Panaszkezelő chatbot fejlesztése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy intelligens chatbot a vásárlói panaszok kezelésében! Kérj konzultációt szakértőnktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélpanasz Chatbot fejlesztése

Budapest
5 napja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki képes egy hatékony és felhasználóbarát ügyfélpanasz kezelő chatbotot fejleszteni számomra Budapesten. A feladat lényege, hogy a chatbot képes legyen az ügyfelek panaszait felismerni, megérteni és megfelelő válaszokat adni, valamint szükség esetén átirányítani az ügyet a megfelelő részleghez. Elvárás, hogy a szakember jártas legyen mesterséges intelligencia és természetes nyelv feldolgozásban, valamint tapasztalattal rendelkezzék hasonló projektekben. A fejlesztés során fontos, hogy a chatbot könnyen integrálható legyen meglévő ügyfélszolgálati rendszerembe, és megfeleljen a GDPR szabályoknak. A munka helyszíne Budapest, és az elvégzendő feladatot minél hamarabb szeretném elkezdeni, a projekt határideje rugalmas, de a minőség elsődleges.

Ügyfélpanasz Chatbot fejlesztése

Budapest
5 hónapja

Üdvözlöm! Szükségem lenne egy ügyfélpanasz kezelő chatbot fejlesztésére, amely képes válaszolni az ügyfelek panaszaira és kérdéseire. A chatbotnak érteni kell a magyar nyelvet, és barátságos, segítőkész stílusban kell reagálnia. A feladat lényege, hogy létrehozzunk egy olyan rendszert, amely automatikusan kezeli az ügyfélpanaszokat, lehetővé téve számukra, hogy gyors válaszokat kapjanak. Fontos, hogy a chatbot programozása során figyelembe vegyük a leggyakoribb panaszokat, és a válaszokat egységes keretek között tudjuk megfogalmazni. Online munkát keresek, ezért várom a jelentkezését!

Ügyfélpanasz Chatbot integráció

Debrecen
5 hónapja

Kedves Érdeklődő! Jelenleg egy ügyfélpanasz chatbot integrálásán dolgozom, és szükségem lenne egy szakemberre, aki segíthet a meglévő ügyfélszolgálati rendszeremhez való csatlakozásban. Az elvárás, hogy a chatbot zökkenőmentesen működjön együtt a CRM rendszerünkkel. Kérlek, csak olyan jelentkezők lépjenek kapcsolatba, akik rendelkeznek tapasztalattal chatbotok integrálásában és jó ismeretekkel bírnak a API-k használatában. Online munka lehetséges, így bárhonnan dolgozhatsz!

Ügyfélpanasz Chatbot tesztelése

Szeged
5 hónapja

Helló! Szeretnék egy szakembert találni, aki segít az ügyfélpanasz chatbotom tesztelésében. A feladat az lenne, hogy különböző ügyfélpanasz forgatókönyveket kidolgozva ellenőrizd, hogyan reagál a bot. Fontos, hogy a tesztelés során figyelj a nyelvi helyességre és arra, hogy a chatbot valóban hasznos válaszokat adjon. Olyan jelentkezőket várok, akik rendelkeznek tapasztalattal chatbotokkal és tesztelési folyamatokkal. Online munka, tehát bárhonnan elvégezheted!

Ügyfélpanasz Chatbot karbantartása

Pécs
5 hónapja

Szervusz! Jelenleg keresek egy szakértőt, aki vállalja a meglévő ügyfélpanasz chatbotom karbantartását és frissítését. Az lenne a feladatod, hogy rendszeresen ellenőrizd a chatbot teljesítményét, és a visszajelzések alapján módosítsd a válaszait. Fontos, hogy megfelelően értsd a természetes nyelvfeldolgozást és a chatbotok működését. Online munkát keresek, így bárhol elvégezheted a feladatot!

Ügyfélpanasz Chatbot oktatása

Győr
5 hónapja

Kedves Szakszerű! Szükségem van egy szakemberre, aki segít az ügyfélpanasz chatbotom oktatásában. A feladat az lesz, hogy új panasz mintákat adj hozzá, és oktasd a chatbotot a helyes válaszadási módszerekre. Kérlek, jelentkezz, ha van tapasztalatod chatbotok tanításában és a természetes nyelvfeldolgozás területén. A munkavégzés online történik, így könnyedén együtt tudunk dolgozni!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélpanasz chatbot, és hogyan működik?
Az ügyfélpanasz chatbot egy mesterséges intelligencia alapú program, amely segít a vállalkozásoknak a vevői panaszok kezelésében. A chatbot automatizált válaszokat ad a gyakori kérdésekre, és irányítja a felhasználókat a megfelelő megoldásokhoz. Válaszolhat a panaszokkal kapcsolatos gyakori kérdésekre, és ha szükséges, továbbíthatja az ügyfelet egy ügyintézőhöz. A chatbot folyamatosan tanul és fejlődik, hogy jobban megértse az ügyfelek igényeit.
Milyen előnyei vannak az ügyfélpanasz chatbot használatának?
Hogyan integrálható az ügyfélpanasz chatbot a meglévő ügyfélszolgálati rendszerembe?
Milyen típusú panaszokat tud kezelni egy ügyfélpanasz chatbot?