CRM-dashbord fejlesztése vezetői személyzet számára

Készítsd el a tökéletes CRM-dashbordot, ami segít a vezetői döntésekben! Kérj konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM-dashbord fejlesztése vezetők számára

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene kidolgozni egy CRM-dashbordot, amely kifejezetten a vezetők igényeire van szabva. Arra lenne szükség, hogy a dashbord vizuálisan érthető legyen, és tartalmazza azokat az alapvető mutatókat, amelyek segítik a döntéshozatalt, mint például ügyféltörténetek, értékesítési előrejelzések és ügyfél-elégedettségi mutatók. Elvárásom, hogy a szakember rendelkezzen tapasztalattal CRM rendszerekben, és legyen képes a megbeszéléseink során aktívan részt venni, hogy pontosan el tudjam mondani az igényeimet. A munkát online szeretném, így bármikor elérhetjük egymást kényelmesen.

CRM-dashbord testreszabása és optimalizálása

Online munka
3 hónapja

Üdv! Keresek egy olyan szakértőt, aki segítene a meglévő CRM-dashbordom testreszabásában és optimalizálásában. Szeretném, ha a dashbord jobban tükrözné a napi működést és könnyebb lenne vele dolgozni. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a CRM szoftverek terén, és tudj javaslatokat tenni a hatékonyabb felhasználásra. Kérlek, mutass be korábbi munkáidat is! A feladatot online szeretném megoldani, így rugalmasan tudunk egyeztetni az időpontokat.

CRM-dashbord analitika és jelentések készítése

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki ért a CRM-dashbordok analitikájához és jelentéseket tud készíteni. Szeretném, ha a dashbordból kinyert adatok alapján részletes jelentéseket kapnék, amelyek segítenek a stratégiai tervezésben. Elvárás, hogy tudj dolgozni táblázatokkal és grafikonokkal, és tapasztalatod legyen az adatelemzésben. A feladatot online fogjuk végezni, így várom a jelentkezésedet!

CRM-dashbord dizájn és felhasználói élmény javítása

Online munka
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy dizájn szakemberre, aki segít a CRM-dashbordom felhasználói élményének javításában. Szeretném, hogy a felület intuitív és vizuálisan vonzó legyen. Fontos, hogy legyen tapasztalatod UX/UI tervezésben, és megértsd a CRM funkciókat. Az elkészült munkát online tisztázzuk, szeretném, ha együtt ötletelnénk a legjobb megoldásokon.

CRM-dashbord integrálás más rendszerekkel

Online munka
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud egy CRM-dashbord integrálásával más céges rendszerekkel, például a könyvelő szoftverünkkel vagy az ügyfélszolgálati rendszerünkkel. Elvárás, hogy értékes tapasztalataid legyenek az integrációs folyamatok terén, és tudj konkrét javaslatokat tenni a potenciális megoldásokra. A munka online fog zajlani, így rugalmasan tudunk egyeztetni.

CRM-dashbord karbantartás és frissítés

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki rendszeresen karbantartja és frissíti a CRM-dashbordomat. Arra lenne szükségem, hogy ellenőrizd a rendszer működését, és javasolj frissítéseket a hatékonyabb működés érdekében. Kérlek, legyél jártas a CRM rendszerek terén, és tudj normálisan kommunikálni, mert fontos, hogy tájékoztass a változásokról. A feladatot online végezzük, hogy könnyen elérjelek bárhol is legyél.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM-dashbord és miért fontos a vezetők számára?
A CRM-dashbord egy olyan vizuális felület, amely összegyűjti és megjeleníti a vállalat ügyfélkapcsolati menedzsmentjéhez kapcsolódó legfontosabb adatokat. A vezetők számára azért fontos, mert lehetővé teszi számukra, hogy valós időben nyomon követhessék az értékesítési teljesítményt, a vásárlói elégedettséget és a piaci trendeket. Ez segít a döntéshozatalban, mivel könnyen átlátható formában kapják meg az információkat, ami elősegíti a gyors reakciót a piaci változásokra.
Hogyan segít a CRM-dashbord az értékesítési csapat teljesítményének növelésében?
Milyen kulcsfontosságú mutatókat kell figyelni a CRM-dashbordon?
Hogyan lehet testre szabni a CRM-dashbordot a vállalat igényeihez?