Professzionális ügyféltámogató alkalmazás jegykezeléssel

Fedezd fel a legjobb ügyféltámogató alkalmazást jegykezeléssel! Kérj konzultációt most, hogy optimalizáld szolgáltatásaidat!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyféltámogatás jegyekkel - Segítségnyújtás ügyfeleinknek

Budapest
6 napja

Szió, olyan szakembert keresek, aki segíteni tud az ügyféltámogatási jegyek kezelésében Budapesten. A feladat az lenne, hogy fogadja az ügyfeleinktől érkező kérdéseket, problémákat, és megfelelő módon kezelje azokat. Elvárás, hogy legyen tapasztalat ügyfélszolgálatban, kiváló kommunikációs képességek, és ismerje jól a jegyrendszert, amit használunk. A munka során fontos, hogy gyorsan és precízen válaszoljon, valamint megoldást találjon a problémákra, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek. A feladatot Budapest területén kell elvégezni, és a munkavégzés lehetőséget ad rugalmas időbeosztásra.

Ügyféltámogatás kezelése

Budapest
5 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna az ügyféltámogatási folyamataink kezelésében. A feladatod az lenne, hogy foglalkozz a beérkező jegyekkel, válaszolj a kérdésekre és megoldd a felmerülő problémákat. Fontos, hogy tapasztalatod legyen ügyféltámogatás terén, és tudj kommunikálni angol nyelven is, mivel nemzetközi ügyfeleink is vannak. A munka távmunkában is végezhető, de a napi egy-két órás elérhetőség elengedhetetlen.

Jegykezelési feladatok ellátása

Debrecen
5 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy ügyféltámogatási szakemberre, aki segítene a jegyek feldolgozásában. A feladatod az lesz, hogy átnézd a beérkezett ügyféligényeket, válaszokat adsz a kérdésekre és nyomon követed a megoldásokat. Elvárás, hogy hasonló területen legalább egy éves tapasztalattal rendelkezz, és jól tudj bánni a CRM rendszerekkel. Az online munka is lehetséges, de napi szintű elérhetőség fontos.

Online ügyféltámogatás

Szeged
5 hónapja

Sziasztok! Keresek egy tapasztalt ügyféltámogatót, aki online munkavégzés keretein belül segítene a jegyek kezelésében. A feladataid közé fog tartozni a beérkező kérések gyors feldolgozása és a válaszok megadása. Fontos, hogy érts a különböző problémákhoz, és jól tudj kommunikálni az ügyfelekkel. Elvárás, hogy legalább 2-3 éves tapasztalatod legyen az ügyféltámogatás terén, és tudj függetlenül dolgozni. Rugalmas munkaidőben várnám a jelentkezésed!

Ügyféltámogatási szakember keresése

Pécs
5 hónapja

Kedves Hirdetők! Olyan ügyféltámogatót keresek, aki segíteni tud a beérkező jegyek kezelésében. A feladatod lesz a kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Elengedhetetlen, hogy tapasztalt legyél a területen, és jól kommunikálj. Továbbá, ügyfélszolgálati szoftverek ismerete előny. Az online munka lehetősége adott, de heti 15-20 órát minimum rászánj. Várom a jelentkezésed!

Ügyféltámogatási jegyek kezelése

Győr
5 hónapja

Szia! Ügyféltámogatási szakembert keresek, aki online tudja kezelni az ügyféltámogatási jegyeinket. A feladatod az lenne, hogy gyorsan és pontosan válaszolj a beérkező kérdésekre és megoldásokat javasolj. Fontos, hogy rendelkezz legalább 1-2 éves tapasztalattal az ügyféltámogatásban, illetve kommunikálj angolul. Napi elérhetőségre lenne szükségem, és az online munka ideális lenne. Kérlek, írj, ha érdekel!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyféltámogatás jegyekkel és hogyan működik?
Az ügyféltámogatás jegyekkel egy strukturált módszer a felhasználói kérdések és problémák kezelésére. Amikor valaki kapcsolatba lép a támogatói csapattal, először létrehozunk egy 'jegyet', ami egy dokumentált kérdést vagy problémát jelent. Ez a jegy segít nyomon követni a kérdés állapotát, a válaszokat és az ügyfél kommunikációját. A jegy létrehozása után a támogatási csapat megkapja a szükséges információkat, és elkezdheti a probléma megoldását vagy a kérdés megválaszolását.
Hogyan tudom létrehozni a saját ügyféltámogatási jegyemet?
Mit tehetek, ha nem kapok választ a jegyemre időben?
Milyen információkat érdemes megadni egy ügyféltámogatási jegyben?