Hatékony értesítési és nyugta-generáló programunkkal a sikerért!

Találj szakértőt, aki professzionálisan elkészíti a nyugtákat és értesítéseket ügyfeleid számára! Kérj tőlünk árajánlatot még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfél Értesítő frissítése

Budapest
2 hónapja

Szia! Szeretnék egy szakértőt találni, aki segítene nekem frissíteni az ügyfél értesítő rendszeremet. Azt szeretném, ha a szakember áttekintené a jelenlegi értesítőm funkcióit, és javaslatokat tenne a fejlesztésükre. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezzen a CRM rendszerek terén, és jól ismerje az ügyfélkommunikáció legjobb gyakorlatait. A munka online végezhető, így nem szükséges személyes találkozó.

Ügyfél Értesítő sablonok tervezése

Debrecen
2 hónapja

Helló! Ezen a feladaton az ügyfél értesítő sablonok megtervezésére van szükségem. Olyan szakembert keresek, aki kreatív és érti, hogyan lehet vonzó és informatív értesítőket készíteni. Szeretném, ha a sablonok mobilbarátok lennének, és tartalmaznák a legfontosabb információkat, mint például akciók és fontos határidők. Kérlek, csatolj korábbi munkákat, hogy láthassam a stílusodat. Ez a munka online végezhető, így nem fontos a helyszín.

Ügyfél Értesítő automatizálása

Szeged
2 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakértőre, aki az ügyfél értesítő rendszerem automatizálásában tud segíteni. Jelenleg manuálisan küldöm az értesítőket, de szeretném automatizálni ezt a folyamatot, hogy időt spóroljak. Olyan szakembert keresek, aki jártas az automatizálási eszközök használatában, például Zapier vagy Integromat. Kérlek, küldj egy rövid leírást arról, hogy mit javasolsz, és hogy mennyi időt venne igénybe a projekt. A munka online végezhető.

Ügyfél Értesítő tartalom fejlesztése

Pécs
2 hónapja

Szia! Szeretnék egy szövegírót találni, aki segítene az ügyfél értesítőm tartalmának megírásában. Az a célom, hogy a levelek informatívak és érdekesek legyenek az ügyfeleim számára. Fontos, hogy a szöveg ízléses legyen, és tükrözze a márka hangvételét. Kérlek, küldj egy példát a korábbi munkáidból, és írd le, hogyan tervezed a tartalmat. A munka online végezhető, így nem szükséges, hogy eljöjj a helyszínre.

Ügyfél Értesítő tesztelése

Győr
2 hónapja

Helló! Szükségem van egy tesztelőre, aki segítene az ügyfél értesítő rendszerem működésének ellenőrzésében. Fontos, hogy minden funkciót alaposan teszteljen, és jelezze, ha bármi nem működik megfelelően. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a szoftvertesztelésben, és ismeri az ügyfélkommunikációs platformokat. Kérlek, írd le a tesztelési folyamatodat, és hogy mennyi időre van szükséged. A munka online végezhető.

Ügyfél Értesítő analitika beállítása

Online munka
2 hónapja

Hi there! Keresek valakit, aki segítene beállítani az ügyfél értesítők analitikáját, hogy nyomon követhessem, milyen hatással vannak az értesítők az ügyfelek reakcióira. Olyan szakértőre van szükségem, aki jártas a webanalitika terén, és tudja, hogyan lehet hasznos adatokat kinyerni a kampányokból. Kérlek, részletezd, milyen eszközöket használsz, és hogy mik a javaslataid az analitika beállítására. A munka online végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az az Ügyfél Értesítő és miért fontos?
Az Ügyfél Értesítő egy olyan kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a cégek számára, hogy közvetlenül tájékoztassák ügyfeleiket különböző fontos információkról, mint például új termékek, akciók vagy szolgáltatások. Fontos, mert segít fenntartani a folyamatos kapcsolatot az ügyfelekkel, ezáltal növelve a vevői elégedettséget és hűséget.
Hogyan lehet előfizetni az Ügyfél Értesítőre?
Milyen információkat kaphatok az Ügyfél Értesítőn keresztül?
Mi történik, ha már nem szeretnék kapni az Ügyfél Értesítőt?