Professzionális ügyféltámogató alkalmazás jegykezeléssel

Fedezd fel a legjobb ügyféltámogató alkalmazást jegykezeléssel! Kérj konzultációt most, hogy optimalizáld szolgáltatásaidat!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyféltámogatás kezelése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna az ügyféltámogatási folyamataink kezelésében. A feladatod az lenne, hogy foglalkozz a beérkező jegyekkel, válaszolj a kérdésekre és megoldd a felmerülő problémákat. Fontos, hogy tapasztalatod legyen ügyféltámogatás terén, és tudj kommunikálni angol nyelven is, mivel nemzetközi ügyfeleink is vannak. A munka távmunkában is végezhető, de a napi egy-két órás elérhetőség elengedhetetlen.

Jegykezelési feladatok ellátása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy ügyféltámogatási szakemberre, aki segítene a jegyek feldolgozásában. A feladatod az lesz, hogy átnézd a beérkezett ügyféligényeket, válaszokat adsz a kérdésekre és nyomon követed a megoldásokat. Elvárás, hogy hasonló területen legalább egy éves tapasztalattal rendelkezz, és jól tudj bánni a CRM rendszerekkel. Az online munka is lehetséges, de napi szintű elérhetőség fontos.

Online ügyféltámogatás

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Keresek egy tapasztalt ügyféltámogatót, aki online munkavégzés keretein belül segítene a jegyek kezelésében. A feladataid közé fog tartozni a beérkező kérések gyors feldolgozása és a válaszok megadása. Fontos, hogy érts a különböző problémákhoz, és jól tudj kommunikálni az ügyfelekkel. Elvárás, hogy legalább 2-3 éves tapasztalatod legyen az ügyféltámogatás terén, és tudj függetlenül dolgozni. Rugalmas munkaidőben várnám a jelentkezésed!

Ügyféltámogatási szakember keresése

Pécs
3 hónapja

Kedves Hirdetők! Olyan ügyféltámogatót keresek, aki segíteni tud a beérkező jegyek kezelésében. A feladatod lesz a kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Elengedhetetlen, hogy tapasztalt legyél a területen, és jól kommunikálj. Továbbá, ügyfélszolgálati szoftverek ismerete előny. Az online munka lehetősége adott, de heti 15-20 órát minimum rászánj. Várom a jelentkezésed!

Ügyféltámogatási jegyek kezelése

Győr
3 hónapja

Szia! Ügyféltámogatási szakembert keresek, aki online tudja kezelni az ügyféltámogatási jegyeinket. A feladatod az lenne, hogy gyorsan és pontosan válaszolj a beérkező kérdésekre és megoldásokat javasolj. Fontos, hogy rendelkezz legalább 1-2 éves tapasztalattal az ügyféltámogatásban, illetve kommunikálj angolul. Napi elérhetőségre lenne szükségem, és az online munka ideális lenne. Kérlek, írj, ha érdekel!

Ügyféltámogatás online

Online munka
3 hónapja

Helló! Keresek egy ügyféltámogató szakembert online munkára. A feladatod az ügyféltámogatási jegyek kezelése, a kérdések megválaszolása és a problémák megoldása lenne. Elvárás, hogy legalább 2 év tapasztalatod legyen a területen, és tudj angolul kommunikálni. A munka rugalmas időbeosztásban végezhető, de napi szinten elérhető kell, hogy legyél. Ha érdekel, várom a jelentkezésed!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyféltámogatás jegyekkel és hogyan működik?
Az ügyféltámogatás jegyekkel egy strukturált módszer a felhasználói kérdések és problémák kezelésére. Amikor valaki kapcsolatba lép a támogatói csapattal, először létrehozunk egy 'jegyet', ami egy dokumentált kérdést vagy problémát jelent. Ez a jegy segít nyomon követni a kérdés állapotát, a válaszokat és az ügyfél kommunikációját. A jegy létrehozása után a támogatási csapat megkapja a szükséges információkat, és elkezdheti a probléma megoldását vagy a kérdés megválaszolását.
Hogyan tudom létrehozni a saját ügyféltámogatási jegyemet?
Mit tehetek, ha nem kapok választ a jegyemre időben?
Milyen információkat érdemes megadni egy ügyféltámogatási jegyben?