CRM-alapú visszatérítések automatizált feldolgozására szolgáló chatbot

Automatizáld a visszáru kezelését CRM-en keresztül egy hatékony chat-bottal! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Chatbot Fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik CRM Chatbotok fejlesztésében. A feladat az lenne, hogy egy olyan chatbotot tervezz és valósíts meg, amely zökkenőmentesen integrálható a meglévő CRM rendszeremmel. Fontos, hogy a chatbot képes legyen automatikusan válaszolni a gyakran ismételt kérdésekre, valamint segítsen a leadek kezelésében. Elvárás, hogy a chatbot természetes nyelvi feldolgozással működjön. Az online kommunikáció és a gyors projektmenedzsment elengedhetetlen. Várom a jelentkezésedet!

CRM Chatbot Testreszabás

Debrecen
3 hónapja

Kedves Jövőbeli Partnerem! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene testreszabni a meglévő CRM Chatbotomat. A feladatod az lenne, hogy a chatbot funkcionalitását bővítsd, figyelembe véve a felhasználói élményt és a hatékonyságot. Kérlek, biztosítsd, hogy a chatbot képes legyen személyre szabott ajánlatokat adni a látogatók számára. Online munkát preferálok, de várom a debreceni szakemberek jelentkezését is. Hamarosan visszajelzek!

CRM Chatbot Képzés és Optimalizálás

Szeged
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki jártas a CRM Chatbotok képzésében és optimalizálásában. A projekt célja, hogy a chatbotom a lehető legjobban felismerje és reagáljon a felhasználói kérdésekre. Kérlek, segíts nekem a chatbot teljesítményének javításában, és bizonyítsd be, hogy képes a tanulásra és fejlődésre. Mivel a munka online történik, bármely magyar városból jelentkezhetsz. Várom a válaszodat!

CRM Chatbot Integráció

Pécs
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakértőt keresek, aki tud segíteni a CRM Chatbotom integrálásában a weboldalamra és a közösségi média platformjaimra. A feladatod az lesz, hogy a chatbotot megfelelően beállítsd, hogy zökkenőmentesen működjön minden platformon. Fontos, hogy a chatbot stílusa és hangvétele összhangban legyen a márkám értékeivel. Online munkát keresek, de szívesen várok pécsi szakembereket is. Kérlek, jelentkezz minél előbb!

CRM Chatbot Karbantartás

Győr
3 hónapja

Kedves Szakember! Szükségem lenne egy olyan profi segítségére, aki a CRM Chatbotom karbantartását el tudja végezni. Arra keresek valakit, aki rendszeresen ellenőrzi és frissíti a chatbot válaszait, hogy azok mindig aktuálisak legyenek. A munka online történik, és fontos, hogy a kapcsolattartás gördülékeny legyen. Szívesen várom a győri jelentkezőket is, akik szeretnék kihasználni ezt a lehetőséget!

CRM Chatbot Statisztikák Elemzése

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud a CRM Chatbotom statisztikáinak elemzésében. A cél az, hogy megértsük, hogyan használják a felhasználók a chatbotot, és hogy hol vannak a fejlesztési lehetőségek. Kérlek, készíts egy részletes riportot a tapasztalataidról, és javasolj fejlesztési irányokat. Online munkát keresek, bármilyen helyszínről tudsz dolgozni. Kérlek, jelentkezz, ha érdekel ez a lehetőség!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM chatbot és hogyan segíthet a vállalkozásomban?
A CRM chatbot egy olyan szoftver, amely automatizált módon interakcióba lép a felhasználókkal, miközben a vállalkozás ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) rendszeréhez kapcsolódik. Ez lehetővé teszi, hogy az ügyfelek gyors válaszokat kapjanak kérdéseikre, miközben a chatbot összegyűjti a kapcsolatokat és az interakciókat. A chatbot segíthet az ügyfélszolgálati terhek csökkentésében, a gyakori kérdések gyors megválaszolásában és az ügyfelek elégedettségének növelésében.
Milyen előnyei vannak egy CRM chatbot használatának?
Hogyan tudom integrálni a CRM chatbotomat a meglévő rendszereimmel?
Mire figyeljek a CRM chatbotom tervezésekor?