CRM által ellenőrzött fizetési chatbot fejlesztés

Fedezd fel a legmodernebb CRM-integrált chat-bot megoldásokat a zökkenőmentes pénzforgalom ellenőrzéséhez! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Chatbot fejlesztés

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy CRM Chatbotot fejleszteni a vállalkozásom számára. A chatbotnak képesnek kell lennie a potenciális ügyfelek kérdéseire válaszolni, és segítenie kell az értékesítési folyamatokat. Fontos, hogy integrálva legyen a CRM rendszeremmel, és hogy a válaszok relevánsak, pontosak legyenek. Olyan szakembert keresek, aki rendelkezik tapasztalattal chatbotok fejlesztésében, ismeri az API-kat és a CRM rendszerek működését. Az online munka lehetősége nagyon fontos számomra, mert szeretném, ha a fejlesztés rugalmasan, távolról történne.

CRM Chatbot integráció

Budapest
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki segítene integrálni a meglévő CRM rendszeremet egy újonnan kifejlesztett chatbotba. A chatbotnak zökkenőmentesen kell kommunikálnia a CRM-mel, hogy az ügyfélinformációk és a válaszok automatikusan frissüljenek. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha van tapasztalatod CRM rendszerek integrálásában és a chatbotok működésében. Az integrálás folyamata során elvárom a folyamatos kommunikációt, és szeretném, ha a munka Budapest környékén zajlana.

Chatbot optimalizálás CRM-hez

Debrecen
3 hónapja

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy CRM rendszerhez készült chatbot optimalizálásához. A jelenlegi chatbot jól működik, de szeretném, ha jobban alkalmazkodna a felhasználói igényekhez és javítaná az ügyfélélményt. Olyan szakemberre van szükségem, aki tapasztalt a chatbotok felhasználói élményének fejlesztésében, és tudja, hogyan kell elemezni a chatbot teljesítményét. Debrecenben szeretném a személyes találkozókat, de lehet online munka is, ha az úgy könnyebb.

CRM Chatbot karbantartás

Pécs
3 hónapja

Kedves Mindenki! Olyan szakembert keresek, aki vállalja a CRM Chatbotom folyamatos karbantartását és frissítését. A chatbotot szeretném naprakészen tartani, hogy a legújabb információkat és válaszokat adja az ügyfeleimnek. Fontos, hogy a szakember jártas legyen a chatbotok működésében, és képes legyen a hibák gyors javítására. A munka Pécsen történne, de az online együttműködés is szóba jöhet, ha az szükséges.

CRM Chatbot tartalomfejlesztés

Szeged
3 hónapja

Üdvözletem! Szeretnék egy szakembert, aki segít a CRM Chatbotom tartalmának fejlesztésében. A chatbot szövegezése és válaszai kulcsszerepet játszanak az ügyfélkapcsolatokban, ezért fontos, hogy a tartalom releváns és vonzó legyen. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a chatbot szövegírásában és ismeri a CRM rendszereket. Szeged városában szeretném, ha a munka folyamatban lenne, de az online kivitelezés is megfelelő lenne számomra.

CRM Chatbot elemzés és jelentés készítés

Online munka
3 hónapja

Szia! Keresek egy szakembert, aki képes elemezni a CRM Chatbot teljesítményét, és részletes jelentést készíteni a használatáról. A jelentésnek tartalmaznia kell a felhasználói interakciókat, a leggyakoribb kérdéseket és javaslatokat a további fejlesztésekhez. Olyan embert szeretnék találni, aki jártas analitikai eszközök használatában, és tapasztalata van chatbotokkal kapcsolatos elemzésekben. Az online munka lehetősége nagyon fontos lenne számomra, mivel így rugalmasan tudunk együttműködni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM Chatbot és hogyan segíthet az üzletemnek?
A CRM Chatbot egy olyan automatizált beszélgetőprogram, amely integrálódik az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszeredhez. Segíthet az ügyfelek kérdéseinek gyors megválaszolásában, információk gyűjtésében és akár értékesítési folyamatok automatizálásában is. Ezáltal nemcsak az ügyfélszolgálat hatékonyságát növeli, hanem az ügyfélélményt is javítja, hiszen az ügyfelek gyorsabban jutnak válaszokhoz.
Milyen előnyöket kínál egy CRM Chatbot az ügyfélszolgálati csapatom számára?
Hogyan integrálhatom a CRM Chatbotot a meglévő rendszereimbe?
Milyen funkciókat érdemes keresni egy CRM Chatbotban?