Professzionális Android-alkalmazás a panaszok és kérések kezelésére

Találj szakértőt, aki segít az Android alkalmazásoddal kapcsolatos panaszok és bejelentések kezelésében! Kérj konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Panaszkezelő alkalmazás fejlesztése

Budapest
2 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem egy panaszkezelő alkalmazás megvalósításában. Az alkalmazás célja, hogy a felhasználók könnyedén benyújthassák panaszukat, és nyomon követhessék annak státuszát. Fontos lenne, hogy az alkalmazás intuitív felhasználói interfésszel rendelkezzen, és lehetővé tegye a visszajelzések azonnali feldolgozását. A szakembernek tapasztalattal kell rendelkeznie a mobil- és webalkalmazások fejlesztésében, és ismernie kell a modern keretrendszereket és programozási nyelveket. Az alkalmazás fejlesztésének során online kommunikációt szeretnék, hogy folyamatosan nyomon tudjam követni a folyamatot.

Panaszkezelő rendszer tervezése

Debrecen
2 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segíthet megtervezni egy panaszkezelő rendszert a vállalkozásom számára. Az elképzelésem, hogy egy olyan platformot szeretnék, ahol az ügyfelek egyszerűen be tudják adni a panaszukat, és ahol a munkatársaim is könnyedén kezelhetik ezeket. Olyan elvárásaim lennének, mint a felhasználói adatok védelme, valamint a könnyű kereshetőség és statisztikai elemzés lehetősége. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha már dolgoztál hasonló projekten, és tudod, hogyan kell egy ilyen rendszert hatékonyan felépíteni. A munka online elvégezhető, így nem szükséges találkoznunk.

Web alapú panaszkezelő alkalmazás készítése

Szeged
2 hónapja

Üdvözlöm! Szükségem van egy tapasztalt fejlesztőre, aki képes lenne egy web alapú panaszkezelő alkalmazás létrehozására. A lényeg az, hogy az ügyfélbarát felület megkönnyítse a panaszok bejelentését, és a kezelőknek lehetőséget adjon a gyors reakciókra. A specialistának értenie kell a front-end és back-end fejlesztéshez egyaránt, és ideális esetben van tapasztalata a felhasználói élmény optimalizálásában is. Kérlek, írj, ha úgy érzed, hogy megfelelsz ezeknek az elvárásoknak. A munkát online végezhetjük.

Mobil panaszkezelő alkalmazás fejlesztése

Pécs
2 hónapja

Sziasztok! Olyan mobilalkalmazás fejlesztőt keresek, aki segítene egy panaszkezelő applikáció elkészítésében. Az applikáció célja, hogy a felhasználók egy egyszerű és gyors módon tudják jelenteni a panaszaikat, valamint nyomon követhessék a válaszokat. A szakembernek tisztában kell lennie a legújabb mobil fejlesztési trendekkel, és fontos, hogy tapasztalata legyen a felhasználói élmény javításában. Kérlek, jelezd, ha érdekel a projekt, és van tapasztalatod ilyen témában. A munka online végezhető.

Panaszkezelő alkalmazás UX/UI tervezés

Győr
2 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy UX/UI tervezőre, aki segítene megalkotni a panaszkezelő alkalmazásom felhasználói felületét. Az a célom, hogy az applikáció könnyen használható és vonzó legyen a felhasználók számára. Fontos, hogy a tervező értse a felhasználói igényeket, és képes legyen kreatív megoldásokat javasolni. Elvárás, hogy korábban már dolgozott hasonló projekteken, és tudjon példákat mutatni a munkáiról. A projekt online lebonyolítható.

Panaszkezelő alkalmazás adatbázis kialakítása

Online munka
2 hónapja

Szia! Olyan adatbázis-szakértőt keresek, aki segítene a panaszkezelő alkalmazásom adatbázisának megtervezésében és kialakításában. Az elvárásom, hogy az adatbázis hatékonyan kezelje a beérkező panaszokat, és lehetővé tegye a gyors keresést és jelentések készítését. Fontos, hogy a szakember legyen jártas SQL-ben és ismerje az adatbázis optimalizálási technikákat. Kérlek, jelezd, ha érdekel a feladat, és van tapasztalatod az ilyen jellegű munkában. A munka online végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a panaszkezelő alkalmazás, és hogyan működik?
A panaszkezelő alkalmazás egy digitális platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy könnyen és gyorsan benyújtsák panaszukat vagy kérdéseiket. Az alkalmazás általában három fő lépést foglal magában: a panasz bejelentése, a panasz feldolgozása, és a visszajelzés nyújtása. Az ügyfél a panaszkezelő felületen keresztül részletesen leírhatja a problémáját, amelyet a rendszer rögzít. Ezután a megfelelő osztály vagy munkatárs megvizsgálja a panaszt, és megfelelő intézkedéseket hoz a megoldás érdekében.
Milyen előnyei vannak a panaszkezelő alkalmazás használatának?
Milyen típusú panaszokat lehet benyújtani a panaszkezelő alkalmazásban?
Hogyan értesülhetek a panaszom állapotáról?