Facebook Messenger ügyféladat-szinkronizáló chatrobot fejlesztése

Fedezd fel a legmodernebb chat-bot megoldásokat, amelyek segítenek a Facebook Messenger ügyféldataid szinkronizálásában! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Messenger Ügyfél Szinkronizáló fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Üdvözöllek! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene a Messenger ügyfél szinkronizáló eszköz fejlesztésében. Az lenne a feladatod, hogy egy olyan alkalmazást hozz létre, amely zökkenőmentesen összeköti a különböző platformokon lévő ügyféladatokat. Fontos, hogy a rendszer felhasználóbarát legyen, és könnyen kezelhető. Emellett szükség lesz egy jól működő API integrációra is. Tapasztalatod legyen a Messenger API használatában, és tudj dolgozni Python vagy JavaScript nyelven. Ha online tudsz dolgozni, az még jobb!

Ügyféladatok szinkronizálása Messenger platformmal

Debrecen
3 hónapja

Hello! Keresek egy fejlesztőt, aki segítene a Messenger ügyfél szinkronizáló megoldás megvalósításában. A feladatod az lesz, hogy a meglévő adatbázisunkat szinkronizáld a Messenger platformmal. Fontos, hogy értsd az adatbázis kezeléshez és a webes technológiákhoz. Olyan megoldást szeretnék, amely automatikusan frissíti az adatokat, ezért a tapasztalatod az automatikus szinkronizálásban döntő jelentőségű. Ha online tudod végezni a munkát, az remek lenne!

Messenger ügyfél szinkronizáló rendszer optimalizálása

Szeged
3 hónapja

Szia! Egy olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna nekem a Messenger ügyfél szinkronizáló rendszer optimalizálásában. Azt szeretném, ha a meglévő rendszert hatékonyabbá tennéd, és csökkentenéd a válaszidőt. Emellett figyelj a biztonsági protokollok betartására is. Fontos, hogy legyen tapasztalatod szoftverfejlesztésben és informatikai biztonságban. Ha tudsz online dolgozni, az nagy előny!

Fejlett Messenger ügyfél szinkronizáló fejlesztése

Pécs
3 hónapja

Kedves Fejlesztő! Szükségem van egy szakemberre, aki egy fejlett Messenger ügyfél szinkronizálót tudna nekem megalkotni. A projekt során új funkciókat szeretnék beépíteni, mint például az automatikus értesítések és a riportok generálása. Kérlek, hogy tapasztalatod legyen adatkezelésben és az API-ok integrálásában. A munkát online, távmunkában kellene végezni, a határidők betartása pedig kulcsfontosságú számomra.

Messenger ügyfél szinkronizáló integrálása meglévő rendszerbe

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene a Messenger ügyfél szinkronizáló integrálásában a meglévő CRM rendszerembe. A feladatod az lesz, hogy zökkenőmentesen összekapcsold a két rendszert, így az ügyféladatok folyamatosan frissülnek. Fontos, hogy érts a REST API-khoz, és legyen tapasztalatod a CRM rendszerek terén. A munkát online tudod végezni, ami nagyszerű lenne számomra.

Messenger ügyfél szinkronizáló testreszabása

Online munka
3 hónapja

Szia! Keresek egy fejlesztőt, aki testreszabná a Messenger ügyfél szinkronizálónkat. Olyan funkciókat szeretnék, amelyek javítják a felhasználói élményt és az adatkezelést. Kérlek, hogy tapasztalatod legyen a frontend és backend fejlesztésben is. Az online munkavégzés lehetősége ideális lenne számomra, és fontos, hogy képes legyél a projektem határidőn belüli befejezésére.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Messenger Ügyfél Szinkronizáló és hogyan működik?
A Messenger Ügyfél Szinkronizáló egy eszköz, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek üzenetei zökkenőmentesen szinkronizálódjanak a különböző platformok között. Ez azt jelenti, hogy ha valaki üzenetet küld a Messenger alkalmazáson, azt azonnal láthatja az ügyfélszolgálatos csapat a saját rendszerükben. A működése alapvetően úgy néz ki, hogy folyamatosan figyeli az üzeneteket, és automatikusan átirányítja őket a megfelelő helyre, így biztosítva a gyors és hatékony kommunikációt.
Milyen előnyökkel jár a Messenger Ügyfél Szinkronizáló használata?
Hogyan tudom beállítani a Messenger Ügyfél Szinkronizálót a vállalkozásom számára?
Milyen problémák merülhetnek fel a Messenger Ügyfél Szinkronizáló használata során?