Chatbot integráció az Efficy CRM-mel (Belgium) B2B cégek számára

Integráld a chat-botodat az Efficy CRM-mel (Belgium), és forradalmasítsd B2B vállalkozásodat! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot létrehozása az Efficy CRM-hez

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene létrehozni egy chatbotot az Efficy CRM rendszerhez. A chatbotnak képesnek kell lennie arra, hogy válaszoljon az ügyfeleink gyakori kérdéseire, és támogassa a bejövő ügyfélszolgálati kéréseket. Fontos, hogy érts a Efficy CRM-hez, és tudj integrálni különböző API-kat. A munka online végezhető, de ha szükséges, lehetőség van személyes találkozóra is. Kérlek, küldd el a referenciáidat és egy előzetes árajánlatot!

Funkciók fejlesztése Efficy CRM chatbothoz

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy fejlesztőre, aki képes javítani a jelenlegi Efficy CRM chatbotunk funkcionalitásán. Konkrétan szeretném, ha a chatbot képes lenne kezelni az ügyféltámogatási jegyeket és a visszajelzéseket. Elvárás, hogy legyen tapasztalatod chatbot fejlesztésben és CRM rendszerek integrálásában. Az online munka kiváló, és rugalmas időbeosztást keresek, hogy azonnal tudjunk együtt dolgozni a projekteken.

Chatbot optimalizálása az Efficy platformon

Szeged
3 hónapja

Üdvözöllek! Szakembert keresek, aki segítene optimalizálni az Efficy CRM platformon futó chatbotunkat. Szükségem van arra, hogy a chatbot gyorsabban és hatékonyabban tudja kezelni az ügyfélkérdéseket. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz az ehhez hasonló projekteken, valamint ismerd az Efficy működését. A munka online végezhető, és szeretném, ha a lehető leghamarabb elkezdenénk!

Chatbot tréning az Efficy CRM-hez

Pécs
3 hónapja

Hello! Olyan szakembert keresek, aki tud segíteni a chatbotunk betanításában az Efficy CRM rendszerhez. A chatbotot speciális kérdésekre kell képezni, hogy az ügyfeleink pontos válaszokat kapjanak. Elvárás a tapasztalat chatbot fejlesztésben és ismeretek az AI tréning folyamatairól. Az online munka tökéletes lenne, de ha van lehetőséged személyesen is találkozni, az is jó lenne!

Chatbot integrálása az Efficy CRM-be

Győr
3 hónapja

Helló! Szakértőt keresek, aki segítene a chatbot integrálásában az Efficy CRM rendszerünkbe. A feladat magában foglalja a technikai részletek kidolgozását, hogy a chatbot zökkenőmentesen tudjon együttműködni a meglévő rendszerekkel. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal az Efficy CRM használatában és integrálásában. Az online munka lehetősége nagyon előnyös lenne számomra!

Chatbot fejlesztés és karbantartás az Efficy CRM-hez

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki nemcsak létrehozni tudja a chatbotot az Efficy CRM-hez, hanem a karbantartási feladatokat is el tudja végezni. Fontos, hogy a chatbot mindig naprakész legyen, és tudj reagálni az újabb ügyféligényekre. Kérlek, csak olyan jelentkezzen, aki tapasztalt chatbot fejlesztésben és az Efficy rendszer integrálásában. Az online munka megoldható, és várom a jelentkezéseket!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Chatbot Efficy CRM, és hogyan segíthet nekem az ügyfélszolgálatban?
A Chatbot Efficy CRM egy olyan intelligens ügyfélszolgálati eszköz, amely lehetővé teszi, hogy automatikusan válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Ez a rendszer integrálódik a CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő) platformmal, lehetővé téve a gyors és hatékony ügyfélszolgálati válaszokat. A chatbot képes kezelni a gyakori kérdéseket, mint például a termékek elérhetőségét vagy a rendelési folyamatot, ezáltal csökkentve a munkaterhelést az élő ügyfélszolgálati munkatársak számára, és javítva az ügyfelek élményét.
Melyek a Chatbot Efficy CRM legfontosabb funkciói?
Hogyan tudom integrálni a Chatbot Efficy CRM-et a meglévő rendszereimmel?
Mik a Chatbot Efficy CRM előnyei a hagyományos ügyfélszolgálati megoldásokkal szemben?