Kérdőív és ügyféligények elemzésére szolgáló chatbot készítése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy chatbot az ügyféligények feltérképezésében és a hatékonyabb kommunikációban! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélchatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segít nekem egy ügyfélchatbotot fejleszteni. A célom az, hogy a chatbot segítségével javítsuk a vevői élményt és gyorsabb válaszokat adjunk a kérdésekre. Fontos, hogy érts a mesterséges intelligencia alapjaihoz és tapasztalatod legyen chatbotok készítésében. A chatbotnak képesnek kell lennie a gyakori kérdések megválaszolására, valamint a felhasználók útmutatására a szolgáltatásaink használatában. Szívesen dolgoznék veled online, ha rugalmas vagy az időbeosztásban.

Chatbot integráció a weboldalamra

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki integrálja az új ügyfélchatbotomat a weboldalamra. A chatbotot már kifejlesztették, de nem tudom, hogyan kell beilleszteni a meglévő weboldal kódjába. Olyan valakire van szükségem, aki tapasztalatot szerzett webfejlesztésben és ismeri a HTML és JavaScript nyelveket. A munka online is végezhető, a lényeg, hogy megoldjuk ezt a problémát minél hamarabb.

Chatbot karbantartás és frissítés

Szeged
3 hónapja

Üdv! Jelenleg van egy ügyfélchatbotom, de szeretném, ha egy szakember segítene a karbantartásában és frissítésében. Az új funkciókat kell beépíteni, és folyamatosan figyelemmel kell kísérni, hogy megfelelően működjön. A tapasztalatod legyen a chatbotszoftverek terén, és legyél képes önállóan dolgozni. Nagyon fontos az időszakos jelentés is a chatbot teljesítményéről. Ez a feladat online is végezhető.

Chatbot edzés és optimalizáció

Miskolc
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tud segíteni a chatbotom edzésében és optimalizálásában. A chatbot jelenleg nem ad mindig releváns válaszokat, ezért szeretném, ha a tudásbázisát bővítenéd és optimalizálnád a válaszait. Fontos, hogy tapasztalatod legyen gépi tanulásban, és képes legyél a chatbot viselkedését elemezni. A munkát online végezheted, de számomra az is fontos, hogy folyamatosan kommunikáljunk az előrehaladásról.

Felhasználói élmény tesztelése a chatboton

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki tesztelné az ügyfélchatbotomat, hogy megtudhassuk, mennyire felhasználóbarát. Olyan valakit keresek, aki tapasztalt a felhasználói élmény tesztelésében, és tudja, mire kell figyelni. A tesztelés során szeretném, ha részletes jelentést készítenél a tapasztalataidról, és javaslatokat tennél a fejlesztésekre. A feladat online is végezhető, de jó lenne, ha tudnánk egy kicsit beszélgetni az eredményekről.

Chatbot marketing és promóciós stratégiák kidolgozása

Pécs
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakembert keresek, aki tud segíteni a chatbotom marketing és promóciós stratégiáinak kidolgozásában. Szeretném, ha a chatbotot minél többen használnák, ezért keresek valakit, aki érti a digitális marketinget és tud kreatív ötletekkel előállni. A projekt online is végezhető, és fontos, hogy szoros együttműködésben dolgozzunk, hogy a legjobb eredményeket érjük el.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélchatbot és hogyan működik?
Az ügyfélchatbot egy mesterséges intelligencia-alapú program, amely automatizálja az ügyfélszolgálati interakciókat. A chatbot képes észlelni és válaszolni a felhasználói kérdésekre, megoldani a problémákat, és tájékoztatni az ügyfeleket különböző szolgáltatásokról. Az alapötlet az, hogy a chatbotok 24/7 elérhetők, így az ügyfelek bármikor kérdéseket tehetnek fel, és gyors válaszokat kaphatnak anélkül, hogy várakozniuk kellene az élő ügyfélszolgálatra.
Milyen előnyökkel jár az ügyfélchatbot használata a vállalkozások számára?
Hogyan lehet testre szabni az ügyfélchatbotot a saját vállalkozásomhoz?
Milyen technológiák állnak rendelkezésre az ügyfélchatbot fejlesztéséhez?