Ügyféligények elemzésére szolgáló chatbot találkozók előtt

Fedezd fel, hogyan segíthet egy intelligens chatbot a vásárlói igények feltérképezésében a találkozók előtt! Kérj konzultációt szakértőnktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyféligények Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes lenne egy ügyféligényekkel foglalkozó chatbotot fejleszteni. A chatbotnak képesnek kell lennie válaszolni a leggyakoribb kérdésekre, mint például termékinformációk és szolgáltatások. Fontos, hogy a chatbot barátságos, segítőkész legyen, és képes legyen személyre szabott ajánlásokat adni. Elvárom, hogy a szaktudásod kiterjedjen a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás alapjaira is. A munka online végezhető, így rugalmas időbeosztásban dolgozhatsz.

Chatbot implementálás ügyféligényekhez

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy szakembert találni, aki segítene egy ügyféligényeket kezelő chatbot implementálásában. A feladat az lenne, hogy a chatbotot a meglévő ügyfélszolgálati rendszerbe integráld, és biztosítsd, hogy megfelelően kezelje az ügyfélkérdéseket. Olyan tapasztalt fejlesztőt keresek, aki ismeri a szükséges technológiákat, valamint képes a folyamatos tesztelésre és optimalizálásra. A munkavégzés online is lehetséges.

Ügyféligények chatbot tervezése

Szeged
3 hónapja

Kedves Szakterület! Olyan partnert keresek, aki segítene egy ügyféligényeket felmérő és kezelő chatbot megtervezésében. A chatbotnak képesnek kell lennie a felhasználói visszajelzések gyűjtésére és elemzésére is. Az elvárásom, hogy a megvalósított rendszer intuitív és felhasználóbarát legyen. Kérlek oszd meg velem, hogy milyen módszereket használsz a tervezés során, és hogy tudod-e online végezni ezt a munkát.

Chatbot fejlesztése ügyféligények kiszolgálásához

Pécs
3 hónapja

Hello! Olyan fejlesztőt keresek, aki tapasztalt chatbotok készítésében, és aki tudna segíteni egy ügyféligények kiszolgálására tervezett chatbot megvalósításában. A feladat részeként szükség lenne arra, hogy a chatbot képes legyen a leggyakoribb ügyfélkérdésekre azonnali válaszokat adni, és integrálva legyen a cég CRM rendszerével. Fontos, hogy a szakember online dolgozhasson, így rugalmasan tudunk egyeztetni a határidőkről.

Online ügyféligények chatbot projekt

Győr
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki részt tud venni egy online ügyféligényekkel foglalkozó chatbot projektben. A feladatod az lenne, hogy részt vegyél a chatbot fejlesztésének teljes folyamatában, beleértve az ötletelést, a tesztelést és a finomhangolást is. Kérlek, mesélj arról a tapasztalatodról, amit a chatbotok területén szereztél, és hogy milyen online platformokon dolgoztál már. Az együttműködés online történne.

Chatbot optimalizálás ügyféligények alapján

Online munka
3 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakemberre, aki tapasztalattal bír a chatbotok optimalizálásában, különösen ügyféligények kezelésére. A feladatod az lenne, hogy elemezd a chatbot jelenlegi teljesítményét, és javaslatokat tegyél a fejlesztésekre, hogy még hatékonyabban tudja kiszolgálni az ügyfeleinket. Fontos, hogy a javaslataid adatvezéreltek legyenek, és a tapasztalataid alapján tudj új funkciókat integrálni. Mivel a munka online végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyféligények chatbot, és hogyan segíthet a vállalkozásom számára?
Az ügyféligények chatbot egy olyan mesterséges intelligencia alapú program, amely képes válaszolni az ügyfelek kérdéseire és segíteni őket a problémáik megoldásában. Fontos, hogy a chatbot 24/7 elérhető, így a nap bármely szakában képes azonnali segítséget nyújtani. Ez nemcsak az ügyfélszolgálati terhek csökkentésére vonatkozik, hanem a válaszidők lerövidítésére is, ami javítja az ügyfélélményt és növeli a vásárlói elégedettséget.
Milyen típusú kérdésekre tud válaszolni az ügyféligények chatbot?
Milyen előnyöket kínál az ügyféligények chatbot a hagyományos ügyfélszolgálati módszerekkel szemben?
Hogyan lehet a legjobban integrálni az ügyféligények chatbotot a meglévő rendszereimbe?