Újraértékesítési és ügyfélkapcsolati chatbot fejlesztése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy chatbot a vásárlók visszacsábításában és az ügyfélkapcsolatok erősítésében! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélchatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy ügyfélchatbot fejlesztésében. A chatbot célja, hogy egyszerűsítse a vásárlói kérdések megválaszolását, és folyamatosan elérhető legyen a látogatók számára. A feladat során fontos, hogy a chatbot képes legyen megérteni az ügyfél igényeit, és a megfelelő válaszokat adni. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezzen a mesterséges intelligencia és a nyelvfeldolgozás terén. Az online munka során szoros kapcsolatot tartanánk a fejlesztés alatt, így folyamatos visszajelzést tudnék adni.

Chatbot integráció egy weboldalra

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene beintegrálni egy ügyfélchatbotot a weboldalamra. A cél az, hogy az ügyfelek bármikor kérdéseket tegyenek fel, és a chatbot azonnal válaszoljon. Kérem, hogy mutassa be a korábbi munkáit, és legyen tapasztalata a weboldalak fejlesztésében is. Fontos, hogy a chatbot felhasználóbarát legyen, és a dizájn illeszkedjen a weboldalam stílusához. A munka online végezhető.

Ügyfélchatbot optimalizálás

Szeged
3 hónapja

Kedves szakember! Az ügyfélchatbotom működésével kapcsolatban keresek segítséget. Az a célom, hogy a chatbot hatékonyabban válaszoljon az ügyfelek kérdéseire, ezért szükség van a meglévő rendszer optimalizálására. Olyan szakértőt keresek, aki jól ismeri a chatbotok működését, és tud segíteni a különböző kérdések megfogalmazásában. A feladat online végezhető, és rugalmas időpontban tudnánk együtt dolgozni.

Új ügyfélchatbot tervezés

Pécs
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy tapasztalt fejlesztőre, aki egy új ügyfélchatbotot tervezne és fejlesztene a vállalkozásom számára. A chatbotnak képesnek kell lennie az ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására és a termékeimhez kapcsolódó információk biztosítására. Olyan szakembert keresek, aki kreatívan gondolkodik, és tudja, hogyan kell a chatbotot személyre szabni az ügyféligények szerint. A projekt online végezhető, és folyamatosan tartanánk a kapcsolatot a fejlesztési folyamat során.

Chatbot tréning és karbantartás

Győr
3 hónapja

Üdvözlöm! Az ügyfélchatbotom hatékonyságának fenntartásához keresek egy szakembert, aki segítene a chatbot tréningezésében és karbantartásában. Az elsődleges feladat a chatbot teljesítményének elemzése, a hiányosságok kijavítása, valamint új kérdések és válaszok hozzáadása. Olyan szakértőt keresek, aki tapasztalattal rendelkezik a chatbotok karbantartásában és tréningezésében. A munka online végezhető, és rugalmas időpontokat tudunk egyeztetni.

Chatbot analitika és jelentés készítése

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene a chatbotom analitikájának kiértékelésében és egy részletes jelentés elkészítésében. Az elvárásaim között szerepel, hogy tudja elemezni a chatbot teljesítményét, az ügyfél interakciókat, valamint javaslatokat tegyen a további fejlesztésekre. Fontos, hogy tapasztalata legyen az analitika és a chatbot működésének megértésében. A munka online végezhető, és a határidő rugalmasan alakítható.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélchatbot és hogyan működik?
Az ügyfélchatbot egy mesterséges intelligencia alapú program, amely képes automatikusan kommunikálni a felhasználókkal. Általában kérdés-válasz formájában működik, ahol a chatbot a beérkező kérdésekre releváns válaszokat ad. A háttérben gépi tanulási algoritmusok segítik a chatbotot abban, hogy folyamatosan fejlődjön és jobban megértse a felhasználók igényeit.
Mik a legnagyobb előnyei az ügyfélchatbotoknak?
Hogyan tudom integrálni az ügyfélchatbotot a weboldalamra?
Milyen típusú kérdéseket tehetnek fel a felhasználók a chatbotnak?