CRM-adatok alapján értékesítési előrejelzést készítő chatbot

Fedezd fel a jövőt a CRM-adatokkal táplált chatbotunkkal, amely előrejelzi a sales teljesítményedet! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM chatbot fejlesztése

Budapest
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy CRM chatbot létrehozásában. A célom az, hogy automatizáljuk az ügyfélszolgálati folyamatokat, így a chatbotnak képesnek kell lennie az alapvető kérdések megválaszolására és az ügyféladatok kezelésére. Fontos, hogy a chatbot integrálható legyen a már meglévő CRM rendszerünkkel. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezz a chatbot fejlesztésben és ismerd a legújabb technológiákat. Az egész projekt online zajlana, így bárhonnan dolgozhatsz.

CRM chatbot tervezés és megvalósítás

Debrecen
4 hónapja

Üdvözöllek! Szükségem lenne egy szakemberre, aki tervez és megvalósít egy CRM chatbotot a vállalkozásom számára. A chatbot célja, hogy gyorsan és hatékonyan válaszoljon az ügyfél kérdéseire, és segítsen az adatok kezelésében. Olyan EMV rendszerekkel kell tudnia dolgozni, mint például a HubSpot vagy a Salesforce. Kérlek, mesélj a korábbi tapasztalataidról! Az együttműködés online is megvalósítható.

CRM chatbot integrációs szakértő keresése

Szeged
4 hónapja

Helló! Egy CRM chatbotot szeretnék integrálni a cégem ügyfélkezelő rendszerébe, és ehhez keresek egy tapasztalt szakembert. A feladat az, hogy a chatbot zökkenőmentesen működjön együtt az ügyféladatokkal és automatikusan válaszoljon a gyakori kérdésekre. Számomra fontos, hogy a szakember ismerje a chatbot fejlesztés legújabb trendjeit és a szükséges middleware programozást is. Az együttműködés során online tudunk együtt dolgozni.

CRM chatbot készítése

Miskolc
4 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy CRM chatbot elkészítésében. Az elképzelésem egy egyszerű, de hatékony rendszer, amely képes válaszolni az ügyfelek kérdéseire és kezelni az ügyfélinformációkat. Fontos, hogy a chatbot jól integrálódjon a már meglévő CRM rendszerünkkel. Kérlek, oszd meg velem a tapasztalataidat a chatbot fejlesztés terén, és hogy milyen eszközöket használsz. Az online munka lehetősége adott, így rugalmasan tudunk együttműködni.

CRM chatbot létrehozása

Pécs
4 hónapja

Helló! Szeretnék egy CRM chatbotot létrehozni, és ehhez keresek egy szakértőt. A chatbotnak tudnia kell segíteni az ügyfélszolgálatot, valamint kezelnie kell a bejövő ügyfélkérdéseket. Elvárás, hogy a szakember tapasztalt legyen a CRM rendszerekben és képes legyen a chatbot integrálására az ügyfélkezelő szoftverünkkel. Az online munka nem akadály, így bárhonnan dolgozhatsz!

CRM chatbot üzembe helyezése

Győr
4 hónapja

Üdv! Segítségre van szükségem egy CRM chatbot üzembe helyezése kapcsán. Olyan szakembert keresek, aki képes a chatbotot testre szabni, figyelembe véve a vállalkozásom specifikus igényeit. Fontos, hogy a munka során a szakember tapasztalattal rendelkezzen a chatbotok terén, valamint értsen a CRM rendszerekhez. A feladat online végezhető, így bármikor elérhetünk egymást.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM chatbot és hogyan segíthet a vállalkozásomnak?
A CRM chatbot egy olyan digitális asszisztens, amely a Customer Relationship Management (CRM) rendszerek részeként működik. Ezek a chatbotok képesek automatizálni az ügyfélszolgálati folyamatokat, így gyors válaszokat adva a vásárlói kérdésekre. Például, ha egy ügyfél információt keres egy termékről vagy kérdése van a rendelésével kapcsolatban, a chatbot azonnal segíthet. Ez nemcsak az ügyfélélményt javítja, hanem csökkenti a munkatársak terhelését is, lehetővé téve számukra, hogy a bonyolultabb ügyekkel foglalkozzanak.
Milyen előnyökkel jár a CRM chatbot használata?
Hogyan tudom integrálni a CRM chatbotot a meglévő rendszereimbe?
Milyen típusú kérdéseket képes a CRM chatbot megválaszolni?