Ügyfélszolgáltatás értékelésére szolgáló chatbot készítése

Fedezd fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálatát egy professzionális chatbot segítségével! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélszolgálati chatbot tervezése és fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy ügyfélszolgálati chatbot megtervezésében és fejlesztésében. A chatbotnak képesnek kell lennie kezelni az ügyfelek alapvető kérdéseit, például a termékek elérhetőségét, a rendelési folyamatot és a visszaküldési lehetőségeket. Fontos, hogy a chatbot barátságos és könnyen érthető legyen. Keresek valakit, aki tapasztalattal rendelkezik chatbotok fejlesztésében, és ismeri a legújabb technológiákat. A munka végezhető online, de ha Budapestre tudsz jönni, az előny lenne.

Intelligens ügyfélszolgálati chatbot készítése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy jó szakemberre, aki képes megtervezni és létrehozni egy intelligens ügyfélszolgálati chatbotot. A chatbotnak folyamatosan képesnek kell lennie tanulni a felhasználói interakciókból, és javítani a válaszait. Olyan embert keresek, aki már végzett hasonló projekteket, és érti a mesterséges intelligencia alapjait. Online munkát keresek, de a debreceni székhely előny lenne, ha szükséges, személyes egyeztetés miatt.

Ügyfélszolgálati chatbot optimalizálása

Szeged
3 hónapja

Üdv! A cégem ügyfélszolgálati chatbotján szeretnék javítani, és ehhez keresek egy tapasztalt szakembert. Az a feladatod, hogy elemezd a chatbot eddigi teljesítményét, és javaslatokat tegyél az optimalizálására. Fontos, hogy képben legyél a legújabb technológiákkal és trendeikkel. Az online munkavégzés lehetősége miatt, nem fontos a helyszín, de szegedi kollégákkal való egyeztetés hasznos lenne.

Chatbot implementálás ügyfélszolgálati feladatokra

Pécs
3 hónapja

Szia! A cégem szeretne egy chatbotot implementálni az ügyfélszolgálati folyamataiba, és meg szeretném találni a megfelelő szakembert. A feladatod az lenne, hogy a chatbotot integráld a meglévő rendszerünkkel, és biztosítsd, hogy minden funkció megfelelően működjön, mint például a kérdések megválaszolása és az adatok kezelése. Jól ismerned kell a chatbot fejlesztési platformokat, és fontos, hogy rugalmasságot mutass az elvárásokhoz. A munka online végezhető, de pécsi szakemberekkel való kapcsolattartás előnyben részesül.

Ügyfélszolgálati chatbot frissítése és karbantartása

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan különleges szakembert keresek, aki segíthet az ügyfélszolgálati chatbotunk frissítésében és karbantartásában. A cél az, hogy a chatbot mindig naprakész információkat nyújtson, és folyamatosan javuljon a teljesítménye. Ha van tapasztalatod akárcsak egy hasonló feladatban, kérlek, jelezd. A munka végezhető online, de egy győri alapú szakember, aki helyben is elérhető, nagy előny lenne.

Chatbot tesztelése és visszajelzés készítése

Online munka
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki tesztelheti az új ügyfélszolgálati chatbotunk működését, és visszajelzéseket adhat arról, hogy mi működik jól, és min kellene javítani. Olyan valakit keresek, aki részletes tesztelési tapasztalattal rendelkezik, és képes analitikus visszajelzéseket adni. A munka teljes egészében online végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélszolgálati chatbot és hogyan működik?
Az ügyfélszolgálati chatbot egy mesterséges intelligencián alapuló szoftver, amely képes automatizált válaszokat adni a felhasználók kérdéseire. Alapvetően úgy működik, hogy a felhasználók írásban kommunikálnak vele, és a chatbot a begépelt információk alapján előre meghatározott válaszokból, valamint tanult válaszokból választ ad. A chatbot folyamatosan tanul a beszélgetésekből, így egyre pontosabb és relevánsabb válaszokat tud adni az idő múlásával.
Hogyan javíthatja az ügyfélszolgálati chatbot a vásárlói élményt?
Milyen előnyökkel jár egy ügyfélszolgálati chatbot bevezetése a vállalkozások számára?
Mire érdemes figyelni egy ügyfélszolgálati chatbot kialakítása során?