Frissdesk API integrációs chatbot fejlesztése

Fedezd fel a Freshdesk API-val dolgozó chat-bot titkait! Kérj ingyenes konzultációt szakértőnktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Frissdesk chatbot beállítása

Budapest
3 hónapja

Szia! Keresek egy szakembert, aki segítene a Frissdesk chatbot beállításában. Azt szeretném, hogy a chatbot hatékonyan tudja kezelni a vásárlóink kérdéseit és problémáit. Fontos, hogy érts a Frissdesk felületéhez és a chatbot működéséhez, mert a rendszer testreszabásához szükség lesz a különböző beállításoknál. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik ezen a téren, és aki képes online munka keretein belül dolgozni, tehát nem feltétlenül kell egy helyszínen találkoznunk. Kérlek, írj nekem egy rövid üzenetet, ha érdekel a feladat!

Frissdesk chatbot testreszabása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Frissdesk chatbotot szeretnék testreszabni, és keresek hozzá egy tapasztalt szakembert. A célom az, hogy a chatbot jobban illeszkedjen az ügyfélszolgálati igényeinkhez és a vállalkozásunk arculatához. Kérlek, mond el, hogy milyen tapasztalataid vannak a Frissdesk használatában, és mit tudsz ajánlani a chatbot optimalizálására. Az online munka számomra ideális, így helyileg nem számít, hogy hol találkozunk.

Frissdesk chatbot integráció

Szeged
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud a Frissdesk chatbot integrálásában a meglévő weboldalunkhoz. Szükségem van arra, hogy a chatbot zökkenőmentesen működjön a rendszereinkkel, így fontos, hogy legyen tapasztalatod a weboldal fejlesztésében és a chatbotok integrálásában. Online munka is szóba jöhet, ezért kérlek, jelezd, hogy mikor tudnál nekem segíteni!

Frissdesk chatbot működésének javítása

Pécs
3 hónapja

Üdv! Egy Frissdesk chatbotot üzemeltetek, és szeretném, ha a szakértőd segítene a működésének javításában. Azt szeretném, hogy a chatbot hatékonyabban válaszoljon az ügyfeleink kérdéseire. Kérlek, mesélj a korábbi tapasztalataidról a chatbotokkal, és arról, hogyan tudnád segíteni a rendszerünk optimalizálását. Online munka keretein belül várom a jelentkezést!

Frissdesk chatbot oktatás

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki képes bemutatni és oktatni, hogyan lehet hatékonyan használni a Frissdesk chatbotot. Az alkalmazottaink számára egy online tréninget szeretnék szervezni, ahol részletesen megismerkedhetnének a chatbot lehetőségeivel. Kérlek, ha van tapasztalatod a tanításban és a Frissdesk terén, jelezd nekem, hogy mikor tudnál segíteni!

Frissdesk chatbot tesztelése

Online munka
3 hónapja

Szia! Keresek egy szakembert, aki segítene a Frissdesk chatbotunk tesztelésében. Szeretném, ha átnéznéd a chatbot működését, és visszajelzést adnál arról, hogy hol lehetne fejleszteni. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a chatbotok tesztelésében és a Frissdesk rendszerben, és az online munka lehetősége számomra ideális. Kérlek, írj nekem, hogy mikor tudnál foglalkozni a feladattal!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Freshdesk chatbot és hogyan segíthet nekem a vállalkozásomban?
A Freshdesk chatbot egy intelligens virtuális asszisztens, amelyet a Freshdesk ügyfélszolgálati platformhoz terveztek. Segíthet automatizálni a gyakori kérdések megválaszolását, így csökkentve a válaszidőt és növelve a vásárlói elégedettséget. A chatbot képes 24/7 elérhetőséget biztosítani, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy bármikor választ kapjanak a kérdéseikre. Ezen kívül, segíthet a jegyek kezelésében is, például automatikusan hozzárendelheti őket a megfelelő ügyfélszolgálati képviselőkhöz.
Milyen funkciói vannak a Freshdesk chatbotnak?
Hogyan tudom testreszabni a Freshdesk chatbotot az én vállalkozásom igényeihez?
Milyen előnyökkel jár a Freshdesk chatbot használata a hagyományos ügyfélszolgálati módszerekkel szemben?