Többcsatornás FAQ-bot fejlesztése (Telegram, WhatsApp, web)

Hozd létre a tökéletes többcsatornás FAQ-botodat (Telegram, WhatsApp, web)! Kérj konzultációt szakértőinktől most, és tudd meg, hogyan segíthetünk!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Többcsatornás bot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes egy többcsatornás botot fejleszteni számomra. A botnak együtt kell működnie a Facebook Messenger, a WhatsApp és a weboldalam chat rendszerével. Az elvárásom, hogy a bot képes legyen adott kérdésekre válaszolni, információkat gyűjteni és kezelni a vásárlói igényeket. Fontos, hogy az integráció zökkenőmentesen működjön, és a bot felülete felhasználóbarát legyen. Kérlek, oszd meg velem a projektről való elképzelésed, és hogy milyen tapasztalattal rendelkezel hasonló munkákban. Online munka is megoldható.

Vegyes csatornás kommunikációs bot létrehozása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy olyan szakemberre, aki meg tudja valósítani a többcsatornás botot, amely képes a TikTok, Instagram és e-mail rendszerek integrálására. A botnak automatikusan kell válaszolnia a kérdésekre, valamint elemeznie kell a vásárlói visszajelzéseket. Kérlek, részletezd, hogy milyen technológiai tudásod van, és hogyan tervezed a bot működését. A projekt során fontos, hogy folyamatosan tudjunk kommunikálni a fejlesztés előrehaladásáról. Online munka kivitelezhető.

Intelligens ügyfélszolgálati bot kidolgozása

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan fejlesztőt keresek, aki tapasztalattal rendelkezik többcsatornás chatbot tervezésében. Szeretném, ha a bot be tudna kapcsolódni a Slack, Telegram és a weboldalam chat funkciójába. A bot feladata a gyakori kérdések megválaszolása és a problémák időben történő kezelése. Kérlek, mesélj a korábbi projektjeidről, és hogyan tudnád a bot logikáját megalkotni. Nagyon fontos, hogy a rendszer könnyen frissíthető legyen, és a bot barátságos hangvételű válaszokat adjon. Online munka ajánlott.

Automatizált többcsatornás bot megvalósítása

Pécs
3 hónapja

Szia! Most keresek egy szakembert, aki segítene létrehozni egy többcsatornás botot, ami képes interakcióba lépni az e-mail, SMS és viber rendszerekkel. A szakembernek tapasztalattal kell rendelkeznie a chatbot fejlesztésében és a különböző platformok közötti integrációban. A bot feladata, hogy az ügyfelek kérdéseire gyors válaszokat adjon, valamint információkat gyűjtsön. Kérlek, ossz meg velem néhány példát a korábbi munkáidból! Online munka lehetséges.

Kereskedelmi chatbot fejlesztés

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan programozóra van szükségem, aki egy többcsatornás kereskedelmi chatbotot tudna fejleszteni, amely működik az Amazon, eBay és a saját webáruházam rendszerében. A feladatod lenne a chatbot automatizálása, hogy a vásárlói kérdésekre 24/7 válaszolni tudjon. Fontos, hogy a bot jól tudjon alkalmazkodni a különböző vásárlói forgatókönyvekhez, és barátságos, segítőkész hangnemben kommunikáljon. Kérlek, tájékoztass a tapasztalataidról és a megvalósítási javaslataidról. Online munka lehetséges.

Többcsatornás chatbot automatizálása

Budapest
3 hónapja

Üdvözöllek! Szükségem van egy szakemberre, aki tapasztalattal bír a többcsatornás chatbotok fejlesztésében. A botnak integrálnia kell magát a LinkedIn, Messenger és a saját CMS rendszereimbe. Az elvárásom, hogy a bot képes legyen a vásárlói interakciókra reagálni, és visszajelzéseket gyűjteni a felhasználóktól. Kérlek, oszd meg velem a korábbi projektjeid tapasztalatait, és hogy hogyan tervezed az automatizálást. Online munka megoldható.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a többcsatornás bot, és mire használható?
A többcsatornás bot egy olyan automatizált rendszer, amely képes különböző kommunikációs csatornákon, mint például közösségi média, e-mail, üzenetküldő alkalmazások, stb. kölcsönhatásba lépni a felhasználókkal. Ezt a botot általában ügyfélszolgálati célokra használják, lehetővé téve, hogy a vállalatok gyorsan válaszoljanak a kérdésekre, támogassák a vásárlókat, vagy akár marketing kampányokat is futtassanak. Azáltal, hogy több csatornán elérhető, a bot szélesebb közönséget érhet el, és javítja az ügyfélélményt.
Hogyan segíthet a többcsatornás bot a vállalkozásomnak?
Milyen csatornákon működhet egy többcsatornás bot?
Milyen kihívásokkal szembesülhetek a többcsatornás botok használatakor?