CRM-ben történő munkavállalói automatikus regisztrációs chatbot

Fedezd fel a legújabb chat-bot megoldásokat, amelyek automatizálják az alkalmazottak CRM regisztrációját! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy CRM chatbot fejlesztésében. A botnak képesnek kell lennie arra, hogy válaszoljon a leggyakoribb ügyfélkérdésekre, mint például a termékek elérhetősége és árai. Fontos, hogy a chatbot integrálható legyen a már meglévő CRM rendszerünkkel. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha már van tapasztalatod hasonló projekteken, és tudsz példát mutatni a korábbi munkáidból. Az együttműködés online történne, így bárhonnan dolgozhatsz.

CRM Chatbot integráció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít integrálni a CRM rendszerünket egy új chatbot megoldással. A feladatod lenne, hogy megértsd a jelenlegi folyamatainkat, és javasolj egy olyan chatbotot, ami megfelel az igényeinknek. Kérlek, keresd meg a legjobb megoldásokat, és tudd, hogy a chatbotnak a nyelvünket kell beszélnie. Szeretném, ha ezt a munkát online végeznéd el, hogy rugalmasan tudjunk együttműködni.

Chatbot tervezése CRM rendszerhez

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki jól ért a chatbotok tervezéséhez, és segíteni tud a CRM rendszerünk szempontjából legjobb megoldások kidolgozásában. A chatbotnak képesnek kell lennie különböző feladatok gyors megoldására, például időpontfoglalásra és ügyfélszolgálati kérdések kezelésére. Ideális lenne, ha már van tapasztalatod CRM integrációs projekteken. A munka online zajlik, így bármikor elérheted az ügyfeleket.

CRM Chatbot testreszabása

Miskolc
3 hónapja

Kedves Jelölt! Egyedi CRM chatbotot akarok létrehozni, amely valóban a mi igényeinkre van szabva. Szükségem van valakire, aki tapasztalt a chatbot fejlesztésében, és tud segíteni a bot testreszabásában az ügyfeleink igényei szerint. A chatbotnak tudnia kell, hogyan válaszoljon a leggyakoribb kérdésekre, és megfelelően kezelje az ügyfeleket. Az munka online végezhető, így bármikor dolgozhatsz, amikor neked a legkényelmesebb.

CRM Chatbot karbantartás

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tud segíteni a CRM rendszeremben működő chatbot karbantartásában. A feladaton belül figyelemmel kell kísérned a chatbot teljesítményét, és frissítéseket, javításokat kell végezned a felhasználói visszajelzések alapján. Kérlek, csak pályázz, ha már van tapasztalatod chatbotok működtetésében, és tudsz javaslatokat tenni a fejlesztésekre. Az online munka lehetőségét biztosítom, hiszen rugalmasan szeretném, ha dolgoznál.

CRM Chatbot képzés

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a CRM chatbotok képzésében. Szükségem van egy online képzésre, amely során megtanulja a csapatom, hogyan kell hatékonyan használni a chatbotunkat. A képzésnek magában kell foglalnia a napi használati tippeket és a legjobb gyakorlatokat is. Kérlek, oszd meg velem a tapasztalataidat, és hogy miként tervezed a képzést. Az online munkát preferálom, hogy mindenki részt vehessen.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM chatbot és hogyan segíthet a vállalkozásomnak?
A CRM chatbot egy olyan digitális asszisztens, amely a Customer Relationship Management, azaz az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerrel integrálva működik. Feladata, hogy automatizált módon válaszoljon az ügyfelek kérdéseire, kezelje a bejövő megkereséseket, és javítsa az ügyfélélményt. Ezzel időt spórol a munkatársaknak, lehetővé téve számukra, hogy a bonyolultabb feladatokra összpontosítsanak. Ráadásul a chatbot folyamatosan tanul, így a válaszai egyre pontosabbak és relevánsabbak lesznek.
Milyen funkciókat érdemes keresni egy CRM chatbotban?
Hogyan lehet a legjobban integrálni a CRM chatbotot a meglévő ügyfélszolgálati folyamataimba?
Mennyibe kerül egy CRM chatbot bevezetése és fenntartása?