Ügyfélszegmentáló Chatbot Kialakítása

Fedezd fel a legjobb chatbot megoldásokat, amelyek az érdeklődési körök alapján segítenek ügyfeleid szegmentálásában! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélchatbot kialakítása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes egy ügyfélchatbotot létrehozni a weboldalamhoz. A chatbotnak képesnek kell lennie a gyakori kérdések megválaszolására, mint például a termékek árai, szállítási információk és visszatérítési politikánk. Fontos, hogy a chatbot barátságos és segítőkész legyen, és könnyen használható felületet biztosítson. A projekt során szeretném, ha a chatbot integrálva lenne a webshopommal. Online munka is megfelelő, de szeretném, ha a kiválasztott szakember elérhető lenne a munkafolyamat során, hogy megbeszélhessük az esetleges módosításokat vagy kérdéseket.

Chatbot programozása ügyfélszolgálatra

Debrecen
3 hónapja

Helló! Ügyfélszolgálati chatbotot szeretnék fejleszteni, amely automatikusan válaszol a vevői megkeresésekre. Olyan szakembert keresek, aki már dolgozott hasonló projekteken. A chatbotnak értenie kell a természetes nyelvet, és hatékonyan kell tudnia kezelni a különböző kérdéseket. Az elkészült chatbotot integrálni kell a Facebook Messenger-be és a weboldalamra is. Kérlek, jelezd, hogy mennyi időt igényelne a feladat, és a munka során milyen tapasztalataid vannak.

Intelligens ügyfélchatbot fejlesztése

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Olyan fejlesztőt keresek, aki képes egy intelligens ügyfélchatbotot készíteni, amely képes tanulni a felhasználói interakciókból. A chatbotnak segítenie kell a vásárlóknak termékek keresésében és ajánlásában. A projekt során fontos, hogy a chatbot dizájnja összhangban legyen a weboldalam arculatával. Csak olyan jelentkezőket várok, akik már rendelkeznek tapasztalattal hasonló feladatokban. Online munka is elfogadható, de szeretném, ha folyamatosan elérhető lennél.

Ügyfélszolgálati chatbot optimalizálás

Pécs
3 hónapja

Kedves Szakember! Az ügyfélszolgálati chatbotom nem teljesít úgy, ahogy szeretném, és segítségre van szükségem az optimalizálásához. A chatbotnak a válaszidejét szeretném csökkenteni és jobban kellene értenie a vevői igényeket. Olyan szakembert keresek, aki profi a chatbot fejlesztésben és a természetes nyelv feldolgozásában. Ha online végezhető a munka, azt nagyon értékelném, mert szeretném, ha gyorsan tudnánk haladni.

Új ügyfélchatbot tervezése

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy új ügyfélchatbotra, amely fel tudja venni a versenyt a piacon lévő legjobbakkal. A szakember, akit keresek, foglalkozzon a chatbot funkcióinak megtervezésével, beleértve a vásárlói élmény javítását is. Az elkészítés során fontos, hogy a chatbot jól integrálódjon a CRM rendszeremhez. Kérlek, oszd meg velem a referenciáidat, és hogy milyen árban gondolkodsz. Online munka is lehetséges!

Chatbot karbantartás és frissítés

online munka
3 hónapja

Kedves Fejlesztő! Az ügyfélchatbotom folyamatos karbantartásra és frissítésre szorul. Olyan szakértőt keresek, aki rendszeresen tudja frissíteni a chatbot tudásbázisát és javítani a teljesítményét. A munka során fontos, hogy a chatbot naprakész legyen a legújabb információkkal és trendekkel. Online munkavégzés is lehetséges, de elvárom, hogy heti szinten legalább egyszer elérj számomra. Várom a jelentkezéseket!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélchatbot és hogyan segíthet a vállalkozásomnak?
Az ügyfélchatbot egy mesterséges intelligencia alapú program, amely képes automatizálni a vásárlói kommunikációt. Ez azt jelenti, hogy a chatbot képes válaszolni a gyakori kérdésekre, információt szolgáltatni a termékekről, vagy akár támogatást nyújtani a vásárlóknak. A vállalkozásod számára ez időt és erőforrást takarít meg, hiszen a chatbot a nap 24 órájában működik, így a vásárlóid bármikor elérhetik a szükséges információkat.
Milyen előnyökkel jár az ügyfélchatbot használata a vásárlói élmény szempontjából?
Hogyan lehet személyre szabni az ügyfélchatbotot a saját vállalkozásom igényeihez?
Milyen kihívásokkal találkozhatok az ügyfélchatbot bevezetésénél?