CRM rendszerbe integrált chatbot ügyfélérdeklődés szerinti szegmentálásához

Optimalizáld ügyfélkapcsolataidat egy chat-bot és CRM integrációval! Kérj szakértői konzultációt és tudd meg, hogyan segíthetünk neked most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tud nekem segíteni egy CRM chatbot létrehozásában. A feladat lényege, hogy a chatbot hatékonyan kezelje az ügyfélszolgálati kérdéseket és támogassa a vásárlóinkat. Szükségem van arra, hogy a chatbot integrálva legyen a jelenlegi CRM rendszerünkkel, és képes legyen automatikusan válaszolni a leggyakoribb kérdésekre. Olyan szakembert keresek, aki rendelkezik tapasztalattal chatbot fejlesztésben és CRM integrációban. A munka elvégezhető online.

CRM chatbot finomhangolás

Debrecen
3 hónapja

Üdvözöllek! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene a jelenlegi CRM chatbotom finomhangolásában. A feladat magában foglalja a chatbot interakcióinak optimalizálását és a válaszok pontosítását, hogy még inkább megfeleljenek az ügyfeleink igényeinek. Fontos, hogy a szakember ismerje a különböző chatbot platformokat és rendelkezzen tapasztalattal a natural language processing (NLP) technológiákban. Az online munka előnyben lenne.

Új CRM chatbot tervezés

Szeged
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy teljesen új CRM chatbot megtervezésében. Az elképzelésem az, hogy a chatbot ne csak információt adjon, hanem proaktívan szólítsa meg az ügyfeleket és segítse őket a termékeink kiválasztásában. Választott platformon szeretném, ha meg tudnád valósítani, és fontos, hogy a chatbot integrálható legyen a weboldalunkkal. Kérlek, csak olyan jelöltek jelentkezzenek, akik már dolgoztak hasonló projekteken. A munka online végezhető.

CRM chatbot karbantartás

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tudna segíteni a már működő CRM chatbotom karbantartásában és frissítésében. A feladat magában foglalja a rendszeres ellenőrzést, a hibák javítását és a frissítések telepítését. Fontos, hogy a szakember rendelkezzen tapasztalattal chatbot karbantartás terén, és jól ismerje a használt technológiákat. Az online munkavégzés lehetséges, így bárhonnan dolgozhatsz.

CRM chatbot tesztelés

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki a CRM chatbotomat tesztelné, hogy megbizonyosodjon róla, hogy minden rendben működik. A feladat során ellenőrizni kell a válaszok pontosságát, az interakciók gördülékenységét, és javaslatokat adni a fejlesztésekre. Olyan szakembert keresek, aki már tesztelt chatbotokat, ismeri a hibakeresési folyamatokat és a felhasználói élmény fontosságát. A munka online végezhető.

CRM chatbot tartalomfejlesztés

Online munka
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki segítene a CRM chatbot tartalmának kifejlesztésében. Fontos, hogy a chatbot barátságos és hasznos válaszokat adjon az ügyfelek kérdéseire. A feladat magában foglalja a kérdések és válaszok kidolgozását, valamint a chatbot stílusának meghatározását, hogy tükrözze a cég arculatát. Olyan jelöltek jelentkezését várom, akik tapasztaltak a chatbotok tartalomkészítésében. A munka online végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM Chatbot, és hogyan segíthet az üzletemnek?
A CRM Chatbot egy olyan automatizált rendszer, amely képes válaszolni az ügyfelek kérdéseire, és segít a vállalatoknak jobban kezelni az ügyfélkapcsolatokat. Ezek a chatbotok integrálódnak a CRM szoftverekbe, lehetővé téve, hogy az ügyfelek gyorsan és hatékonyan kapjanak információt a termékekről, szolgáltatásokról vagy akár a rendeléseik státuszáról. Ezzel csökkenthetjük a válaszidőt, javíthatjuk az ügyfélelégedettséget, és felszabadíthatjuk az ügyfélszolgálati munkatársakat más fontos feladatokra.
Milyen előnyöket kínál egy CRM Chatbot az ügyfélélmény javítására?
Hogyan lehet integrálni a CRM Chatbotot a meglévő rendszereinkbe?
Milyen kihívásokkal nézhetünk szembe a CRM Chatbot bevezetésekor?