CRM-interfész testreszabása céges arculat szerint

Fedezd fel, hogyan alakíthatod a CRM-felületet vállalatod arculatához! Kérj konzultációt és ajánlatot szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM rendszer testreszabása

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a CRM rendszerem testreszabásában. Jelenleg a SalesForce-t használom, de szeretném, ha a különböző folyamatok és funkciók a cég igényeihez lennének igazítva. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a SalesForce testreszabásában, és ismerd a legjobb gyakorlatokat. A feladat során szeretném, ha átbeszélnénk a szükséges módosításokat, például a jelentések testreszabása, a lead kezelés folyamatának optimalizálása, és a felhasználói felület javítása. Az online megbeszélések mellett a távoli munka lehetősége is nyitott, ezért kérlek csak akkor jelentkezz, ha ez neked is megfelelő.

CRM funkciók fejlesztése

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy CRM szakértőre, aki képes új funkciókat fejleszteni a jelenlegi rendszeremhez, amely a HubSpot. Fontos, hogy érts a HubSpot API használatához, és legyen tapasztalatod az automatizációk beállításában. A projekt során szeretném, ha részletesen átnéznénk az igényeinket, és a legjobban működő megoldásokat kidolgoznánk. A munka online végezhető, és elvárom, hogy a határidőket pontosan betartsd.

CRM rendszer optimalizálás

Debrecen
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna a CRM rendszerem optimalizálásában. Jelenleg a Zoho CRM-et használom, de úgy érzem, hogy nem használom ki a benne rejlő lehetőségeket. Szeretném, ha átnéznéd a folyamatainkat, és javaslatokat tennél a hatékonyság növelésére. Elvárások: tapasztalat a Zoho CRM-el, tudás a folyamatoptimalizálásról, és jó kommunikációs készségek. A munka Debrecenben zajlik, de ha jó a kommunikációd online is, akkor ez rugalmas lehet.

CRM rendszer integráció

Budapest
3 hónapja

Helló! Keresek valakit, aki segíthet integrálni a CRM rendszeremet más szoftverekkel, például az e-mail marketing eszközeimmel. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a CRM integráció terén, és ismerd az adatkezelési szabályokat. A feladat magában foglalja az adatok migrálását, az integrációs folyamatok beállítását, és a rendszer tesztelését is. Budapesten keresek szakembert, de ha online is tudsz dolgozni, az is lehetőség.

CRM rendszer felhasználói képzés

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan trénert keresek, aki tudja oktatni a csapatomat a CRM rendszer használatára. A rendszer, amit használunk, a Microsoft Dynamics, és szeretném, ha te bemutatnád nekik a legfontosabb funkciókat, és hogy hogyan használhatják ki a lehetőségeket. Kérlek, oszd meg velem, milyen tapasztalataid vannak ezzel a rendszerrel, és hogy milyen módszereket használsz az oktatás során. Az oktatás online lesz, de a csapatomnak szüksége van gyakorlati példákra és interaktív feladatokra.

CRM elemzés és jelentéskészítés

Szeged
3 hónapja

Helló! Segítségre van szükségem a CRM rendszerem adatelemzésében és jelentések készítésében. Szegeden keresek szakértőt, aki átnézi a jelenlegi adatainkat, és segít létrehozni hasznos jelentéseket, amelyek alapján jobb üzleti döntéseket tudunk hozni. Számítok arra, hogy tapasztalatod van a CRM jelentéskészítésben, és tisztában vagy a legjobb analitikai eszközökkel. A feladat során együtt kell működnünk, hogy a jelentések valóban tükrözzék a cég igényeit.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos a CRM testreszabása a vállalkozásom számára?
A CRM testreszabása azért lényeges, mert minden vállalkozás más igényekkel és folyamatokkal rendelkezik. A megfelelő testreszabás lehetővé teszi, hogy a rendszer jobban illeszkedjen a munkafolyamatainkhoz, segít a hatékonyság növelésében és a munkavállalók terheinek csökkentésében. Ezen kívül a személyre szabott megoldások révén a vásárlói élmény is javul, ami hosszú távon hűséges ügyfeleket eredményezhet.
Milyen elemeket érdemes figyelembe venni a CRM testreszabásakor?
Hogyan tudom mérni a CRM testreszabási projekt sikerességét?
Milyen gyakori hibákat érdemes elkerülni a CRM testreszabása során?