Telefónia integrálása CRM rendszerbe: Hatékony megoldás a vállalkozásod számára
Kapcsolj össze telefonrendszert (pl. VoIPstudio, Ringostat) a CRM rendszereddel! Kérj szakértői tanácsot és ajánlatot még ma!
Ne keresgélj és telefonálgass!
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Mennyibe kerül?
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Árak megismeréseSzakemberek értékelésekkel
Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet
Valódi értékelések
Mindez ingyen
Kérj árajánlatot szakemberektől
Ellenőrzött értékelések a Qjob szakemberekről
315 vélemény
frissítve 04 május 2025László T.
Nagyon elégedett vagyok András munkájával, aki segített a CRM telefonia kapcsolat beállításában. A folyamat körülbelül 3 órát vett igénybe, és 15,000 forintba került. András türelmes és nagyon alapos volt, minden kérdésemre válaszolt. Kifejezetten tetszett, ahogy a rendszer működését magyarázta.
Árajánlat kéréseEszter K.
Márk rendkívül profi volt a CRM telefonia kapcsolat integrálásakor. Minden lépést jól elmagyarázott, és a munka mindössze 2 óra alatt készen volt. A költség 18,000 forint volt, ami megérte, hiszen most már minden flottul működik! Köszönöm Márknak!
Árajánlat kéréseKatalin P.
József csodás munkát végzett a CRM telefonia kapcsolat optimalizálásában. Mindössze 4 órát dolgozott rajta, és 20,000 forintot kért érte. Azóta sokkal gördülékenyebben megy a kommunikáció a csapat között. Nagyon hálás vagyok neki!
Árajánlat kéréseZoltán V.
Péter remek munkát végzett a CRM telefonia kapcsolat beállításakor. A folyamat 5 órát tartott, és 25,000 forintba került. Különösen tetszett, hogy minden apró részletre figyelt, és biztosított róla, hogy minden működik rendesen. Ajánlom őt mindenkinek!
Árajánlat kéréseDóra B.
Ádám nagyon segítőkész volt a CRM telefonia kapcsolat telepítése során. A munka 3 órát vett igénybe és 22,000 forintot kért érte. Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, hiszen most már zökkenőmentesen működik a rendszer, és az ügyfélkezelésünk is sokkal hatékonyabb lett.
Árajánlat kéréseGábor M.
Zsolt Krisztián fantasztikus munkát végzett a CRM telefonia kapcsolat frissítésekor. Csak 2 órát dolgozott, és az ár 17,000 forint volt. A munka után érezhetően javult a rendszer teljesítménye. Mindenkinek ajánlom őt, nagyon profi!
Árajánlat kéréseNézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on
CRM telefonia rendszer integráció
Keresek egy szakértőt, aki segítene integrálni a CRM rendszeremet a telefonos rendszeremmel. Az integrációnak zökkenőmentesnek kell lennie, és biztosítania kell, hogy a telefonos adatok automatikusan szinkronizálódjanak a CRM rendszerrel. Fontos, hogy a szakértő tapasztalattal rendelkezzen CRM rendszerek és telefonos megoldások integrálásában, és tisztában legyen a legújabb technológiákkal. Online munkát preferálok, de ha Budapestre tud jönni, az sem probléma.
CRM telefonos ügyfélszolgálat beállítása
Szükségem van egy olyan szakemberre, aki be tudja állítani a telefonos ügyfélszolgálatomat a CRM rendszeremben. Olyan megoldást keresek, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelekkel folytatott telefonbeszélgetések adatai automatikusan rögzítésre kerüljenek a CRM-ben. Kérlek, ha van tapasztalatod telefonos ügyfélszolgálat kialakításában és CRM integrációban, keress meg. A munka online végezhető, de Debrecenben találkozni is tudunk.
CRM rendszer telefonos kapcsolatának optimalizálása
Olyan szakembert keresek, aki képes optimalizálni a CRM rendszerem telefonos kapcsolatait. A célom, hogy a telefonos kommunikáció gördülékenyebbé váljon, és a hívások során gyűjtött adatok gyorsan és pontosan bekerüljenek a CRM-be. Fontos, hogy a szakértő tisztában legyen a CRM rendszerek és voIP telefonálás jellemzőivel. A munka szintén online is végezhető, de Szegeden is elérhető vagyok egy személyes meetingen.
CRM telefonos rendszer auditálása
Keresek egy olyan szakértőt, aki átvizsgálja a CRM telefonos rendszeremet, és ajánlásokat tesz a fejlesztésére. Szeretném, ha az audit során a szakember figyelembe venné a folyamatok hatékonyságát és az ügyfélélményt is. Kérlek, ha van tapasztalatod CRM auditálásban és telefonos rendszerekben, keress meg. A munka online végezhető, de Pécsen is szívesen találkozom.
CRM telefonos funkciók fejlesztése
Szükségem van egy szakértőre, aki fejleszti a CRM rendszerem telefonos funkcióit. Célom, hogy javítsam az ügyfélszolgálati tapasztalatokat és az adatkezelést. Elvárom, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen CRM fejlesztésben és telefonos alkalmazásokban. A projekt online is végezhető, de ha Győrben van lehetőséged, szívesen találkozom veled.
CRM telefonos integrációs tréning
Olyan szakembert keresek, aki tartana egy tréninget a CRM rendszer telefonos integrációjáról a csapatom számára. A tréning célja, hogy megtanuljuk, hogyan használjuk ki a CRM és a telefonos rendszerünk közötti kapcsolatot. Szükségem van arra, hogy a tréning interaktív legyen, és a résztvevők kérdéseire is választ tudj adni. Az online tréninget preferálom, így rugalmasan meg tudjuk szervezni az időpontokat.
Lásd még
- Ajándékok automatizálása
- Automatikus SMS küldő
- Többnyelvű ütemezés
- Programvezetők váltása
- Google-Facebook remarketing
- Webhook értesítések CRM-nek
- Kérdőív küldés
- API űrlapkitöltés
- Automatikus Banner Készítés
- Versenytársak információja
- Indítók melegítése
- Értesítési Változások
- SMS Kampányprogram
- RSS és Drive automatizálás
- Automatikus kedvezmények
- Egyedi CRM kicsiknek
- CRM és Fizetés
- Kérések automatizálása
- Vezetés, Ügylet, Jelentés
- B2B Cégek
- CRM Outlook integráció
- Automatikus beállítások
- CRM-SMS kapcsolat
- Testreszabott folyamatok
- Automatikus ütemezés
- Ügyféljelentés Generáló
- CRM újraértékesítés
- Raktári integráció
- Ügyféladatok automatikus.
- CRM integráció
Szolgáltatási katalógus
Azért vagyunk, hogy segítsünk!
Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!
06 (1) 808 9788