Loyalitási ügyfélprogram chatbot fejlesztése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy chat-bot a vásárlói hűség növelésében! Kérj ingyenes konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfél Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy ügyfél chatbot fejlesztésében. A chatbot célja, hogy automatizálja az ügyfélszolgálati folyamatokat, és válaszoljon a gyakran ismételt kérdésekre. Fontos, hogy a chatbot képes legyen természetes nyelven kommunikálni, és integrálható legyen a weboldalam meglévő rendszereivel. Kérlek, írj nekem, ha van tapasztalatod a chatbot fejlesztésében, különösen a mesterséges intelligencia és gépi tanulás terén. Online munka is lehetséges, így rugalmasan tudunk együtt dolgozni.

Ügyfél Chatbot dizájn

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy kreatív dizájnerekre, akik segítenének megtervezni az ügyfél chatbot felhasználói felületét. Olyan dizájnra gondoltam, ami vizuálisan vonzó és könnyen használható, figyelembe véve az ügyfélélményt. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a UX/UI tervezésben és ismerd a chatbotok sajátosságait. A projekt online munka keretein belül történne, így bármilyen helyről dolgozhatsz.

Ügyfél Chatbot tesztelése

Szeged
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy tesztelő szakemberre, aki segít a chatbot tesztelésében, hogy biztosan minden funkció megfelelően működjön. Előny, ha van tapasztalatod a szoftveres tesztelésben és az automatizált tesztelési eszközök használatában. A feladat magában foglalja a funkcionális tesztelést, a hibák beazonosítását és a tesztelési jelentések elkészítését. Online munka is lehetséges, így rugalmasan tudsz dolgozni.

Ügyfél Chatbot integrálása

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik a chatbotok integrálásában más rendszerekkel, mint például CRM vagy máshol használt ügyfélkezelő programok. Szükség van arra, hogy a chatbot zökkenőmentesen tudja kezelni az ügyfél-adatokat és kommunikálni tudjon a többi rendszeren. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha van ezzel kapcsolatos tapasztalatod, és online munka keretein belül szeretnél dolgozni.

Ügyfél Chatbot marketing stratégia

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan marketing szakembert keresek, aki segítene kidolgozni egy marketing stratégiát az ügyfél chatbotom népszerűsítésére. Olyan megoldásokat keresek, amelyek valóban elérik a célközönséget és növelik a chatbot használatát. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a digitális marketing és közösségi média területén. A projekt online munka keretein belül zajlana, így bárhonnan tudsz dolgozni.

Ügyfél Chatbot karbantartás

Budapest
3 hónapja

Helló! Olyan IT szakembert keresek, aki folyamatos karbantartást tud végezni az ügyfél chatbotomon. Szükségem van valakire, aki tudja frissíteni a chatbot tudásbázisát, javítani a hibákat és optimalizálni a működését. Kérlek, jelentkezz, ha van tapasztalatod chatbotok karbantartásában vagy fejlesztésében. Online munka is lehetséges, így rugalmasan tudunk együtt dolgozni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfél chatbot és hogyan működik?
Az ügyfél chatbot egy olyan mesterséges intelligencián alapuló rendszer, amely képes természetes nyelvű interakciókra válaszolni. Alapvetően egy virtuális asszisztens, amely automatizálja az ügyfélszolgálati feladatokat. A chatbotok 24/7 elérhetőek, és képesek válaszolni a gyakori kérdésekre, információkat nyújtani a termékekről, vagy akár segíteni a vásárlási folyamatban. A működésük egyéni beállításoktól függ, de általában gépi tanulás és nyelvfeldolgozás révén tanulnak és fejlődnek az interakciók során.
Mik az ügyfél chatbot előnyei?
Mik a legfontosabb tényezők a sikeres ügyfél chatbot megvalósításához?
Hogyan integrálhatom az ügyfél chatbotot a vállalkozásom rendszerébe?