Automatikus párbeszédek átadása a CRM-be

Automatikus beszélgetések átadása a chatbottól a CRM-hez – optimalizáld üzleted kommunikációját! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot beszélgetések integrálása CRM-be

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene integrálni a chatbot beszélgetéseket a CRM rendszerembe. Fontos, hogy tapasztalatod legyen mind a chatbot fejlesztésében, mind pedig a CRM rendszerek kezelésében. A feladat során arra lenne szükség, hogy a chatbot által gyűjtött adatokat zökkenőmentesen átültessük a CRM-be, és biztosítsuk, hogy minden információ helyesen jelenjen meg. Online munkát preferálok, de ha Budapesten belül van lehetőséged, akár személyesen is találkozhatunk. A határidő sürgős, ezért kérlek, jelezd, hogy mikorra tudnád elvállalni!

CRM rendszer chatbot funkcionalitásának fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakértőre, aki segítene a CRM rendszerem chatbot funkcionalitásának fejlesztésében. Azt szeretném, ha a chatbot képes lenne automatikusan válaszolni a leggyakoribb ügyfélkérdésekre, illetve lehetővé tenné az ügyfelek számára, hogy egyszerűen kapcsolatba léphessenek a csapatommal. Elsősorban Debrecenből keresem a szakembert, de online munkát is elfogadok. Kérlek, írd meg, milyen tapasztalatod van hasonló projektekkel kapcsolatban!

Chatbot adatainak CRM-be történő importálása

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki segítene a chatbot által gyűjtött adatok hatékony importálásában a CRM rendszerembe. Az adatokat rendezett formában kellene átadni, hogy azok könnyen elemezhetőek legyenek. Kérlek, vedd figyelembe, hogy a határidő sürgős, és a munka elvégezhető online is, de ha Szegeden belül dolgozol, az előnyös lenne. Kérlek, jelezd, hogy milyen tapasztalatod van a CRM rendszerek adatkezelésében!

Chatbot és CRM közötti kommunikáció megoldása

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes megoldani a chatbot és a CRM közötti kommunikációs problémákat. A célom az, hogy a chatbot zökkenőmentesen tudjon információt küldeni és fogadni a CRM rendszerből. Fontos, hogy legyenek tapasztalataid az API-k használatában és a rendszerintegrációban. Ha Pécs környékén vagy, az szuper lenne, de online munkát is szívesen fogadok. Kérlek, mesélj a korábbi tapasztalataidról, és hogy mikorra tudnád elvállalni a feladatot!

CRM chatbot optimalizálása és felhasználói élmény javítása

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud a CRM chatbot optimalizálásában és a felhasználói élmény javításában. Szeretném, ha a chatbot gördülékenyebben kommunikálna, és jobban megértené az ügyfélkérdéseket. Elvárások között szerepel a korábbi chatbot fejlesztési tapasztalat, valamint a felhasználói élmény tervezésében szerzett jártasság. Győrben vagyok, de online is tudunk együtt dolgozni. Kérlek, oszd meg velem, hogy mikor tudnád elvállalni a munkát!

Chatbot teljesítményének nyomon követése CRM-ben

Online munka
3 hónapja

Üdv! Szakembert keresek, aki segítene nyomon követni a chatbot teljesítményét a CRM rendszerben. Szeretném, ha a teljesítménymutatókat és statisztikákat elemezni tudnád, és javaslatokat adnál a fejlesztésekre. Online munkát preferálok, mivel nem vagyok helyhez kötve, de tapasztalatod a CRM és chatbot analitikával kapcsolatban elengedhetetlen. Amennyiben érdekel a feladat, kérlek, jelezd, hogy mivel tudnád segíteni a hatékonyabb működést!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a chatbot, és hogyan segítheti a CRM rendszert?
A chatbot egy mesterséges intelligenciával működő program, amely képes természetes nyelven kommunikálni a felhasználókkal. A CRM, azaz a vevőkapcsolat-kezelő rendszer segítségével a chatbotok képesek automatizálni a vásárlói interakciókat, mint például a támogatási kérések kezelése, információk szolgáltatása a termékekről vagy akár a vásárlások lebonyolítása. Így a chatbotok nemcsak időt takarítanak meg, hanem javítják a vásárlói élményt is.
Milyen előnyöket kínál a chatbotok alkalmazása a CRM-ben?
Hogyan integrálhatom a chatbotot a meglévő CRM rendszeremhez?
Milyen kihívásokkal szembesülhet a chatbot használatakor a CRM-ben?