Chatbot diákok nyilvántartásához CRM-ben

Fedezd fel a legújabb chatbot megoldásokat, amelyek egyszerűsítik a diákok nyilvántartását a CRM-ben! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Diák CRM Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes lenne egy Diák CRM Chatbotot fejleszteni. A chatbot célja, hogy segítse a diákokat az oktatási intézmények különböző szolgáltatásainak használatában, például a tantárgyak kiválasztásában, a vizsgák időpontjainak nyomon követésében és a tanulmányi ügyintézésben. Fontos, hogy a chatbot intuitív és felhasználóbarát legyen. Az elvárásom az, hogy a fejlesztőnek legyen tapasztalata a chatbotok készítésében, és ismerje a modern webes technológiákat. A munka elvégezhető online, de szeretném, ha a kapcsolat folyamatos lenne a projekt során.

Diák CRM Chatbot integráció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segíthet a Diák CRM rendszeremhez egy chatbot integrálásában. A chatbot feladata, hogy a diákok gyors válaszokat kapjanak a leggyakoribb kérdéseikre, mint például a beiratkozás folyamatáról vagy az órarend megtekintéséről. Az integrációnak zökkenőmentesnek kell lennie, ezért elvárom, hogy az ügyfélbarát tapasztalatok és beépített funkciók legyenek figyelembe véve. Kérlek, csak olyan szakemberek jelentkezzenek, akik már dolgoztak hasonló projekteken. Az együttműködés online történhet.

Diák CRM Chatbot optimalizálása

Szeged
3 hónapja

Szervusz! Olyan fejlesztőt keresek, aki képes optimalizálni a jelenlegi Diák CRM Chatbotomat. Azt tapasztaltam, hogy a chatbot nem minden esetben ad megfelelő választ a felhasználók kérdéseire, és szeretném, ha a szakember átvizsgálná a működését, valamint javítaná a válaszidőt. Fontos, hogy a chatbot képes legyen fejlődni és tanulni a diákok interakcióiból. Kérlek, csak olyanok jelentkezzenek, akik értenek a mesterséges intelligenciához és a gépi tanuláshoz. A munka online is végezhető.

Diák CRM Chatbot karbantartás

Pécs
3 hónapja

Üdvözöllek! Egy tapasztalt szakembert keresek, aki felelős lenne a Diák CRM Chatbot karbantartásáért. A feladat magában foglalja a rendszeres frissítéseket, hibajavításokat és a felhasználói visszajelzések alapján történő fejlesztéseket. Nagyon fontos, hogy a chatbot mindig naprakész legyen, és a diákok elégedettek legyenek a szolgáltatásokkal. Kérlek, csak olyan szakemberek jelentkezzenek, akik rendelkeznek a szükséges tudással és tapasztalattal. Az együttműködés online valósul meg.

Diák CRM Chatbot tesztelés

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tesztelni tudja a Diák CRM Chatbotomat. Szeretném, ha felmérné a chatbot teljesítményét, hogy minden funkció hibátlanul működjön, és a diákok számára zökkenőmentes élményt nyújtson. A tesztelés során fontos, hogy különböző forgatókönyveket használj, és részletes jelentést készíts a tapasztalataidról. Kérlek, csak olyanok jelentkezzenek, akik már dolgoztak chatbotok tesztelésén. A munka online is végezhető.

Diák CRM Chatbot UX dizájn

Online munka
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy UX dizájn szakemberre, aki segít a Diák CRM Chatbot felhasználói felületének megtervezésében. A célom az, hogy a diákok könnyen navigálhassanak a chatboton, és intuitívan megtalálják a szükséges információkat. Kérlek, készítsd el a dizájn prototípusát, és figyelj arra, hogy a dizájn a diákok igényeit szolgálja. Kérlek, csak olyanok jelentkezzenek, akik már dolgoztak hasonló projekteken és ismerik a legfrissebb UX irányelveket. Az együttműködés online történik.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Diák CRM Chatbot és hogyan segíthet a diákoknak?
A Diák CRM Chatbot egy olyan mesterséges intelligencia alapú eszköz, amely megkönnyíti a diákok számára az információszerzést az iskolai rendszerekről. Segíthet a diákoknak válaszolni a gyakori kérdésekre, például az órarenddel, vizsgákkal és beiratkozási folyamattal kapcsolatban. Mivel automatizált, 24/7 elérhető, így a diákok bármikor rákérdezhetnek, így azonnali válaszokat kaphatnak, ami jelentősen meggyorsítja a tájékozódást.
Mik a Diák CRM Chatbot előnyei a hagyományos kommunikációval szemben?
Hogyan lehet a Diák CRM Chatbotot integrálni az iskolai rendszerekbe?
Milyen típusú kérdésekre tud válaszolni a Diák CRM Chatbot?