Banki műszaki támogató chatbot fejlesztése

Fedezd fel a banki ügyfélszolgálat forradalmát egy innovatív chatbottal! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Banki Chatbot fejlesztése

Online munka
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy banki chatbotot fejleszteni. A chatbotnak képesnek kell lennie arra, hogy válaszoljon a leggyakoribb banki kérdésekre, mint például a számlainformációk, hitelezési lehetőségek, és az ügyfélszolgálat elérhetőségei. Fontos, hogy a chatbot felhasználóbarát legyen, és tudjon természetes nyelven kommunikálni. A projekt távoli munkában is végezhető, így várom a jelentkezésedet!

Banki Chatbot tesztelése

Online munka
3 hónapja

Szia! szükségem van egy szakemberre, aki a már meglévő banki chatbotomat alaposan letesztelné. Fontos, hogy a tesztelés során minden lehetséges felhasználói forgatókönyvet figyelembe vegyünk, és a chatbot reakcióit értékeljük. Elvárom, hogy tapasztalatod legyen chatbotok tesztelésében, és tudj javaslatokat tenni a fejlesztésükkel kapcsolatban. A munka online végezhető, várom a válaszodat!

Banki Chatbot karbantartása

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan ICT szakembert keresek, aki képes folyamatosan karbantartani a banki chatbotomat. A feladat magában foglalja a rendszeres frissítéseket, hibajavításokat és a felhasználói visszajelzések alapján végzett módosításokat. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a chatbot technológiákban és a banki szektorban, valamint hogy rugalmas legyél az időbeosztásban. Online munkát preferálok, várom a jelentkezésed!

Banki Chatbot integrálása

Online munka
3 hónapja

Szia! Segítségre van szükségem egy banki chatbot integrálásában a meglévő ügyfélszolgálati rendszerembe. A szakembernek jártasnak kell lennie különböző API-k használatában és a chatbotok integrálásának folyamatában. A munkát otthonról végezheted, de elvárom, hogy tudd, hogyan kell hatékonyan implementálni a chatbotot, hogy az zökkenőmentesen működjön az ügyfélkezelő rendszerrel. Várom az érdeklődésedet!

Banki Chatbot felhasználói élmény javítása

Online munka
3 hónapja

Üdv! Keresek egy UX szakembert, aki segítene a banki chatbot felhasználói élményének javításában. A feladatod az lesz, hogy elemezd a meglévő felhasználói interakciókat, és javaslatokat tegyél a chatbot dizájnjának és működésének javítására. Fontos, hogy tapasztalatod legyen az UX kutatásban és a chatbotok tervezésében. Az online munka lehetősége adott, így várom a jelentkezésedet!

Banki Chatbot adattudományi elemzése

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan adattudósra van szükségem, aki elemezni tudja a banki chatbot által gyűjtött adatokat. A cél az, hogy megértsük, milyen típusú kérdések a leggyakoribbak, és hol vannak a bot működésének gyenge pontjai. Olyan szakember jelentkezését várom, aki jártas a gépi tanulásban és az adatvizualizációban. A feladat távolról is végezhető, várom a válaszodat!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mik azok a banki chatbotok és hogyan működnek?
A banki chatbotok olyan mesterséges intelligencián alapuló programok, amelyek képesek automatikusan válaszolni az ügyfél kérdéseire és megoldani a pénzügyi tranzakciókhoz kapcsolódó problémákat. Ezek a chatbotok általában a bank weboldalán vagy mobilalkalmazásában érhetők el, és a természetes nyelvi feldolgozás segítségével képesek megérteni az ügyfelek által írt kérdéseket. A működésük lényege, hogy az egyszerűbb ügyfélkérdéseket gyorsan és hatékonyan kezeljék, így az ügyfeleknek nem kell sorba állniuk vagy várakozniuk egy élő ügyfélszolgálatosra.
Milyen előnyei vannak a banki chatbotok használatának?
Mik a leggyakoribb felhasználási területek a banki chatbotok számára?
Hogyan biztosítják a bankok a chatbotok adatvédelmét és biztonságát?