Article Image

Divatos üzlet nők számára – mit vegyek fel és mit kerüljek?

Az üzlet világában a tényeknek óriási jelentőségük van, akárcsak a megjelenésnek. Nem mindegy, hogy mik azok a fazonok, színek, amik teret és helyet kaphatnak a tárgyalóasztalnál.

A kirívó öltözködés nem célravezető

Azok a nők, akik sikeres üzletasszonyok, többnyire visszafogott eleganciájukkal vívták ki az elismerést maguknak. Sokan hajlamosak úgy gondolkodni, hogy a kihívó, csábító viselkedés egyúttal öltözet majd, és elhozza számukra a sikert. Főleg, ha az üzletfél férfi. Ám ez a hozzáállás téves, sőt kifejezetten kockázatos. A félreérthető viselkedés, kisugárzás megannyi kellemetlenséget generálhat. Ráadásul a helyzet komolyságát is egy az egyben megtorpedózza, lévén a szakértelem helyett valami egészen másra kerül a hangsúly.

fehér magassarkú több szempontból is nagyszerű választás. Egyrészt a fehér szín letisztultsága maga az elegancia és a báj. Másrészt a magas sarok vonzóvá varázsolja a modellt, és magasabb pozícióba emeli a viselőjét, amennyiben persze ez szükséges. Kizárólag azoknak nem ajánlott, akik eleve nagyon magasak. Ekkor ugyanis visszájára fordulhat az igyekezet. A divatosság megteremtése és fenntartása abszolút érthető és reális igény. Szóval nem csoda, hogy ez a fehérségében tündöklő lábbeli olyan, mint egy ünnepi viselet. Minden lépés ajándék, a közbenjárásának köszönhetően. Mert azért nem jó ötlet megfeledkezni a kényelem borítékolásáról. A trend nem azt jelenti, hogy elkerülhetetlen a feszengés meg a diszkomfortos érzet. Sőt. Ennek épp az ellenkezője az igaz. Ha a jó közérzet adott, az azonnal érezhetővé válik, és a kisugárzás is nyomban reagál rá. Míg a kényelmetlenség is rögtön észlelhető.

Mekkora jelentőséggel bírnak a márkák?

Mondhatnánk, hogy nincs jelentősége annak, hogy ki gyártotta a kiszemelt cipőt. Mondhatnánk, de akkor félig-meddig hazudnánk. Erre a Guess cipő a legjobb példa. Elegendő végignézni a kínálat színpompás, szemeket gyönyörködtető tagjait. A márka önmagában biztosíték a maximális minőségre, arra a látványra, ami tényleg példa nélküli a piacon.

Emellett kimondva-kimondatlanul a márkajelzés egyfajta pozicionálást takar. Mutasd milyen a cipőd, megmondom mennyi pénzed van – valahogy így hangozna az üzlet nyelvére lefordítva. S bár a tárgyalások nem feltétlenül a méregetésről szólnak, de benne van ez is a pakliban. Pontosan ezért érdemes élni a név adta pozitívumokkal.

Melyik márka a legjobb döntés?

Ez az a kérdés, amire nem létezik általános érvényű válasz. Mindenkinek az, ami az ízlésével harmonizál. Azt ugyanis kifizetődő taktika messziről elkerülni, hogy a választást ne az ízlés, hanem valamilyen külső nyomás befolyásolja. Ugyanis ekkor az elégedetlenség egy az egyben borítékolható. S ahogy azt a kényelmetlenségekkel kapcsolatban már megemlítettük ez semmiképpen sem díjnyertes forgatókönyv, mert ahogy a kellemetlenségek feltűnőek, úgy a diszharmónia is azonnal érezhető. Az önazonos lét a kulcs a sikerhez! Vagyis a szívből fakadó megjelenés az egyetlen, üzleti fejleményeket ígérő elhatározás.

Qjob adminisztrátor

Hagyj megjegyzést