Panaszkezelő chatbot fejlesztése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy intelligens chatbot a vásárlói panaszok kezelésében! Kérj konzultációt szakértőnktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélpanasz Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Üdvözlöm! Szükségem lenne egy ügyfélpanasz kezelő chatbot fejlesztésére, amely képes válaszolni az ügyfelek panaszaira és kérdéseire. A chatbotnak érteni kell a magyar nyelvet, és barátságos, segítőkész stílusban kell reagálnia. A feladat lényege, hogy létrehozzunk egy olyan rendszert, amely automatikusan kezeli az ügyfélpanaszokat, lehetővé téve számukra, hogy gyors válaszokat kapjanak. Fontos, hogy a chatbot programozása során figyelembe vegyük a leggyakoribb panaszokat, és a válaszokat egységes keretek között tudjuk megfogalmazni. Online munkát keresek, ezért várom a jelentkezését!

Ügyfélpanasz Chatbot integráció

Debrecen
3 hónapja

Kedves Érdeklődő! Jelenleg egy ügyfélpanasz chatbot integrálásán dolgozom, és szükségem lenne egy szakemberre, aki segíthet a meglévő ügyfélszolgálati rendszeremhez való csatlakozásban. Az elvárás, hogy a chatbot zökkenőmentesen működjön együtt a CRM rendszerünkkel. Kérlek, csak olyan jelentkezők lépjenek kapcsolatba, akik rendelkeznek tapasztalattal chatbotok integrálásában és jó ismeretekkel bírnak a API-k használatában. Online munka lehetséges, így bárhonnan dolgozhatsz!

Ügyfélpanasz Chatbot tesztelése

Szeged
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy szakembert találni, aki segít az ügyfélpanasz chatbotom tesztelésében. A feladat az lenne, hogy különböző ügyfélpanasz forgatókönyveket kidolgozva ellenőrizd, hogyan reagál a bot. Fontos, hogy a tesztelés során figyelj a nyelvi helyességre és arra, hogy a chatbot valóban hasznos válaszokat adjon. Olyan jelentkezőket várok, akik rendelkeznek tapasztalattal chatbotokkal és tesztelési folyamatokkal. Online munka, tehát bárhonnan elvégezheted!

Ügyfélpanasz Chatbot karbantartása

Pécs
3 hónapja

Szervusz! Jelenleg keresek egy szakértőt, aki vállalja a meglévő ügyfélpanasz chatbotom karbantartását és frissítését. Az lenne a feladatod, hogy rendszeresen ellenőrizd a chatbot teljesítményét, és a visszajelzések alapján módosítsd a válaszait. Fontos, hogy megfelelően értsd a természetes nyelvfeldolgozást és a chatbotok működését. Online munkát keresek, így bárhol elvégezheted a feladatot!

Ügyfélpanasz Chatbot oktatása

Győr
3 hónapja

Kedves Szakszerű! Szükségem van egy szakemberre, aki segít az ügyfélpanasz chatbotom oktatásában. A feladat az lesz, hogy új panasz mintákat adj hozzá, és oktasd a chatbotot a helyes válaszadási módszerekre. Kérlek, jelentkezz, ha van tapasztalatod chatbotok tanításában és a természetes nyelvfeldolgozás területén. A munkavégzés online történik, így könnyedén együtt tudunk dolgozni!

Ügyfélpanasz Chatbot dizájn

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy dizájn szakemberre, aki segít az ügyfélpanasz chatbot felhasználói felületének megtervezésében. A célom egy könnyen használható, vonzó dizájn létrehozása, amely segíti az ügyfeleket az interakcióban. Olyan jelöltet keresek, aki jártas a felhasználói élmény (UX) és a vizuális dizájn terén. A munka online végezhető, így bárhol tudsz dolgozni!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélpanasz chatbot, és hogyan működik?
Az ügyfélpanasz chatbot egy mesterséges intelligencia alapú program, amely segít a vállalkozásoknak a vevői panaszok kezelésében. A chatbot automatizált válaszokat ad a gyakori kérdésekre, és irányítja a felhasználókat a megfelelő megoldásokhoz. Válaszolhat a panaszokkal kapcsolatos gyakori kérdésekre, és ha szükséges, továbbíthatja az ügyfelet egy ügyintézőhöz. A chatbot folyamatosan tanul és fejlődik, hogy jobban megértse az ügyfelek igényeit.
Milyen előnyei vannak az ügyfélpanasz chatbot használatának?
Hogyan integrálható az ügyfélpanasz chatbot a meglévő ügyfélszolgálati rendszerembe?
Milyen típusú panaszokat tud kezelni egy ügyfélpanasz chatbot?