Kreatív megoldások a javítási munkálatok nyilvántartására ügyféligények szerint

Találj szakértőt, aki segít nyomon követni a javításokat és ügyfeleid címadatait! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélszolgálati nyilvántartás kialakítása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem egy ügyfélszolgálati nyilvántartás kialakításában. Szükségem lenne egy olyan rendszerre, amiben nyomon tudom követni az ügyfeleim adatait, az általuk tett megkereséseket és a megoldott problémákat. Fontos, hogy a rendszer felhasználóbarát legyen és könnyen kezelhető. Elvárom, hogy a szakember rendelkezzen tapasztalattal ügyfélszolgálati rendszerek létrehozásában, és tudjon tanácsot adni a legjobb megoldásokról. A munka történhet online is, így ha teheted, kérlek jelezd, hogy mikor tudnál nekilátni!

Ügyfélszolgálati adatbázis költséghatékony megoldása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Ügyfélszolgálati adatbázist szeretnék létrehozni, és ehhez keresek egy szakértőt. A célom az, hogy mindent egy helyen tudjak kezelni: az ügyfelek elérhetőségeit, a beérkező megkereséseket és a válaszokat. Az ideális jelöltnek jártasnak kell lennie a CRM rendszerekben, és fontos, hogy a költségek minimalizálásában is tudjon segíteni. A munka online is végezhető, így ha Debrecenben vagy máshol élsz, de van rá lehetőséged, kérlek jelentkezz!

Digitális ügyfélszolgálati rendszer fejlesztése

Szeged
3 hónapja

Üdvözlöm! Szeretnék egy digitális ügyfélszolgálati rendszert létrehozni, amely segít a kommunikációban és a megoldások nyomon követésében. Mivel nem vagyok szakértő ezen a téren, egy tapasztalt fejlesztőre van szükségem, aki megérti, hogy mik a fontos funkciók, és ezeket meg is tudja valósítani. Elvárom, hogy tudjon javasolni olyan megoldásokat, amelyek növelik a hatékonyságot. Az online munka lehetősége számomra ideális, így a helyszín nem számít.

Felhasználói élmény javítása ügyfélszolgálati rendszerben

Pécs
3 hónapja

Szia! Keresek valakit, aki segíthet javítani a meglévő ügyfélszolgálati rendszerem felhasználói élményét. A célom az, hogy a munkatársaim könnyebben tudják kezelni az ügyfelek megkereséseit, így az ügyfélélmény növekedni fog. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt UX/UI tervezésben és érti az ügyfélszolgálati szempontokat. A fejlesztés online is megvalósítható, így bárhol elérhető szakember jelentkezését várom!

Integrált ügyfélszolgálati megoldások keresése

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan integrált ügyfélszolgálati megoldásokat szeretnék felfedezni, amik segítenek összekapcsolni a különböző kommunikációs csatornákat. Keresek egy szakértőt, aki jártas az ügyfélszolgálati rendszerek integrálásában, és rendelkezik tapasztalattal különböző platformok használatában. Fontos, hogy tudjon javaslatokat adni a hatékony megoldásokra. A munka online is végezhető, így örömmel várom a jelentkezésed!

Automatikus válaszadó rendszer kiépítése

Budapest
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy automatikus válaszadó rendszert készíttetni, ami segít az ügyfélszolgálati munkatársaim terheinek csökkentésében. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik hasonló rendszerek fejlesztésében. A célom az, hogy az egyszerű kérdésekre automatikusan tudjak válaszolni, így az ügyfelek gyorsabban megkapják a választ. Az online munka lehetősége számomra meghatározó, szóval ha tudsz segíteni, kérlek írd meg, mikor tudnál kezdeni!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az Ügyfélszolgálati Nyilvántartás, és miért fontos?
Az Ügyfélszolgálati Nyilvántartás egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nyomon követhessék ügyfeleik interakcióit és kéréseit. Fontos, mert segít a cégeknek abban, hogy jobban megértsék ügyfeleik igényeit, javítsák a szolgáltatásaikat, és gyorsan reagáljanak a problémákra. Ezáltal növelik az ügyfél elégedettséget és lojalitást.
Hogyan működik az Ügyfélszolgálati Nyilvántartás?
Milyen előnyöket nyújt az Ügyfélszolgálati Nyilvántartás a vállalatok számára?
Milyen kihívásokkal találkozhatunk az Ügyfélszolgálati Nyilvántartás használata során?