Panasz- és kifogáskezelő chatbot fejlesztése

Találj ügyfélszolgálati szakértőt, aki segít gyorsan és hatékonyan kezelni a panaszokat és igényeket! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Panaszchatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakemberre van szükségem, aki segítene nekem egy panaszkezelő chatbot kifejlesztésében. A célom, hogy az ügyfeleim könnyen be tudják adni a panaszukat, és a chatbot automatikusan kezelni tudja az alapvető kérdéseket. Elvárom, hogy a chatbot képes legyen a gyakori kérdésekre válaszolni, valamint átirányítani az ügyfeleket a megfelelő osztályokhoz. Ideális esetben online munka keretein belül is el tudnád végezni ezt a feladatot, mivel nekem fontos a rugalmasság. Kérlek, küld el nekem a referencia munkáidat és a várható költségeidet!

Panaszchatbot tervezés

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy panaszchatbotot készíttetni, hogy az ügyfeleim könnyen és gyorsan be tudják adni a panaszaikat. Olyan szakemberre van szükségem, aki tapasztalt a chatbotok fejlesztésében, és tud segíteni a dizájn, valamint a beszélgetési logika megtervezésében. A chatbotnak intuitívnak kell lennie, és tudnia kell, hogyan válaszoljon a leggyakoribb panaszokra. Szeretném, ha ezt online munka keretében tudnád megvalósítani, így kérlek, adj egy becslést az időkeretre és a költségekre!

Panaszchatbot implementáció

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakemberre, aki segít nekem a panaszchatbotom implementálásában. A chatbotnak a weboldalamon kell működnie, és fontos, hogy zökkenőmentesen tudjon együttműködni a meglévő ügyfélszolgálati rendszerekkel. Elvárom, hogy legyen tapasztalatod a chatbotok integrációjában, valamint a felhasználói élmény javításában. Online munka lenne, de fontos, hogy a történetek valós idejű frissítésével kapcsolatos feladatokat is meg tudd oldani. Kérlek, oszd meg velem a tapasztalataidat és a díjaidat!

Panaszchatbot karbantartás

Miskolc
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet a panaszchatbotom karbantartásában és frissítésében. A chatbot már működik, de szeretném, ha felülvizsgálnád, és javaslatokat tennél a fejlesztésekre, hogy még hatékonyabb legyen. Fontos számomra, hogy a chatbot képes legyen az újabb panaszformák kezelésére is. Online munka lenne, így a rugalmasság fontos. Kérlek, mond el, hogy milyen tapasztalataid vannak ezen a területen és mik az árképzési lehetőségeid!

Panaszchatbot funkcióinak bővítése

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakértőre, aki bővíteni tudja a panaszchatbotom funkcióit. Jelenleg csak alapvető panaszokat tud kezelni, de szeretném, ha a chatbot képes lenne például statisztikákat készíteni az ügyfél panaszokról és visszajelzésekről. Fontos, hogy a fejlesztés a meglévő rendszereinkkel összhangban történjen. Online munka lenne, így a távolság nem akadály. Kérlek, ossz meg velem néhány referenciát és az árajánlatodat!

Panaszchatbot tesztelése és optimalizálása

Pécs
3 hónapja

Üdvözlet! Olyan szakembert keresek, aki tesztelni tudná a panaszchatbotomat, és javaslatot tenne az optimalizálására. A célom, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa az ügyfeleknek. Fontos, hogy legyen tapasztalatod a chatbotok tesztelésében, és tudj segíteni az esetleges hibák kijavításában. A munka online végezhető, kérlek, írd meg, hogy milyen tesztelési módszereket alkalmaznál, és milyen áron dolgoznál!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a panaszchatbot és hogyan működik?
A panaszchatbot egy olyan mesterséges intelligencián alapuló rendszer, amelyet kifejezetten ügyfélszolgálati panaszok kezelésére terveztek. Amikor egy ügyfél problémával fordul hozzánk, a chatbot képes automatikusan feldolgozni a bejelentést, válaszolni a kérdésekre és irányítani a felhasználót a megfelelő megoldásokhoz. Alapvetően úgy működik, hogy a felhasználók írásban kommunikálnak vele, a chatbot pedig a beérkezett üzenetek alapján azonnali válaszokat ad, vagy továbbítja a panaszt az emberi operátoroknak, ha szükséges.
Milyen előnyöket nyújt a panaszchatbot a vállalatok számára?
Hogyan lehet hatékonyan bevezetni egy panaszchatbotot a vállalatnál?
Milyen kihívásokkal szembesülhetünk a panaszchatbot használata során?