Hatékony panasz- és észrevételkezelő rendszer önkormányzatoknak

Fedezd fel a legjobb megoldásokat a panaszok és kérelmek nyilvántartására! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Polgári panaszkezelési folyamat kidolgozása

Budapest
2 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a polgári panaszkezelési folyamat kidolgozásában. Az lenne a feladatod, hogy elemezd a jelenlegi rendszert, és javasolj fejlesztéseket. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a jogi területen, különösen a panaszkezelésben. A munka során figyelembe kell venni a jogszabályokat és a legjobb gyakorlatokat, hogy a panaszok hatékonyan és gyorsan legyenek kezelve. A munka online is végezhető, így bármilyen városból dolgozhatsz!

Panaszkezelési tréning kidolgozása

Debrecen
2 hónapja

Helló! Keresek egy tapasztalt szakembert, aki képes lenne tréninget kidolgozni a polgári panaszkezelés témájában. A feladatod az lenne, hogy létrehozz egy részletes tananyagot és oktatási anyagokat, amelyek segítik a munkatársaimat a panaszok kezelésében. Elvárás, hogy rendelkezz oktatási tapasztalattal és a panaszkezelés területén szerzett tudással. A tréninget online formában kell tartani, ezért szükséges a digitális tananyag előkészítése is.

Polgári panaszok feldolgozása

Szeged
2 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a beérkezett polgári panaszok feldolgozásában. A feladatod az lenne, hogy a panaszokat elemezd, rendszerezd és ajánlásokat tegyél a megoldásokra. Fontos, hogy jogi ismeretekkel rendelkezz, és értsd a panaszkezelési folyamatokat. A munka online is végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz. A határidők betartása kulcsfontosságú, ezért kérem, hogy csak olyan jelentkezzen, aki megbízható és precíz.

Panasszal kapcsolatos jogi tanácsadás

Pécs
2 hónapja

Kedves szakember! Jogi tanácsadóra van szükségem a polgári panaszkezeléssel kapcsolatban. Azt szeretném, ha segítenél a panaszok jogi aspektusaiban, például a válaszadási határidők és a jogi lehetőségek előírásában. Kérlek, hogy részletes információval szolgálj a törvényi keretekről és arról, hogyan lehet a panaszok kezelését optimalizálni. Az online munka lehetősége is adott, így az ország bármely pontjáról várjuk a jelentkezésedet.

Panaszkezelési platform fejlesztése

Győr
2 hónapja

Helló! Olyan IT szakembert keresek, aki tud segíteni egy új polgári panaszkezelési platform fejlesztésében. A célunk egy felhasználóbarát rendszer létrehozása, amellyel a panaszok könnyen bejelenthetők és nyomon követhetők. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen webfejlesztésben, és érts a jogi szempontokhoz is. A munka online történik, így bármikor és bárhonnan dolgozhatsz. Kérlek, oszd meg a referenciáidat is a pályázatodban!

Polgári panaszok elemzése és jelentés készítése

Online munka
2 hónapja

Szia! Szükségem van egy szakemberre, aki elemezni tudja a beérkezett polgári panaszokat és jelentést készít róla. A cél az, hogy megértsük a panaszok hátterét és a leggyakoribb problémákat. Kérlek, legyél jártas a jogi területen és a statisztikai elemzésben, mert a jelentéshez adatokra lesz szükség. A munkát online végezheted, így rugalmasan menedzselheted az idődet. Kérem, hogy referenciákat is csatolj a pályázathoz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a polgári panaszkezelés, és miért fontos?
A polgári panaszkezelés egy olyan eljárás, amely lehetővé teszi a lakosság számára, hogy hivatalosan bejelentse a jogsértéseket vagy problémákat, amelyekkel szembesülnek a közszolgáltatásokkal vagy a hatósági intézkedésekkel kapcsolatban. Fontos, mert segít a problémák feltárásában és megoldásában, valamint hozzájárul a közigazgatás átláthatóságához és a lakosság bizalmának erősítéséhez.
Hogyan lehet benyújtani egy polgári panaszt?
Mennyire hosszú a polgári panaszkezelési folyamat?
Milyen jogaim vannak, ha panaszt nyújtok be?