FAQ-bot fejlesztése a Salesforce Service Cloudhoz

Készítsd el a saját FAQ-botodat a Salesforce Service Cloud segítségével! Lépj kapcsolatba szakértőinkkel a testreszabott megoldásokért és kérj árajánlatot még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Salesforce FAQ-bot fejlesztés

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy Salesforce FAQ-bot fejlesztésében. A botnak képesnek kell lennie válaszolni a leggyakoribb vevői kérdésekre, és a Salesforce rendszerbe integrálva kell működnie. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a Salesforce platformban, és ismerd a botfejlesztési best practice-eket. A munka online végezhető, így a helyszín nem akadály. Kérlek, írj nekem, ha érdekel a feladat!

Salesforce FAQ-bot integráció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt szakemberre, aki segít integrálni egy FAQ-botot a Salesforce rendszerembe. A feladat az lenne, hogy a bot válaszokat adjon a leggyakoribb kérdésekre, amit a vásárlóink tesznek fel. Elvárás, hogy már dolgozzál hasonló projekten, és tudj csapatban dolgozni. A munka online is végezhető, ezért bárhonnan dolgozhatsz.

Salesforce FAQ-bot optimalizálás

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki segítene optimalizálni a meglévő Salesforce FAQ-botom teljesítményét. A feladat magában foglalja a kérdés-válasz algoritmus finomhangolását és a felhasználói élmény javítását. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha van tapasztalatod Salesforce-ban és a chatbot fejlesztésében. A munka online végezhető, így rugalmasan, otthonról dolgozhatsz.

Új Salesforce FAQ-bot tervezés

Miskolc
3 hónapja

Sziasztok! Olyan fejlesztőt keresek, aki létre tud hozni egy új FAQ-botot a Salesforce rendszeremhez. A botnak érthető válaszokat kell adnia a gyakori kérdésekre, és összhangban kell lennie a vállalati arculattal. Fontos, hogy legyen tapasztalatod chatbot fejlesztésben és Salesforce integrációban. A munkát online is elvégezheted, ami nagyobb rugalmasságot biztosít.

Salesforce FAQ-bot kérdések kidolgozása

Pécs
3 hónapja

Szia! Segítségre van szükségem a Salesforce FAQ-botom kérdéseinek és válaszainak kidolgozásában. Szeretnék egy olyan szakembert, aki jól ismeri a vevői kérdéseket, és segít ezekre releváns és hasznos válaszokat készíteni. Kérlek, csak akkor írj, ha van tapasztalatod ezen a területen. Az online munka lehetősége adott, így a helyszín nem számít.

Salesforce FAQ-bot karbantartás

Nyíregyháza
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tud segíteni a Salesforce FAQ-botom karbantartásában. A munka magában foglalná a rendszeres frissítéseket és a kérdések/válaszok javítását a felhasználói visszajelzések alapján. Kérlek, csak tapasztalt szakemberek jelentkezzenek, akik már dolgoztak Salesforce projektekben. A munka online végezhető, ami rugalmas időbeosztást nyújt.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Salesforce FAQ-bot, és hogyan segíthet az üzleti folyamatokban?
A Salesforce FAQ-bot egy intelligens chatbot, amelyet kifejezetten a Salesforce platformon történő ügyfélszolgálati és támogatási folyamatok automatizálására terveztek. Ez a bot képes válaszolni a gyakran ismételt kérdésekre, ezzel csökkentve az ügyfélszolgálati munkatársak terheit. Az automatizált válaszok révén gyorsabb és hatékonyabb ügyfélélményt nyújt, jelentősen növelve ezzel a válaszidőt és javítva az ügyfél elégedettséget.
Hogyan lehet beállítani a Salesforce FAQ-botot a saját vállalkozásom számára?
Milyen előnyökkel jár a Salesforce FAQ-bot alkalmazása az ügyfélszolgálatban?
Mik a leggyakoribb problémák, amikkel szembesülhetünk a Salesforce FAQ-bot használata során?