Chatbot beállítás ügyféladatok gyűjtésére

Állítsd be a chatbotodat, hogy még több értékes információt gyűjtsön a vásárlóidról! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot ügyféladatok integrációja

Online munka
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene integrálni a chatbotomat az ügyféladatkezelő rendszerembe. A feladat az lenne, hogy a chatbot automatikusan gyűjtse és tárolja az ügyfelek adatait, például nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Fontos, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen a chatbot fejlesztésében és a különféle API-k használatában. A munka távolról is elvégezhető, de szeretnék heti egy megbeszélést, ahol át tudjuk beszélni az előrehaladást.

Ügyféladatok kezelése chatbot segítségével

Budapest
4 hónapja

Helló! Chatbotot szeretnék készíttetni a weboldalamra, ami segít az ügyfélinformációk kezelésében. A feladat az lenne, hogy a chatbot képes legyen rögzíteni az ügyfelek kérdéseit és válaszait, valamint az adatokat a rendszerembe menteni. Olyan szakembert keresek, aki jártas ezen a területen, hiszen fontos, hogy a chatbot megfelelően működjön, és az adatvédelmi előírásoknak is megfeleljen. Kérlek, jelezd, ha érdekel, és szívesen megbeszélnénk a részleteket!

Chatbot fejlesztés ügyféladatokhoz

Debrecen
4 hónapja

Sziasztok! Egy új chatbot fejlesztéséhez keresek segítséget, ami az ügyfeleim adatait hatékonyan tudná kezelni. A chatbotnak képesnek kell lennie arra, hogy adatokat gyűjtsön és azokat egy adatbázisba mentse. Fontos, hogy a szakember értsen a természetes nyelvfeldolgozáshoz és legyen tapasztalata hasonló projekteken. A munka részben online is elvégezhető, de szükség lehet néhány személyes megbeszélésre is. Kérlek, írj, ha úgy gondolod, hogy tudnál segíteni!

Ügyféladatok rögzítése chatbot által

Szeged
4 hónapja

Kedves leendő szakember! Egy chatbotot szeretnék létrehozni, amely segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében és az ügyféladatok rögzítésében. A célom az, hogy a chatbot automatikusan összegyűjtse az ügyfelek elérhetőségeit és egyéb fontos adatait. Olyan szakembert keresek, aki ismeri a legújabb technológiákat, mint például a mesterséges intelligenciát és az automatizálást. A munka végezhető online, de fontos, hogy heti rendszerességgel tudjunk egyeztetni az előrehaladásról.

Chatbot fejlesztése ügyféladatkezeléshez

Pécs
4 hónapja

Szia! Szükségem van egy szakemberre, aki segít a chatbotom fejlesztésében, hogy az hatékonyan kezelje az ügyféladatokat. A chatbotnak kell tudnia válaszolni az ügyfelek kérdéseire, és nyomon követni az általuk megadott információkat. Keresek valakit, aki már dolgozott hasonló projekteken, és tudja, hogyan lehet megfelelően integrálni a chatbotot a már meglévő rendszereimbe. A munka online elvégezhető, de kérlek, hogy a határidőket pontosan betartsd!

Chatbot fejlesztés ügyféladatok automatizálásához

Győr
4 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene kifejleszteni egy chatbotot, ami az ügyféladatok kezelését automatizálná. A feladat az lenne, hogy a chatbot legyen képes gyűjteni az ügyfélinformációkat és azokat rendszerbe rögzíteni. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a chatbotok fejlesztésében, és értsd az adatvédelemhez kapcsolódó irányelvekhez is. A munka az interneten keresztül is végezhető, de heti megbeszéléseket szeretnék a haladásról.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a chatbot, és hogyan segítheti az ügyféladatok kezelését?
A chatbot egy mesterséges intelligencián alapuló program, amely képes automatizáltan válaszolni a felhasználók kérdéseire. Ügyféladatokhoz kapcsolódóan a chatbotok képesek összegyűjteni és tárolni az ügyfélinterakciókat, ezáltal lehetővé téve az adatok egyszerű kezelését és elemzését. Használatukkal csökkenthetjük az ügyfélszolgálati munkatársak terheit, miközben javítjuk a válaszidőt és az ügyfélelégedettséget.
Hogyan lehet integrálni a chatbotot a meglévő ügyféladat-kezelő rendszerembe?
Milyen előnyökhöz juttat egy chatbot a vállalat ügyfélszolgálatában?
Mi a legjobb módja annak, hogy a chatbotom hatékonyan gyűjtse az ügyféladatokat?