Jogi Panaszkezelő Botok Fejlesztése és Kínálata

Fedezd fel a legjobb megoldásokat a lakossági panaszok kezelésére! Kérj konzultációt szakértőinktől, és tudd meg, hogyan segíthetnek neked!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Panaszkezelő Bot fejlesztése

Budapest
4 napja

Szeretném, ha egy profi fejlesztő készítene számomra egy Panaszkezelő Bot-ot, amely képes automatikusan fogadni, kategorizálni és kezelni ügyfelek panaszait. A botnak legyen felhasználóbarát felülete, és képes legyen integrálódni a meglévő ügyfélszolgálati rendszerünkkel. Elvárásom, hogy a fejlesztő tapasztalattal rendelkezzen chatbotok és automatizált ügyfélszolgálati rendszerek terén, valamint ismerje a magyar nyelvet tökéletesen. A feladatot Budapesten szeretném, hogy személyesen is egyeztethessünk, de online is megoldható. A fejlesztést követően legyen lehetőség a bot tesztelésére és finomhangolására, hogy maximálisan megfeleljen az igényeinknek.

Panaszkezelő Bot fejlesztése

Online munka
5 hónapja

Üdvözlöm! Szükségem van egy szakemberre, aki képes kifejleszteni egy panaszkezelő botot. A bot célja, hogy automatikusan kezelje a vásárlói panaszokat, válaszoljon a gyakori kérdésekre, és segítse a felhasználókat az ügyintézésben. Fontos, hogy a bot képes legyen az ügyfelek adatait bizalmasan kezelni és biztosítani a GDPR megfelelőséget. Az elvárt funkciók közé tartozik a természetes nyelvi feldolgozás, a gépi tanulás, és a felhasználói élmény maximalizálása. Kérem, küldjön referenciákat korábbi munkáiról és mutasson be hasonló projekteket!

Panaszkezelő Chatbot kialakítása

Online munka
5 hónapja

Hello! Olyan szakembert keresek, aki rendelkezik tapasztalattal chatbotok fejlesztésében, különös figyelmet fordítva a panaszkezelésre. A botnak képesnek kell lennie arra, hogy az ügyfelek bejelentéseit gyorsan és hatékonyan kezelje, emellett menedzselje a válaszokat és az irányítást az élő ügyfélszolgálathoz, ha szükséges. Elvárás, hogy a bot legyen rugalmas és skálázható, mivel a jövőben bővítések várhatóak. Kérem, hogy a jelentkezés során ossza meg, milyen technológiákat használt eddigi munkái során!

Automatikus Panaszkezelő Bot fejlesztése

Online munka
5 hónapja

Sziasztok! Keresek egy programozót, aki segítene kifejleszteni egy automatikus panaszkezelőt. A fő cél az, hogy a bot segítse a vásárlókat a panaszok bejelentésében, és nyújtson hasznos válaszokat a felmerülő kérdésekre. Várjuk, hogy a bot integrálható legyen a meglévő ügyfélszolgálati rendszereinkkel, és támogassa a többnyelvű használatot is. Kérlek, hívj vissza, ha van tapasztalatod a hasonló területen, és mesélj el pár példát a korábbi projektjeidről!

Panaszkezelő Bot tartalomfejlesztés

Budapest
5 hónapja

Jó napot! Szükségem van valakire, aki segít kifejleszteni a panaszkezelő bot szöveges tartalmát. A cél az, hogy a bot emberszerű válaszokat tudjon adni, amikor az ügyfelek panaszt tesznek. Olyan tartalomra van szükségem, ami világos, érthető és segít az ügyfeleknek a problémáik megoldásában. Kérlek, mondj példát arra, milyen típusú nyelvezetet használsz, és hogyan alakítod ki a tartalmat az ügyfélélmény javítása érdekében!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Panaszkezelő Bot, és hogyan működik?
A Panaszkezelő Bot egy olyan automatikus válaszadó rendszer, amelyet a panaszok és visszajelzések kezelésére terveztek. A bot képes felismerni a felhasználók által megadott problémákat, majd releváns információkat nyújtani, vagy akár átirányítani a felhasználót egy élő ügyintézőhöz. Az alapja a mesterséges intelligencia, mely folyamatosan tanul a korábbi interakciókból, hogy egyre pontosabb válaszokat tudjon adni.
Milyen előnyöket nyújt a Panaszkezelő Bot használata?
Hogyan tudom aktiválni a Panaszkezelő Botot?
Milyen típusú kérdésekre tud válaszolni a Panaszkezelő Bot?