Chatbot az érdeklődők és megrendelések feldolgozásához a Salesforce-ban

Fedezd fel, hogyan segíthet egy intelligens chat-bot a Salesforce rendszerében a leadek és megrendelések kezelésében! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Salesforce Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem a Salesforce Chatbot fejlesztésében. A célom az, hogy egy hatékony ügyfélszolgálati chatbotot hozzak létre, amely képes válaszolni a gyakran ismételt kérdésekre és javítani az ügyfélszolgálati folyamatokat. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a Salesforce platformban, és ismerd a chatbot fejlesztési folyamatát. Olyan megoldásra van szükségem, amely könnyen integrálható a jelenlegi rendszereinkbe. A munka online is végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Salesforce Chatbot beállítása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Segítségre van szükségem a Salesforce Chatbot beállításához. Keresek egy olyan szakembert, aki jól ismeri a Salesforce platformot, és tapasztalatot szerzett chatbotok konfigurálásában. A feladat az lenne, hogy beállítsd a chatbotot, hogy az megfelelően kommunikáljon az ügyfelekkel és válaszoljon a leggyakoribb kérdésekre. Fontos, hogy a chatbot felhasználóbarát legyen, és be legyen állítva az ügyfélszolgálati folyamatainkhoz. Online munka is szóba jöhet, ha ez számodra kényelmesebb.

Salesforce Chatbot testreszabása

Szeged
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet a Salesforce Chatbot testreszabásában. Szeretném, ha a chatbot egyedi stílusban és hangnemben kommunikálna, amely tükrözi a márkánk értékeit. Keressük azt a szakértőt, aki tapasztalatot szerzett a chatbotok személyre szabásában és jól ismeri a Salesforce rendszert. A munkának online kellene zajlania, és szeretném, ha hetente legalább egyszer tudnánk egyeztetni a haladásról.

Salesforce Chatbot integrálása

Pécs
3 hónapja

Helló! Segítséget keresek a Salesforce Chatbotom integrálásában a meglévő CRM rendszeremhez. Olyan szakembert keresek, aki már dolgozott hasonló projekteken, és pontosan tudja, hogy mit kell tennie a zökkenőmentes integráció érdekében. Fontos, hogy a chatbot kommunikációja zökkenőmentes legyen, és az ügyfelek számára értékes információkat nyújtson. Az online munka lehetősége nagyon előnyös lenne számomra.

Salesforce Chatbot fejlesztési tervek készítése

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet a Salesforce Chatbot fejlesztési terveinek kidolgozásában. Szükségem van egy részletes tervre, amely tartalmazza, hogy miként lehetne a chatbotot a lehető legjobban kihasználni az ügyfélszolgálati célokra. Olyan valakit szeretnék, aki tapasztalt a chatbotok fejlesztésében és tudja, mit érdemes figyelembe venni a tervezési folyamat során. A munka online végezhető, tehát bárhonnan dolgozhatsz.

Salesforce Chatbot karbantartás és frissítések

Online munka
3 hónapja

Helló! Keresek egy szakértőt, aki rendszeresen karbantartja és frissíti a Salesforce Chatbotomat. Fontos, hogy folyamatosan figyeld a teljesítményét és a felhasználói visszajelzéseket, majd ennek megfelelően végezz fejlesztéseket. Olyan tapasztalt szakemberre van szükségem, aki jól ismeri a chatbotok működését és képes a szükséges módosításokra. A munka online történik, így rugalmas munkakörülményekkel rendelkezhetsz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Salesforce Chatbot és hogyan működik?
A Salesforce Chatbot egy mesterséges intelligencia alapú alkalmazás, amely a Salesforce platformján belül segít automatizálni a vevői interakciókat. Az ilyen chatbotok használhatók ügyfélszolgálati kérdések kezelésére, ajánlások adására, és információk nyújtására. A működése során a chatbot a felhasználói kérdéseket elemzi, majd a legmegfelelőbb válaszokat generálja, amelyeket az ügyfelek azonnal megkaphatnak, ezáltal csökkentve a válaszidőt.
Hogyan integrálható a Salesforce Chatbot a meglévő rendszereinkbe?
Milyen előnyöket nyújt a Salesforce Chatbot a vállalkozások számára?
Milyen funkciókat kínál a Salesforce Chatbot a felhasználóknak?