CRM adatkezeléssel rendelkező chatbot fejlesztése

Fejleszd a CRM-edet egy testreszabható chat-bottal! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy CRM chatbot fejlesztésében. A célunk, hogy a chatbot képes legyen kezelni az ügyfélszolgálati kérdéseket, és automatikusan válaszoljon a leggyakoribb ügyfélkérdésekre. Fontos, hogy a chatbot integrálható legyen a meglévő CRM rendszerünkkel, és képes legyen a felhasználói adatok kezelésére. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen már hasonló projektekben, és jól ismerd a chatbot fejlesztés legújabb trendjeit. Az együttműködés online történne, de szükség esetén személyesen is találkozhatunk.

CRM chatbot integráció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt szakemberre, aki segít integrálni egy új chatbotot a CRM rendszerünkbe. A chatbotnak képesnek kell lennie az ügyfelek adatainak kezelésére és a leggyakoribb kérdések automatizált megválaszolására. Olyan valakit keresek, aki a CRM rendszerek integrálásában jártas, és tapasztalata van chatbotok fejlesztésében. A feladatot online végezhetnénk, de a személyes konzultáció sem kizárt.

Chatbot fejlesztési projekt

Győr
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a CRM chatbotok fejlesztésében. A feladat az lenne, hogy a meglévő rendszerünkhöz egy új chatbotot hozz létre, amely képes automatikusan válaszolni az ügyfelek kérdéseire és segíteni a problémák megoldásában. Elvárás, hogy jól ismerd a modern chatbot fejlesztési technikákat, és legyen tapasztalatod a CRM rendszerekben. Az együttműködés online zajlana, így rugalmasan tudunk dolgozni.

CRM chatbot tervezése és fejlesztése

Szeged
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy szakembert találni, aki segítene a CRM chatbotunk tervezésében és fejlesztésében. Olyan megoldásra van szükségem, amely segít az ügyfélszolgálati folyamataink automatizálásában. Fontos, hogy a chatbot képes legyen az ügyfélkérdések gyors és hatékony megválaszolására. Kérlek, légy tapasztalt a chatbot fejlesztésben és a CRM rendszerek integrálásában. Az együttműködés online formában történne.

CRM chatbot optimalizálása

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene a meglévő CRM chatbotunk optimalizálásában. A cél, hogy a chatbot hatékonyabban tudjon válaszolni az ügyfelek kérdéseire és fejlődjön a felhasználói élmény. Elvárás, hogy rendelkezz tapasztalattal a chatbotok fejlesztésében és a felhasználói viselkedés elemzésében. Az együttműködés online zajlana, így rugalmas időpontokat tudunk egyeztetni.

CRM chatbot fejlesztési tanácsadás

Online munka
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy szakértői tanácsadásra a CRM chatbot fejlesztésével kapcsolatban. Olyan szakemberre van szükségem, aki átfogó tudással rendelkezik a chatbotok működéséről és a modern technológiákról. Az lenne a feladat, hogy átbeszéljük a projekt részleteit, és javaslatokat kapjak a legjobb megoldásokra. Az együttműködés online történne, így szabadon tudunk időpontot egyeztetni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM chatbot, és miért érdemes bevezetni a vállalkozásomban?
A CRM chatbot egy mesterséges intelligencián alapuló segítő, amely képes automatikusan válaszolni az ügyfelek kérdéseire és interakciókat lebonyolítani a CRM rendszer keretein belül. Ez nemcsak növeli a hatékonyságot, mivel csökkenti az ügyfélszolgálati munkatársak terheit, hanem javítja az ügyfelek élményét is, mivel gyors és pontos válaszokat kapnak. A chatbot folyamatosan tanul és fejlődik, így egyre jobban megérti az ügyfelek igényeit.
Milyen funkciókat érdemes beépíteni egy CRM chatbotba?
Hogyan integrálhatom a CRM chatbotot a meglévő rendszereimmel?
Mennyi idő alatt fejleszthető egy CRM chatbot?