CRM-alapú ügyfélviselkedés-elemző chatbot fejlesztése

Fedezd fel, hogyan segíthet egy CRM-alapú chatbot a vásárlói magatartás elemzésében! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Chatbot fejlesztése

Budapest
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy CRM chatbot kifejlesztésében a vállalkozásom számára. A chatbotnak képesnek kell lennie a vásárlói kérdések megválaszolására, kapcsolattartásra és a termékekkel kapcsolatos információk nyújtására. Fontos, hogy a chatbot integrálva legyen a meglévő CRM rendszerünkkel, ezért tapasztalat szükséges a CRM platformokkal való munkában. Online munkát is el tudunk képzelni, de előnyben részesítenénk, ha a fejlesztő Budapesten található.

CRM Chatbot integráció

Debrecen
4 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki képes integrálni a CRM rendszeremhez egy chatbotot. A cél az, hogy javítsuk az ügyfélszolgálati élményt. A chatbotnak automatikusan kell tudnia válaszolni a gyakori kérdésekre és átirányítani az ügyfeleket, ha szükség van rá. Debrecenben keresem az embert, de online is együtt tudnánk dolgozni. Fontos, hogy rendelkezz a szükséges programozási ismeretekkel és tapasztalattal a chatbotok terén.

CRM Chatbot fejlesztési és karbantartási feladatok

Online munka
4 hónapja

Kedves leendő szakember! Azért kereslek, mert egy CRM chatbot fejlesztésére és karbantartására lenne szükségem. A chatbotnak fontos szerepe van az ügyfélszolgálatunkban, ezért precíz munkát várok el. Kérlek, oszd meg velem, hogy milyen tapasztalataid vannak a CRM rendszerek és a chatbotok terén. Az online munka lehetősége adott, de ha néha személyes találkozóra lenne szükség, az sem akadály. Várják a megoldásaidat!

CRM Chatbot működésének finomítása

Szeged
4 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki képes a már létező CRM chatbotunk működését finomítani. Az a célunk, hogy még hatékonyabban válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Fontos, hogy tapasztalatod legyen chatbotok optimalizálásában és a felhasználói élmény növelésében. Szegediek előnyben, de online munka is szóba jöhet. Kérlek, írd le, hogy milyen módszerekkel tudnád segíteni a munkánkat.

CRM Chatbot tervezés és implementálás

Pécs
4 hónapja

Sziasztok! Szakembert keresek egy új CRM chatbot tervezésére és bevezetésére. A chatbotnak segítenie kell a vásárlóinkat a termékeinkkel kapcsolatos kérdésekben, valamint automatikusan kell tudnia kezelni a megrendeléseket. Olyan valakire van szükségem, aki alaposan ismeri a CRM rendszereket és tapasztalattal rendelkezik chatbot fejlesztésében. Pécsi szakembert keresek, de az online munka is opció lehet. Várom a jelentkezéseket!

CRM Chatbot tesztelése és fejlesztése

Online munka
4 hónapja

Kedves szakember! Azért kereslek, mert szükségem van a CRM chatbotom tesztelésére és fejlesztésére. Szeretném, ha segítenél az észlelt hibák javításában, valamint új funkciók hozzáadásában. Kérlek, csak jelentkezz, ha van tapasztalatod a chatbotokkal és a CRM rendszerekkel való munkában. Számítok online munkára, de ha szükséges, egy-két találkozóra is nyitott vagyok. Nagyon várom a válaszod!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM Chatbot, és hogyan segíthet a vállalkozásomban?
A CRM Chatbot egy mesterséges intelligencia alapú eszköz, amely képes automatizálni az ügyfélkapcsolati folyamatokat. Ez azt jelenti, hogy képes válaszolni az ügyfél kérdéseire, segíteni az információk kezelésében, és támogatni a vásárlói élményt. Ha a vállalkozásodban bevezeted, csökkentheted a válaszidőket, növelheted az ügyfél elégedettséget, és hatékonyabbá teheted a munkaerő-kezelést, hiszen a chatbot képes az egyszerűbb kérdésekre és ügyintézésekre reagálni, így a munkatársaid nagyobb fókuszt helyezhetnek a bonyolultabb feladatokra.
Milyen funkciókkal rendelkezik egy CRM Chatbot?
Hogyan válasszam ki a megfelelő CRM Chatbotot a cégem számára?
Milyen előnyökkel jár a CRM Chatbot használata a hagyományos ügyfélszolgálattal szemben?