Kivételes ügyféles alkalmazás fejlesztése a szállítói szolgáltatásokhoz

Fedezd fel a tökéletes ügyfélalkalmazást a gyors és megbízható futárszolgálathoz! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélszolgálati rendszer fejlesztése

Budapest
2 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna az ügyfélszolgálati rendszerünk fejlesztésében. Az lenne a feladat, hogy létrehozz egy új funkciót, amellyel az ügyfeleink könnyebben elérhetik a támogatást, például egy élő chat funkció beépítésével. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a webfejlesztés terén, és ismerd az ügyfélszolgálati szoftverek működését. Ez egy online munka lenne, tehát rugalmasan dolgozhatsz, de fontos, hogy a határidőket tartsd.

Ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálása

Szeged
2 hónapja

Kedves Szakember! Szükségem van egy olyan szakértőre, aki átvizsgálja az ügyfélszolgálati folyamataikat, és javaslatokat tesz a hatékonyság növelésére. A feladat során fontos, hogy megértsd a jelenlegi munkafolyamatokat, és konkrét megoldásokat ajánlj, mint például a válaszidők csökkentése vagy az automatizálás bevezetése. Ha van tapasztalatod a lean menedzsment terén, az előny lenne. Az együttműködés online zajlana, hogy rugalmasan tudjunk egyeztetni.

Új ügyfélszolgálati platform bevezetése

Debrecen
2 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki segíthet a mi új ügyfélszolgálati platformunk bevezetésében. Arra van szükségem, hogy a kiválasztott szoftvert testre szabjuk a mi igényeink szerint, és az adatainkat át tudjuk migrálni. Elvárás, hogy jártas legyél a megfelelő szoftverek használatában, és tapasztalatod legyen a platformok integrációjában. Ez a munka teljes mértékben online végezhető.

Ügyfélszolgálati csapat képzése

Győr
2 hónapja

Helló! Szeretnék egy szakértőt, aki segítene az ügyfélszolgálati csapatunk képzésében. A feladatod az lenne, hogy készítsd el a képzési anyagot, és vezess pár online tréninget a csapatnak. Olyan valakit keresek, aki tapasztalattal rendelkezik ügyfélszolgálati képzések terén, és tudja, hogyan lehet a csapatot motiválni és fejleszteni. Az órák online formátumban zajlanának, így nem kell utaznod!

Ügyfélszolgálati statisztikák elemzése

Pécs
2 hónapja

Szia! Szeretném, ha segítenél az ügyfélszolgálati statisztikáink elemzésében. A feladat az lenne, hogy átnézd a teljesítménymutatóinkat és a visszajelzéseket, majd javaslatokat tegyél a fejlődésre. Fontos, hogy rendelkezz analitikai készségekkel és tapasztalattal az adatelemzés területén. Ez a projekt online végezhető, így kényelmesen dolgozhatsz.

Ügyfélszolgálati tartalom létrehozása

Online munka
2 hónapja

Kedves Képzett Szakember! Olyan valakit keresek, aki elkészítené az ügyfélszolgálati információs anyagunkat, beleértve a gyakran ismételt kérdéseket és az ügyféltámogatási útmutatókat. A feladat során fontos, hogy a tartalom világos és érthető legyen, így az ügyfeleink könnyen navigálhassanak rajta. Kérlek, ha van tapasztalatod az ügyfélszolgálati vagy kommunikációs területen, még jobb! Ez a munka teljesen online végezhető, bárhol elérhető vagy.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos az ügyfélszolgálat fejlesztése egy vállalkozás számára?
Az ügyfélszolgálat fejlesztése kulcsfontosságú, mert közvetlen hatással van a vásárlói élményre és a márka hírnevére. Ha a vásárlók elégedettek az ügyfélszolgálat minőségével, nagyobb valószínűséggel térnek vissza, és ajánlják a szolgáltatásunkat másoknak. Ezen kívül, egy jól működő ügyfélszolgálat képes gyorsan és hatékonyan kezelni a problémákat, csökkenteni a visszatérési arányokat és növelni az értékesítési lehetőségeket is.
Milyen módszereket alkalmazhatunk az ügyfélszolgálat fejlesztésére?
Hogyan mérhetjük az ügyfélszolgálatunk sikerességét?
Milyen kihívásokkal szembesülhetünk az ügyfélszolgálat fejlesztése során?