Kreatívok készítése szponzorált publikációkhoz

Fedezd fel, hogyan emelheted ki márkádat figyelemfelkeltő kreatívokkal! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Szponzorált publikáció kreatívok tervezése

Budapest
4 hónapja

Szia! Olyan kreatív szakemberre van szükségem, aki segít szponzorált publikációkhoz vonzó és figyelemfelkeltő kreatív anyagokat tervezni. A feladatod az lenne, hogy készíts el 3 különböző koncepciót, amelyek jól illeszkednek a márkám arculatához. Fontos, hogy a kreatívok megfeleljenek az aktuális trendeknek, és figyelembe vegyék a célközönséget. A végterméknek formátumban és méretben is alkalmazkodnia kell a különböző online platformokhoz. Ha online, akkor bármilyen helyszínen dolgozhatsz, de fontos, hogy a határidő tartása prioritás legyen.

Szponzorált publikációk grafikai tervezése

Debrecen
4 hónapja

Helló! Keresek egy grafikai tervezőt, aki tapasztalattal rendelkezik szponzorált publikációs anyagok létrehozásában. A feladat az lenne, hogy készíts 5 különböző grafikát, amelyek kifejezik a márka üzenetét és vonzóak a potenciális ügyfelek számára. Elvárások közé tartozik a professzionális Adobe programok (pl. Photoshop, Illustrator) ismerete. A munka online is végezhető, de légy elérhető, hogy konzultálhassunk a tervezési folyamat során. A határidő 2 hét, ez fontos.

Szponzorált tartalmak kreatív kivitelezése

Szeged
4 hónapja

Sziasztok! Olyan kreatív szakembert keresek, aki segít szponzorált tartalmak elkészítésében. A feladatod az lenne, hogy írj három szponzorált cikket, amelyeket a márkánk számára készítünk. Fontos, hogy a szövegek jól meg legyenek fogalmazva, érthetőek és vonzóak legyenek a célközönség számára. Kérlek, rendelkezz tapasztalattal a tartalomírás terén, és töltsd ki a határidőt (1 hét). Ez egy online munka, így otthonról is végezheted.

Szponzorált kampányok kreatív fejlesztése

Pécs
4 hónapja

Kedves Munkatárs! Szükségem van egy kreatív szakemberre, aki segít nekem szponzorált kampányokhoz kreatívokat fejleszteni. A munka részeként számítok rád, hogy 2-3 különböző hirdetési formátumot készítesz, amelyek kellőképpen kiemelik a termékeinket. Kérlek, biztosítsd, hogy a hirdetések megfeleljenek a brand irányelveinek és a célpiac elvárásainak. Fontos, hogy online végezhető legyen a munka, és hogy az elkészítési idő maximálisan 1 hét legyen.

Szponzorált hirdetések vizuális megjelenítése

Győr
4 hónapja

Jó napot! Olyan tervezőt keresek, aki szponzorált hirdetések vizuális megjelenítésére specializálódott. A feladatod, hogy készíts egy szettet, amely 4 különböző hirdetést tartalmaz, mindegyik különböző platformokhoz optimalizálva. Elvárásaim között szerepel a kreativitás és hogy a munkád a legfrissebb design trendeket tükrözze. A munka online végezhető, de fontos számomra, hogy a kommunikáció gördülékeny és produktív legyen. Kérlek, tartsd be az 1 hét határidőt.

Szponzorált tartalmak megjelenítésének tervezése

Online munka
4 hónapja

Kedves Tervező! Keresek egy szakértőt, aki tapasztalatát felhasználva segít szponzorált tartalmak tervezésében és megjelenítésében. Kérlek, hogy a feladat részeként készíts 6 kreatív megoldást, amely a céges arculatnak megfelel. Fontos, hogy a munkád középpontjában a célközönség felismerése és a figyelemfelkeltés legyen. A projekt online végezhető, és a munkát 3 hét alatt szeretném megvalósítani. Kérlek, hogy a kreatívok átadása után is legyél elérhető, hogy tudjunk finomítani rajtuk.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi a szponzorált publikáció kreatívok lényege és hogyan működik?
A szponzorált publikáció kreatívok általában olyan tartalmak, amelyeket egy vállalat vagy márka támogat, hogy elérjék a célközönséget. Alapvetően ezek a publikációk a hagyományos blogbejegyzések vagy cikkek formájában jelennek meg, de a tartalom mögött egy szponzor áll, aki a kampány céljait szeretné elérni. A kreatívok megtervezése során fontos, hogy a tartalom szórakoztató és informatív legyen, ugyanakkor a márkához is kapcsolódjon. Ezért a szakemberek figyelnek arra, hogy a szponzorált tartalom szervesen illeszkedjen a weboldal stílusához és olvasói elvárásaihoz.
Milyen előnyöket kínálnak a szponzorált publikáció kreatívok a vállalatok számára?
Mik a legfontosabb tényezők, amelyeket figyelembe kell venni a szponzorált publikáció kreatívok tervezésekor?
Hogyan mérhetjük a szponzorált publikáció kreatívok sikerességét?