Upsell és cross-sell ajánlatokhoz készült chatbot készítése

Fedezd fel a lehetőségeket egy intelligens chatbottal, amely segít az upsell és cross-sell ajánlatokban! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot ajánlások kidolgozása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem chatbot ajánlások kidolgozásában. A feladatod az lenne, hogy elemezd a jelenlegi chatbot trendeket és javasolj megoldásokat, amelyek jobban megfelelnek a cégünk igényeinek. Fontos, hogy a szakember ismerje a legújabb technológiákat és tudja, hogyan lehet őket hatékonyan alkalmazni a felhasználói élmény javítása érdekében. A munka online is végezhető, így rugalmasan tudsz dolgozni.

Chatbot funkcionalitásának javítása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít a chatbotunk funkcionalitásának fejlesztésében. A feladatod az lenne, hogy áttekintsd a jelenlegi működést, és ötleteket adj a fejlesztésekre. Nagy jelentősége van annak, hogy a chatbotunk minél intuitívabb és felhasználóbarátabb legyen, viszont mégis meg kell tartania a cég arculatát. A munka online munkavégzés keretein belül zajlik.

Chatbot tartalom optimalizálása

Szeged
3 hónapja

Kedves Szakember! Olyan valakit keresek, aki segítene a chatbotunk tartalmának optimalizálásában. Azt szeretném, ha át tudnád nézni a jelenlegi szövegeket és ajánlanál módosításokat, amelyek javítanák a felhasználói interakciókat. Előny, ha van tapasztalatod a marketing vagy ügyfélszolgálati szövegírás terén. A munka online is végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Chatbot integrációs segítség

Győr
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakembert keresek, aki segítséget tud nyújtani a chatbotunk különböző rendszerekhez való integrálásában. Az a célunk, hogy a chatbotunk zökkenőmentesen működjön együtt a meglévő CRM rendszerünkkel. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a technikai integráció területén, és pontosan értsd, hogyan működnek ezek a rendszerek együtt. Az online munka lehetősége adott, így rugalmasan dolgozhatsz.

Chatbot tesztelése és visszajelzés

Pécs
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne rád, mint chatbot tesztelőre. A feladatod az lenne, hogy használja a chatbotunkat, és teszteld le annak működését különböző forgatókönyvek szerint. Várnám a részletes visszajelzésedet arról, hogy hol lehetne javítani a chatbot működésén. Előny, ha van tapasztalatod a UX/UI területén. A munkát online bot a helyedről végezheted.

Chatbot analitika beállítása

Miskolc
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene a chatbot analitikájának beállításában, hogy pontosan lássuk, hogyan használják a felhasználók. Szükség lenne a megfelelő mérőszámok kialakítására és a riportok elkészítésére is. Fontos, hogy érts a chatbot analitika eszközökhez és hogyan tudjuk az adatokat elemezni a jövőbeli fejlesztésekhez. Az online munka lehetősége adott, tehát bárhonnan dolgozhatsz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a chatbot, és hogyan segíthet az üzletemben?
A chatbot egy olyan mesterséges intelligencia alapú program, amely képes automatikusan válaszolni a felhasználók kérdéseire. Az üzletedben a chatbot segíthet a vásárlói kérdések megválaszolásában, a termékek bemutatásában, sőt akár a megrendelések kezelésében is. Ezáltal időt spórolhat, és javíthatja az ügyfélélményt, mivel a válaszok azonnal érkeznek.
Milyen platformokon használhatok chatbotokat?
Hogyan válasszam ki a legjobban megfelelőt chatbot megoldást az igényeimhez?
Milyen előnyei vannak a chatbotok használatának az ügyfélszolgálatban?