aki segít kifejleszteni egy chatbotot az okos támogatási rendszeremhez. A chatbotnak képesnek kell lennie válaszolni az ügyfeleink gyakori kérdéseire, és automatizálni egyes folyamatokat. Kérlek, oszd meg velem a korábbi projektjeidet, és azt, hogy milyen technológiákat használsz. Az online munkát részesítem előnyben!

Okos Támogatás rendszer karbantartása

Győr
5 hónapja

Sziasztok! Olyan informatikai szakembert keresek, aki elvállalja az okos támogatás rendszerem karbantartását. Fontos, hogy folyamatosan frissítsd a rendszert, és biztosítsd, hogy minden zökkenőmentesen működjön. Kérlek, ismertesd a tapasztalataidat a hasonló feladatokkal kapcsolatban. Az online munkát előnyben részesítem, de hetente egyszer szeretnék személyesen találkozni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az az okos támogatás és hogyan működik?
Az okos támogatás egy technológiai megoldás, amely mesterséges intelligencia segítségével nyújt segítséget a felhasználóknak. A rendszer elemzi a felhasználói kérdéseket és igényeket, majd személyre szabott válaszokat vagy javaslatokat kínál. Ezzel az eszközzel gyorsabban juthatsz információkhoz, és hatékonyabban oldhatod meg a problémáidat.
Milyen előnyei vannak az okos támogatásnak a hagyományos ügyfélszolgálattal szemben?
Milyen szektorokban használják az okos támogatást?
Hogyan biztosítja a rendszer a felhasználói adatok biztonságát?