CRM-aktivitásmonitorozó chatbot fejlesztése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy chat-bot a CRM rendszeredben a vásárlói aktivitás nyomon követésében! Kérj ingyenes konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Figyelő Bot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy CRM Figyelő Bot kifejlesztésében. Az a célom, hogy a bot automatikusan nyomon kövesse a CRM rendszerem adatait, és értesítéseket küldjön, ha egy kritikus esemény történik. Fontos, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen a CRM rendszerek integrációjában és a botok fejlesztésében. Online munkát keresek, így bárhol végezheti a feladatot, amennyiben elérhető. Várom a jelentkezéseket!

CRM Figyelő Bot programozása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki képes egy CRM Figyelő Bot programozására. A botnak automatikusan kell figyelnie a CRM adatokat, és valós időben kell értesítenie, ha bármilyen változás történik. Olyan személyt keresek, aki jól ismeri a Python vagy JavaScript nyelveket, és már dolgozott hasonló projekteken. Ez egy online munka, így rugalmas munkavégzést biztosít. Kérlek, írj, ha érdekel a feladat!

CRM Figyelő Bot létrehozása

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan fejlesztőt keresek, aki képes létrehozni egy CRM Figyelő Botot, amely automatikusan figyeli a CRM rendszert és értesítéseket küld az ügyfélkezelési adatokról. A szakembernek tapasztalattal kell rendelkeznie a chatbotok fejlesztésében és a CRM rendszerek integrálásában. A feladatot online végezheti, így bármilyen helyszínről dolgozhat. Várom a javaslatokat!

CRM Figyelő Bot tesztelése és optimalizálása

Pécs
3 hónapja

Helló! Tisztelt szakember! Az én CRM Figyelő Botom már működik, de szeretném, ha segítenél a tesztelésében és optimalizálásában. Olyan embert keresek, aki alaposan ismeri a botok működését és képes észrevenni a hibákat, illetve javaslatokat tenni a fejlesztésükre. Az együttműködés online történik, így bármelyik városból elérhető vagy. Kérlek, jelentkezz, ha érdekel!

CRM Figyelő Bot karbantartás

Győr
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki elvállalná a CRM Figyelő Bot karbantartását. A feladat magában foglalja a bot rendszeres frissítését és a hibák elhárítását. Fontos, hogy a szakember tapasztalt legyen a CRM rendszerek és a botok terén. Ezt a munkát online is el lehet végezni, tehát bárhonnan jelentkezhet. Kérlek, írj nekem, ha érdekel!

CRM Figyelő Bot integrálása

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud a CRM Figyelő Bot integrálásában a meglévő rendszereimbe. A feladat az, hogy a bot zökkenőmentesen működjön a CRM rendszerrel, és képes legyen valós idejű értesítéseket küldeni. Olyan személyt szeretnék, aki már dolgozott hasonló integrációval, és tapasztalatai vannak a CRM rendszerekkel. Az online munka lehetősége miatt bárhonnan elérhető vagy. Várom a jelentkezéseket!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM Figyelő Bot és hogyan segíthet az üzleti működésben?
A CRM Figyelő Bot egy olyan automatizált rendszer, amely képes figyelni a CRM adatbázisban zajló eseményeket és információkat. Ez a bot segíti a vállalkozásokat abban, hogy valós időben értesüljenek az ügyfélkapcsolatok állapotáról, lehetővé téve a gyorsabb és hatékonyabb reakciókat. Például, ha egy ügyfél kérdést tett fel vagy panaszt nyújtott be, a bot azonnal értesíteni tudja a megfelelő munkatársat, így elkerülhetjük a késlekedéseket és növelhetjük az ügyfélszolgálat színvonalát.
Milyen funkciókat kínál a CRM Figyelő Bot?
Hogyan integrálható a CRM Figyelő Bot a meglévő rendszereinkkel?
Milyen előnyöket nyújt a használata a hagyományos CRM rendszerekkel szemben?