Chatbot integráció fizetési átjárókkal (Payoneer, Wise, Stripe)

Integráld a chatbotodat a legnépszerűbb fizetési megoldásokkal! Kérj szakértői konzultációt és tudd meg, hogyan növelheted üzleted hatékonyságát!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Csevegő platform fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem egy csevegő platform fejlesztésében. A platform fő célja, hogy felhasználók könnyen tudjanak egymással kommunikálni. Azt szeretném, ha a rendszer biztonságos lenne, és lehetővé tenné az üzenetek titkosítását. Fontos, hogy az illető tapasztalattal rendelkezzen a webes fejlesztésben, és ismerje a legújabb technológiákat, mint például a WebSocket vagy a Node.js. Kérem, hogy a munka során vegye figyelembe a felhasználói élményt is! Kérlek, küldd el az árajánlatodat és a referencia munkáidat.

Fizetési rendszer integráció

Szeged
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki tapasztalattal rendelkezik különböző online fizetési rendszerek integrálásában. Olyan megoldást keresek, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyszerűen és gyorsan végezzenek tranzakciókat. Kérem, hogy a munka során vegye figyelembe a biztonságot, és biztosítson részletes dokumentációt a rendszer működéséről. Kérlek, írd meg, hogy mikor tudnál kezdeni, és hogy milyen költségekkel kell számolnom. Remélem, hamarosan együtt dolgozhatunk!

Csevegő bot fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Szia! Jelenleg egy csevegő botot szeretnék létrehozni, amely segíthet az ügyfélszolgálati folyamatokban. Olyan szakembert keresek, aki jártas az AI és a gépi tanulás területén, és képes fejleszteni egy botot, amely képes megérteni a felhasználói kérdéseket és válaszolni rájuk. Fontos, hogy a bot emberi beszélgetéseket tudjon generálni, és képes legyen a tanulásra is. Kérlek, írj egy rövid bemutatkozót, valamint a munkáidról egy-két referenciát.

Online csevegési platform tesztelése

Győr
3 hónapja

Kedves szakember! Szeretnék egy tesztelőt találni, aki segítene az újonnan kifejlesztett online csevegési platformom alapos tesztelésében. A feladatod az lenne, hogy különböző forgatókönyveket alkalmazva ellenőrizd a platform működését, és jelentsd az esetleges hibákat. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a szoftvertesztelés terén, és legyenek ötleteid arra, hogyan lehetne javítani a felhasználói élményt. Kérlek, írd meg, hogy mikor tudnál elkezdeni, és hogy az árajánlatod mennyi.

Csevegés és fizetés kombinációs alkalmazás fejlesztése

Pécs
3 hónapja

Üdv! Olyan mobil alkalmazást szeretnék fejleszteni, amely egyesíti a csevegést és a fizetési lehetőségeket. Keresek egy fejlesztőt, aki tapasztalattal rendelkezik a mobilalkalmazás-fejlesztésben, és ismeri a legújabb trendeket. A cél, hogy a felhasználók biztonságosan tudjanak csevegni és tranzakciókat végrehajtani egy platformon belül. Kérlek, oszd meg velem az elképzeléseidet, a várható költségeket, és hogy mikor tudnál nekikezdeni a munkának.

Csevegő alkalmazás UX/UI tervezése

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy UX/UI tervezőt találni, aki segítene a csevegő alkalmazásom felhasználói felületének megalkotásában. Az elképzelésem egy letisztult, modern dizájn, amely kifejezetten a felhasználói élményt helyezi előtérbe. Olyan valakit keresek, aki jártas a legfrissebb trendekben, és képes kreatív, működő megoldásokat javasolni. Kérlek, küldd el a portfóliódat és egy árajánlatot, hogy mielőbb el tudjuk kezdeni a közös munkát.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi a különbség a csevegés és a fizetés között online szolgáltatásokban?
A csevegés és a fizetés két különböző funkció egy online szolgáltatásban. A csevegés általában a felhasználók közötti kommunikációra utal, lehetővé téve, hogy kérdéseket tegyenek fel, vagy információkat osszanak meg egymással. Ezzel szemben a fizetés a tranzakciók lebonyolítását jelenti, amikor pénzügyi műveleteket hajtanak végre. Számos platformon a csevegés és a fizetés integrálva van, például online áruházakban, ahol vásárlás közben az ügyfelek azonnali segítséget kérhetnek.
Hogyan segít a csevegés a vásárlási folyamat során?
Milyen biztonsági intézkedéseket kell figyelembe venni a csevegés és a fizetés során?
Milyen előnyöket nyújt a csevegés és a fizetés kombinációja az ügyfelek számára?