Szolgáltatásminőséget ellenőrző hangrobot fejlesztése

Fedezd fel a hangalapú botot, amely garantálja a hívások minőségellenőrzését és a kiváló ügyfélszolgálatot! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívásrobot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy hívásrobot fejlesztésére. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik automatizált hívások lebonyolításában, és képes a meglévő telefonos rendszerekhez integrálni az új megoldást. A hívásrobotnak természetesen képesnek kell lennie arra, hogy érthetően, természetes hangon kommunikáljon, és az ügyfeleket megfelelően informálja. Ideális esetben szeretném, ha a munka távolról is elvégezhető lenne, de ha szükséges, akkor egy helyszíni találkozót is be tudunk ütemezni. Fontos, hogy a határidőt és a költségkeretet előre egyeztessük.

Hívásrobot beállítása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy hívásrobot beállítására a cégem számára. Olyan szakembert keresek, aki jártas a telefonos automatikákban, és segíteni tud abban, hogy a hívásrobot megfelelően működjön az adatbázisunkkal, és a hívások során használt szkripteket kidolgozza. A munka akár online is végezhető, de szeretném, ha a beállításokat egy találkozó keretein belül is megbeszélnénk. Fontos, hogy a szakember rendelkezzen előzetes referenciákkal arról, hogy korábban hasonló feladatokat már elvégzett.

Hívásrobot programozása

Szeged
3 hónapja

Kedves szakember! Szeretnék megbízni valakit egy hívásrobot programozásával. Olyan programozóra van szükségem, aki ismeri a legújabb technológiákat és képes egy könnyen kezelhető felületet létrehozni a robot számára. A hívásrobotnak képesnek kell lennie különböző forgatókönyvek lebonyolítására, és szeretném, ha a felhasználói élmény is sima lenne. Online munka lehetőségét preferálnám, de a kisebb találkozók is hasznosak lehetnek a kommunikáció érdekében. Kérem, hogy referenciákat is csatolj a korábbi munkáidról.

Hívásrobot működésének optimalizálása

Pécs
3 hónapja

Üdvözlöm! Hívásrobotunk optimalizálásáról van szó, és ehhez keresnék egy tapasztalt szakembert. Az a fontos, hogy a hívásrobotunk hatékonyan tudjon kommunikálni az ügyfeleinkkel, és hogy a jelenlegi folyamatainkat javítani tudja. Olyan ajánlatokat várok, amik figyelembe veszik a munka távolról való elvégzésének lehetőségét, valamint a határidőket is. Kérem, írja le, hogy milyen módszerekkel tudná teljesíteni a feladatot!

Hívásrobot tesztelése és finomhangolása

Győr
3 hónapja

Szia! A cégünk hívásrobotja már működik, de szeretnénk, ha egy szakember tesztelné és finomhangolná a rendszerünket. Olyan szakembert keresek, aki érti a telefonos rendszerek működését, és képes javítani az ügyfélélményt. A feladat online végezhető, de néha szükség lehet személyes konzultációra is. Kérlek, mondj el az eddigi tapasztalataidról és arról, hogy milyen módszerekkel tudnád segíteni a munkánkat.

Hívásrobot integráció

Online munka
3 hónapja

Kedves szakember! Szükségem lenne egy hívásrobot integrálására a meglévő rendszerembe. Olyan szakembert keresek, aki rendelkezik tapasztalattal a különböző szoftverek integrálásában, és képes az automatizálási folyamatokat zökkenőmentesen végrehajtani. A munka online végezhető, amit nagyra értékelnék, mivel rugalmas időpontokban szeretném, ha elvégeznéd a feladatot. Kérlek, ossz meg néhány referenciát és korábbi munkát, ahol hasonló feladatokat végeztél!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hívásrobot és hogyan működik?
A hívásrobot egy automatizált telefonos rendszer, amely képes előre programozott üzeneteket átadni telefonhívás formájában. A rendszer általában egy telefonos számítógépes program, amely képes az automatikus hívások lebonyolítására, a válaszok rögzítésére, valamint a hívott fél interakciójára. Működése során a hívásrobot olyan információkat közvetít, mint például értesítések, promóciók vagy fontos bejelentések, és képes kérdésekre is reagálni, attól függően, hogy a hívott fél milyen válaszokat ad.
Milyen előnyökkel jár a hívásrobot használata a vállalkozások számára?
Biztonságos-e a hívásrobotok használata, és hogyan védik meg az adatokat?
Mik azok a hívásrobotok legfontosabb funkciói, amelyeket érdemes figyelembe venni?