VoIP-rendszerek hívásstatisztikai elemzésének létrehozása és fejlesztése

Fedezd fel a VoIP-rendszerek hívásstatisztikáit elemző szakértőt! Kérj konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

VoIP Statisztika elemzése és jelentés készítése

Budapest
8 napja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki segít összegyűjteni és elemezni a VoIP rendszerünk statisztikáit. A feladat magában foglalja a havi hívásadatok összesítését, a hívásidő, hívószámok és egyéb fontos mutatók elemzését. Elvárás, hogy legyen tapasztalat VoIP rendszerek és adatelemzés terén, valamint jártas legyen az Excel vagy más adatkezelő szoftverek használatában. A munka Budapesten fog történni, így jó, ha helyben is elérhető vagy. A cél egy részletes, áttekinthető jelentés készítése, amit könnyen értelmezhetünk és felhasználhatunk a további fejlesztésekhez. Várom a jelentkezéseket, remélem, gyorsan tudunk együtt dolgozni.

VoIP Statisztika elemzés

Budapest
5 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki elvégezne egy részletes VoIP statisztikai elemzést a cégünk telefonhívásairól. Az a feladatod, hogy összegyűjtsd az adatokat, és elkészítsd az elemzést, ami tartalmazza a hívásminőséget, a hívások időtartamát és a lehívott számokat. Fontos, hogy tapasztalt legyél VoIP rendszerekben, és jól tudj dolgozni statisztikai szoftverekkel. Ha lehetséges, akkor online munka keretein belül ideális lenne a feladatot elvégezni.

VoIP hívásminőség mérése

Debrecen
5 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy VoIP szakemberre, aki képes lenne mérni és elemezni a hívásaink minőségét. Az elvárt feladatok közé tartozik a hívások késleltetésének, csomagvesztésének és jitterének elemzése. Olyan szakembert keresek, aki ismeri a VoIP technológiákat és rendelkezik a szükséges eszközökkel. A munkát online végezhetnénk, így bármilyen helyről dolgozhatsz.

VoIP rendszer optimalizálás

Szeged
5 hónapja

Szia! Van egy VoIP rendszerünk, amit szeretnénk optimalizálni, hogy javítsuk a hívások minőségét és csökkentsük a költségeinket. Kérem, ha van tapasztalatod VoIP rendszerek optimalizálásában, akkor jelentkezz! A feladat során szükség lesz a meglévő rendszer elemzésére, és javaslatokat is szeretnénk kapni a fejlesztésekre. Online munka formájában is elvégezhető.

VoIP statisztikai riport készítése

Pécs
5 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakértőre, aki készít nekünk egy részletes statisztikai riportot a VoIP hívásainkról. A feladathoz szükséges összegyűjteni az adatokat az elmúlt hónapokból, és elemezni a hívásmintákat, valamint a leggyakoribb problémákat. Kérlek, csak olyan szakemberek jelentkezzenek, akik jártasak a VoIP adatgyűjtésben és elemzésben. A munkát online is elvégezheted.

VoIP telefonközpont beállítása

Győr
5 hónapja

Szia! Szükségem lenne valakire, aki segít beállítani a VoIP telefonközpontunkat. A feladatod lesz a telefonközpont konfigurálása, a szükséges beállítások elvégzése és tesztelés. Kérlek, olyan szakember jelentkezzen, aki már dolgozott VoIP rendszerekkel, és ért a telefonközpont beállításához. Online munka is lehetséges, ha ez jobban megfelel számodra.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a VoIP statisztika és miért fontos?
A VoIP statisztika a VoIP (Voice over Internet Protocol) hívások teljesítményének, használatának és minőségének nyomon követésére szolgáló adatok gyűjtését jelenti. Fontos, mert segít a szolgáltatóknak és a cégeknek megérteni, hogyan használják a VoIP rendszert, hol találhatók a problémák, például a hívásminőség romlása, illetve lehetővé teszi a hatékonyság növelését és a költségek csökkentését. A pontos statisztikák elemzése lehetővé teszi a fejlődést és a jövőbeli fejlesztések megtervezését.
Milyen adatokat gyűjthetünk a VoIP statisztikákból?
Hogyan javítható a VoIP szolgáltatás a statisztikák alapján?
Milyen eszközök segíthetnek a VoIP statisztikák nyomon követésében?