Ügyfélkapcsolati Nyilvántartó Program Elemzéssel és Fejlesztéssel

Fedezd fel ügyfélkapcsolati nyilvántartó programunkat, amely átfogó elemzésekkel segít optimalizálni szolgáltatásaid! Kérj tőlünk konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélkapcsolati program megvalósítása

Budapest
3 hónapja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy ügyfélkapcsolati program kidolgozásában és megvalósításában. Az elvárásom, hogy a program segítsen kezelni az ügyfelekkel való interakciókat, nyomon követhessem az ügyfélinformációkat és az értékesítési folyamatokat. Fontos, hogy tapasztalata legyen CRM rendszerekben, és tudja, hogyan kell integrálni azokat a meglévő folyamatainkba. A munka lehet online is, de ha Budapesten vagy, az is előny. Kérem, írja meg, milyen tapasztalatai vannak ezen a területen!

Ügyfélkapcsolati szoftver fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy szakemberre, aki segít kifejleszteni egy ügyfélkapcsolati szoftvert, amely tökéletesen illeszkedik a cégünk igényeihez. Ideális lenne, ha már dolgoztál hasonló projekteken, és tudnál tanácsot adni a legjobb gyakorlatokról. A legfontosabb, hogy a szoftver könnyen kezelhető legyen, és lehetőséget adjon az ügyfélszolgálati statisztikák nyomon követésére is. Az online munka is lehetséges, de Debrecen előnyben van. Kérlek, írd meg, hogy mit tudnál ajánlani!

Ügyfélkapcsolati megoldások implementálása

Szeged
3 hónapja

Kedves Szakember! Olyan személyt keresek, aki tapasztalattal rendelkezik ügyfélkapcsolati megoldások implementálásában. A célom az, hogy javítani tudjam az ügyfelekkel való kapcsolatunkat és növelni a megtartást. Szükségem lenne egy részletes ajánlatra arról, hogy milyen lépéseket és eszközöket javasolsz ehhez. Kérlek, ha lehetőséged van rá, végezd el ezt a feladatot online, de ha Szegeden vagy, az szuper lenne. Várom a válaszod!

Ügyfélkapcsolati program auditálása

Pécs
3 hónapja

Üdvözlöm! Szükségem van egy szakemberre, aki auditálná a jelenlegi ügyfélkapcsolati programunkat, és javaslatokat tenne a fejlesztésére. Kérlek, nézd át, hogyan kezeljük az ügyfeleink adatait és interakcióit, majd készíts egy részletes jelentést az észrevételeidről. Fontos, hogy tapasztalt legyél a CRM rendszerek elemzésében és javaslataid legyenek a fejlesztésre. Az online munka is elérhető, de ha Pécsen tudsz dolgozni, az is előny!

Ügyfélkapcsolati stratégia kidolgozása

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene kidolgozni egy új ügyfélkapcsolati stratégiát a cégem számára. Szeretném, ha áttekintenéd a jelenlegi folyamataimat, és javaslatokat tennél arra, hogyan tudnánk javítani az ügyfélelégedettséget. Kérlek, hogy tapasztalatod legyen a területen, és tudj kreatív megoldásokat ajánlani. Az online munka is oké, de ha Győr környékén vagy, az előny. Válaszodat várom!

Ügyfélkapcsolati tréning megszervezése

Online munka
3 hónapja

Kedves Leendő Szakember! Olyan szakembert keresek, aki segítene megszervezni és lebonyolítani egy ügyfélkapcsolati tréninget a csapatom számára. Azt szeretném, ha a tréning során a csapat tagjai megtanulnák, hogyan kezeljék az ügyféligényeket és hogyan javíthatják a kommunikációt. Kérlek, hogy mutasd be a tapasztalataidat a tréningek lebonyolításában, és oszd meg velem a módszereidet. Az online tréninget előnyben részesítem, de nem zárkózom el a személyes találkozótól sem.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélkapcsolati program, és miért fontos a cégek számára?
Az ügyfélkapcsolati program egy olyan rendszer, amely segíti a cégeket az ügyfeleikkel való kapcsolattartásban és azok igényeinek megértésében. Fontos, mert javítja az ügyfélélményt, lehetővé teszi a cégek számára, hogy személyre szabott szolgáltatásokat nyújtsanak, és növeli az ügyfélhűséget. Emellett az elemzések révén segít a cégeknek jobban megérteni a piacot és versenyelőnyt szerezni.
Hogyan válasszunk ki egy ügyfélkapcsolati programot a vállalkozásunk számára?
Mik a legfontosabb funkciók, amelyeket érdemes keresni egy ügyfélkapcsolati programban?
Mik a kihívások, amelyeket az ügyfélkapcsolati programok bevezetésekor tapasztalhatunk?