Hogyan találj adótanácsadó szakembert?
Ne is menj tovább, a legkiválóbb a Qjob-on találod! Oszd meg a feladatot és válogass az ingyenes árajánlatokból! Válassz 317 adótanácsadó közül! Korrekt ingatlan eladás 5 éven belül árak — 6300-11900 Ft/alkalom. érelje fel a legjobb specialistákat Budapesten! Először keresel specialistát a Qjob-on és még nem tudod, hogyan csináld? Oszd meg velünk a megoldandó problémát és a Budapesten közelében elérhető szakembereink máris felkeresnek árajánlataikkal, hogy mihamarabb megoldják a feladatot! Mielőtt döntenél, összehasonlíthatod a szakemberek profilját, tanulmányozhatod a róluk szóló értékeléseket és további információkat is kérhetsz! Mindezt INGYEN!
Andrea R.
Kedvezményt adok
Luca U.
Tapasztalt vagyok
Gábor K.
Érdekel a munka
A legjobb adótanácsadóok Budapesten!
Ne habozz, lépj kapcsolatba velük! Válaszd ki a legjobb Qjob értékeléssel rendelkező adótanácsadót!
Könyvelőirodánk 1992 óta segíti a legkülönbözőbb vállalkozási profillal rendelkező ügyfeleit. Ennek megfelelően széleskörű ismereteinket állítjuk partnereink szolgálatába. Magasan képzett munkatársaink naprakész szakmai tudásukkal garantálják az együttműködés folyamatát. Az elmúlt években több száz partnerünk megelégedésére végeztük munkánkat, minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a kialakult bizalmat és jó partnerkapcsolatot megtartsuk. SZOLGÁLTATÁSOK: Könyvelés, Adótanácsadás, Bérszámfejtés, Átvilágítás, Likviditásmenedzsment, Jogi tanácsadás/képviselet, Cégalapítás, Cégmódosítás, Válságmenedzsment, Reorganizáció, NAV előtti képviselet. Célunk az, hogy a hozzánk érkező igények minél szélesebb körét kiszolgáljuk!
Ingatlan eladás 5 éven belül
6900 Ft
Hosszú időbe tellett, de visszautalták az adót. Annyit, amennyit a Külfoldi Adó Bt kiszámolt.
Irodánk Pécsett, Uránvárosban található, csendes környezetben, jó parkolási lehetőséggel. Az alapító tagok Fledrich-Barta Viktória, és Ollós Kitti. Mindketten közgazdasági diplomával és mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezünk. Rajtunk kívül további három fő alkalmazott végzi a könyvelői szolgáltatásokat. Könyvelésünket az RLB könyvelő szoftver segítségével végezzük. A könyvelői szolgáltatásokra együttműködési szerződést kötünk, teljes felelősség vállalással és a NAV-hoz történő megbízotti bejelentéssel, a cég teljes körű hatóságok előtti képviseletét vállaljuk. A további megfelelő szakmai hátteret könyvvizsgáló/adótanácsadó és ügyvéd erősíti, akivel egyedi eseteket vitatunk meg, szükség esetén. Cégünk naprakész, közérthető tájékoztatást adunk az aktuális tudnivalókról, adózási kérdésekről. Cég profiljához, terveihez illeszkedő fellelt pályázatokról értesítést küldünk. A számlák és bizonylatok feldolgozás után minden hónapban adatokat küldünk a befizetendő járulékokról és adókról. Igény szerint megbeszélt időközönként (hónap, negyedév, félév) listákat küldünk a szállító- vevő-bank és pénztár állományokról. Többféle listát, kimutatást tudunk készíteni és elektronikus formában küldeni (pl: partnerenkénti forgalom, nyitott szállítók listája stb.)
Ingatlan eladás 5 éven belül
5100 Ft
Tudnak segíteni
Fekete Erzsébet vagyok. Több mint 20 éve foglalkozom adózással, könyveléssel. 2008 óta regisztrált mérlegképes könyvelő vagyok. Adótanácsadói képesítést 2017-ben szereztem. Rendszeresen járok továbbképzésekre, hogy szakmai tudásom naprakészen tartsam. Fontos számomra az ügyfelekkel való rendszeres kapcsolattartás és bizalom. SZOLGÁLTATÁSOK: Kft.-k, bt. -k, egyéni vállalkozók, őstermelők és egyesületek könyvelése és bérelszámolása., tanácsadás. Anyagért megegyezés szerint házhoz megyek.
Ingatlan eladás 5 éven belül
6300 Ft
Megbízható, szakértő csapat! Csak ajánlani tudom Őket!
Kreutz Szilvia, az E-bevallás.hu Kft. ügyvezetője, az Adószakértő és Könyvelő Iroda szakmai vezetője a PM által regisztrált mérlegképes könyvelői, társadalombiztosítási ügyintézői és pénzügyi-számviteli ügyintézői végzettséggel valamint több éves szakmai gyakorlattal rendelkezik, mindez garancia a szakszerű munkavégzésre. Ön is tudja, hogy... a vállalkozásokat érintő környezet egyre nagyobb kihívások elé állítja az adózókat. Önnek egyre több energiát, időt kell fordítania arra, hogy megrendelője, vevője legyen, akiknek színvonalas, kifogástalan teljesítést kell nyújtania. A NAV és a többi hatóság ellenőrzései és a törvények megszigorodtak, a kiszabható bírságok összege emelkedik, az ellenőrzések száma nő. A megállapított szabálytalanságokért, hiányokért a cég vezetői és tulajdonosai anyagi, vagy akár büntetőjogi felelősséggel tartoznak. Ezen nem tudunk változtatni, de abban tudunk Önnek segíteni, hogy - a könyvelése szakmailag hibátlan, - a hatályos törvényeknek megfelelő legyen, - költségeit a törvényes keretek között számolja el, - jövedelmét szabályosan, a lehető legkisebb adóteherrel vegye ki, - a munkatársainak kifizetett jövedelmek formája optimális legyen, - azok utáni adók és járulékok szabályosan, határidőben bevallásra kerüljenek, - folyamatosan átlássa vállalkozása adóügyi helyzetét, kintlévőségeit, tartozásait, - adóbevallásaiban érvényesítse a törvények biztosította adó- és/vagy adóalap csökkentési lehetőségeket, - adóbevallásai időben elkészüljenek, s - Ön előre kalkulálhasson a várható fizetendő adó összegével, így határidőben be tudja azt fizetni, - ha igényli, irodájában, üzletében, telephelyén felkeressük, bizonylatait átvesszük, - az aláírandó dokumentumokat rendelkezésére bocsátjuk, - szakmai konzultációra személyesen, telefonon vagy e-mailben is lehetőséget biztosítunk az iroda nyitvatartási idején kívül is, - szükség esetén olyan ügyvédet javaslunk, akivel irodánknak jó szakmai kapcsolata van. SZOLGÁLTATÁSOK: Teljes körű számviteli szolgáltatás: - új és már működő vállalkozásoknak, - KATA-s vállalkozásoknak is, - KIVA-s vállalkozásoknak is, - bérszámfejtés, - munkaügyi nyilvántartás, - dolgozók be- és kiléptetése, - tárgyi eszköz nyilvántartások vezetése, - adóbevallások összeállítása
Ingatlan eladás 5 éven belül
6000 Ft
Telefonos érdeklődésre is korrekt tanácsadás.
H. BALANCE PRÉMIUM, A STÍLUSOS KÖNYVELÉS Az évek során mindig egyszerűsítésre, a folyamatok automatizálására és optimalizálására törekedtünk az ügyviteli folyamatokban. Ügyfeleinkkel együtt kerestük azokat az utakat, amelyek megkönnyítik a munkájukat, és amikkel mi is hozzá tudunk járulni az ő sikereikhez. Tőlük tudjuk, hogy azért szeretnek velünk dolgozni: -mert biztonságban érzik magukat adózási kérdésekben, -mert kényelmes és gyors ügyintézéssel időt spórolunk nekik, -mert megbízható és naprakész információkat nyújtunk a mindennapi döntéseikhez, -mert gördülékennyé tesszük a pénzügyi folyamataikat, -mert a tulajdonosi és cégvezetői érdekeket mindig szem előtt tartjuk. Számunkra fontos a fejlődés. Együtt haladunk a világgal, rendszeresen továbbképzéseken veszünk részt, szakmailag mindig naprakészek vagyunk. Külföldi ügyfelekkel is szívesen foglalkozunk, teljes körűen szolgáljuk ki őket angol nyelven. SZOLGÁLTATÁSOK: Könyvelés Teljes körű kiszervezett könyvvitel: A klasszikus bér-megoldás, amikor a cég összes bizonylatát megkapja irodánk és mi azokat a könyvelési folyamat lezárása után archiválva visszaadjuk neked. Teljes körű távkönyvelés: Ebben az esetben elektronikus formában eljuttatod bizonylataidat, melyeket mi hozzácsatolunk a könyvelő programhoz és azok adatainak rögzítése után eltárolunk. Így a későbbiekben bármikor visszakereshető nem csupán az adott tranzakció könyvvitelben elfoglalt helye, hanem maga a bizonylat képe is. Ezzel az eljárással időt, pénzt és erőforrás kapacitást takaríthatsz meg. Cégátvilágítás, újrakönyvelés: A cég menedzsmentje kerülhet olyan helyzetbe (cégátvétel, cégeladás, tulajdonosi szerkezet változás, stb.), hogy a könyvelt adatbázisok értelmezése és tulajdonosi, potenciális befektetői kérdések megválaszolása válik szükségessé. Ilyenkor nélkülözhetetlen lehet a cég vagyoni helyzetének véleményezése és a beszámolók sarokszámainak magyarázata egy könyvszakértő bevonásával. Teljes körű helyszíni könyvelés: Igény esetén a komplett számviteli munkafolyamat elvégezhető a székhelyeden és erőforrásaid használatával. Számviteli tanácsadás ügyviteli folyamatszervezéssel: Amennyiben egy cég szervezete meghaladja a könnyen átlátható (kb. 10-15 fő) nagyságrendet, szükségessé válik a számviteli folyamatok, bizonylat- és információáramlás átszervezése, ésszerűsítése. Ezzel a folyamattal átlátható, könnyen kezelhető és a későbbiekben szabadon adaptálható rendszerhez jutsz, ami erőforrásaid felszabadítását és ezzel együtt költségcsökkentést jelent. Ez alapot szolgáltat továbbá egy korszerű kontrolling rendszer bevezetéséhez is. Menedzsment információs rendszer kialakítása, működtetése, riportokkal, jelentésekkel: A tudatos vezetők nem létezhetnek testreszabott és naprakész információk nélkül, melyet a saját igényeikhez alakított riportok, jelentések szolgáltatnak. Ezek kialakításában szervesen közreműködünk, javaslatokat teszünk azok tartalmára, formájára, rendszerességére. Készítünk teljes körű beszámolókat egyszeres és kettős könyvviteli nyilvántartásokból, valamint közhasznúsági jelentések készítését is vállaljuk társadalmi szervezetek részére. Bérszámfejtés A bérszámfejtés keretében megcsináljuk a kifizetőhelyek számfejtését is, melyhez informatikai és szoftveres hátterünk ad jól bevált eszközt. A bérszámfejtés riportjait ügyfeleink egyedi igényei alapján állítjuk össze, melyeket egy szakmai konzultáció során egyeztetünk. Bérszámfejtéssel kapcsolatban az alábbiakban tudunk segíteni: -folyamatos bér ügyintézés -biztosítottak bejelentése -eseti bérelszámolások -OEP ellátások ügyintézése -havi adó- és járulékbevallások készítése -magánszemélyek SZJA bevallása -munkaügyi statisztikai jelentések készítése -e-bérjegyzékek eljuttatása munkavállalóid részére Székhelyszolgáltatás: Székhelyszolgáltatásunk keretében használhatod címünket levelezésre, cégbírósági bejelentés céljából, valamint hivatali ügyintézéseid során. Irodai szolgáltatást biztosítunk azoknak a cégeknek, melyeknek nem lenne költséghatékony egy saját irodát fenntartani. Ezek mellett vállaljuk postai küldeményeid kezelését, a beérkezett küldeményekről értesítünk, kérésedre az általad megadott címre továbbítjuk azokat. Tárgyalásaidhoz telefon és faxszolgáltatást nyújtunk, a megbeszélésekhez pedig előzetes egyeztetés után tárgyalót biztosítunk. Stabil ügyvédi háttérrel támogatjuk cégügyintézési folyamataidat. A befogadó nyilatkozat kiadása után a hivatalos okiratokban székhelyként tüntetheted fel címünket. Ezután ide irányíthatod leveleidet, esetleges megrendeléseidet, telefonjaidat és mi az egyeztetett módon tájékoztatunk a különböző megkeresésekről, a várható hatósági ellenőrzésekről, valamint továbbítjuk postádat a megadott elérhetőségedre. Állandóságot, biztonságot kínálunk, és gondoskodunk arról, hogy időben eljusson hozzád minden információ, küldemény és megkeresés az általad megadott módon.
Ingatlan eladás 5 éven belül
5500 Ft
Pár éve ismerem személyesen a könyvelőiroda vezetőjét. Kedves, barátságos, egyúttal segítőkész személyiség, mindamellett, hogy egy precíz, megbízható könyvelő Budapesten. Maximálisan odafigyel a határidők betartására.
2006-tól egyéni vállalkozóként könyvelési feladatokat látok el. Az ügyfeleim többségével több éves munka kapcsolatunk van. Egyéni igényeknek megfelelően alakítom ki a munkamenetet, ügyfeleimnek fontos a személyes kapcsolat és odafigyelés. SZOLGÁLTATÁSOK: Vállalom vállalkozások és egyéni vállalkozók teljes körű könyvelését, bérszámfejtését.
Ingatlan eladás 5 éven belül
6300 Ft
Szuper kis bolt! Színesceruzát vettem, többféle is van. :)
A könyvelő és a vállalkozó szoros együttműködése szükséges az adózási döntések kialakításában. Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem, a könyvelés és bérszámfejtés mellett adó tanácsadási feladatokat , NAV előtti képviseletet is vállalunk. Megítélésem szerint egy könyvelő irodával szemben elvárás a precizitás, a megbízhatóság, az ügyfél igényeinek maximális kiszolgálása. Ezért is fontos a naprakész adózási ismeret, hogy ügyfeleink első kézből ismerhessék a jogszabályi változásokat, hogy a vállalkozó időben feltudjon készülni a változások végrehajtására és kitudják ezáltal küszöbölni az esetleges veszteségeket. LEGYEN ÖNNEK IS MEGBÍZHATÓ PARTNERE! TERVEZZEN VELÜNK! SZOLGÁLTATÁSOK: - egyéni vállalkozások, Bt-k, Kft-k teljes körű könyvelés, - KATA-s vállalkozások elindítása és könyvelése, - bérszámfejtés, TB ügyintézés, - adótanácsadás, és adótervezés, - vállaljuk NAV előtti képviseletet, - ügyfeleink részére folyamatos tájékoztatást adunk a vállalkozás eredményességéről, igénynek megfelelően havi, negyedéve bontásban, - igény szerint helyszíni könyvelést, bérszámfejtést vállalunk, - igény szerint a könyvelési anyagé elmegyünk, - a távolság nem lehet akadály, mert interneten keresztül tudjuk a kapcsolatot tartani ha bármire szükség-e van ügyfelünknek , ez eddig probléma mentesen működik,
Ingatlan eladás 5 éven belül
7300 Ft
Az irodában jól felkészült, szakképzett emberek segítik ügyfeleiket. Lelkiismeretesség, precizitás és a határidők betartása jellemzi munkavégzésüket. Kedvesek, segítőkészek. Naprakész, pontos könyvelés és bérszámfejtés. Adótanácsadás szolgáltatásukra is nagy hangsúlyt fektetnek. Türelmes hozzáállás, széleskörű, mindenre kiterjedő válasz a kérdésekre. Mindenkinek bátran ajánlom a céget, akinek könyvelésre, bérszámfejtésre, adótanácsadásra van szüksége!
Cégünk 2006-ban alakult. Mára elértük azt a szintet, hogy szolgáltatásainkat az ország bármely pontján igénybe lehet venni. Partnereink részére folyamatosan áttekinthető rendszerben folytatjuk a munkánkat. Érzékenyek vagyunk a gazdasági környezet változásaira, így a felmerült problémák esetén több megoldási javaslatot tudunk ajánlani. Nálunk a diszkréció nagyon fontos, ezért ügyfeleink adatait - külön kéréstől eltekintve - sehol sem tesszük közzé. Szolgáltatásainkat akár komplexen, akár külön-külön is magas színvonalon el tudjuk látni. SZOLGÁLTATÁSOK: - könyvelés - bérszámfejtés - székhely szolgáltatás - cégképviselet hatóságoknál - cégvezetési, üzletkötési tanácsadás - adótanácsadás -adó optimalizálás
Ingatlan eladás 5 éven belül
8000 Ft
A könyvelőiroda vezetőjével párján keresztül kerültem kapcsolatba. Kedves, barátságos hölgy, aki szakmai kérdésekre is gyorsan, szakszerű választ ad. Látszik rajta, hogy rutinos könyvelő Budapesten.
Könyveléssel, pénzügyi adminisztrációval foglalkozom otthon. Emellett cégünk épületek hővédő fóliázásával (ez lakások ablakaira is rendelhető) foglalkozik.
Ingatlan eladás 5 éven belül
7000 Ft
Minden ami könyvelés😃😃😃