Reklámberendezések tervrajzainak professzionális kidolgozása

Készítsd el a tökéletes reklámszerkezet terveit szakértőink segítségével! Kérj árajánlatot még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Kreatív reklámterv kidolgozása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan kreatív szakembert keresek, aki segítségemre lenne egy reklámterv elkészítésében. A projekt célja, hogy egy új terméket népszerűsítsünk a piacon. Szeretném, ha a reklám figyelemfelkeltő és egyedi lenne. Fontos, hogy a tervezés során figyelembe vedd a célcsoport preferenciáit és a márka arculatát. Ha van tapasztalatod hasonló munkákban, azt szívesen látnám a portfóliódban! A munkát online végeznénk, így bárhol a világban lehetsz.

Online hirdetési kampány tervezés

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy reklámtervezőre, aki segít online hirdetési kampányt indítani a következő hónapban. A feladatod az lenne, hogy kidolgozd a kreatív anyagokat, mint például a hirdetések szövegét és megjelenését. Nagyon fontos, hogy tudd, hogyan lehet a legjobban célozni a közönségünket a Facebook és Instagram platformokon. Ha van tapasztalatod online kampányokkal, kérlek, oszd meg velem az eddigi munkáidat! Online munka, tehát nem fontos, hogy Debrecenben legyél.

Reklámgrafika tervezés

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szeretnék egy reklámgrafikust találni, aki segítene egy új promóciós kampány grafikai anyagának megtervezésében. A projekt során olyan vizuális elemekre van szükségem, mint a szórólapok, plakátok és közösségi média hirdetések. Olyan szakembert keresek, aki jól ismeri a legújabb grafikai trendeket és rendelkezik tapasztalattal hirdetések tervezésében. Kérlek, küldd el a portfóliódat, és jelezd, hogy mennyi idő alatt tudnád elvégezni a feladatot. Online munka!

Termékbemutató videó reklám készítése

Miskolc
3 hónapja

Szia! Olyan szakértőt keresek, aki tudna készíteni egy reklámvideót az új termékünkről. A videónak bemutatnia kell a termék főbb jellemzőit és előnyeit. Fontos, hogy a videó figyelemfelkeltő és professzionális minőségű legyen. Ha rendelkezel tapasztalattal videó készítésében, kérlek, oszd meg a korábbi munkáidat, és jelezd, hogy milyen technikai eszközöket használsz. A munka online történik, így bárhonnan dolgozhatsz.

Social media kampány tervezése

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki segít megtervezni a következő social media kampányunkat. A feladatod a kreatív szövegek és képi anyagok megalkotása lenne, amivel elérhetjük a célközönségünket. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a közösségi média platformok reklámozásában és tudd, hogyan lehet hatékonyan szövegezni. Ha van referenciád, kérlek, küldd el! Online munka, tehát bárhol lehetsz.

Reklámkampány kreatív koncepció kidolgozása

Pécs
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan kreatív szakembert keresek, aki segít egy teljes reklámkampány koncepciójának kidolgozásában. A munka során fontos, hogy figyelembe vedd a márka arculatát, és olyan ötleteket hozz, amelyek kiemelik a termékünk előnyeit. Kérlek, oszd meg velem a portfóliódat és tapasztalataidat, valamint javasolj időkeretet is a projekt megvalósításához. Online munka, tehát bárhol dolgozhatsz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi a reklám tervezés folyamata és milyen lépésekből áll?
A reklám tervezés folyamata több fontos lépésből áll. Először is, szükséges a célcsoport pontos meghatározása, hogy tudjuk, kinek a figyelmét szeretnénk felkelteni. Ezután a reklám célját kell meghatározni, például a márkaismertség növelése vagy az eladások fokozása. Ezt követően kreatív ötleteket kell gyűjteni, figyelembe véve a márka üzenetét és arculatát. A következő lépés a kampány formatervének kidolgozása, majd a médiaplán, ahol meghatározzuk, hogy hol és mikor jelenik meg a reklám. Végül pedig a kampány végrehajtása után érdemes az eredmények elemzésével finomítani a következő reklámtervezés során.
Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni a reklám szöveg megírásakor?
Hogyan mérhetjük a reklám kampányok hatékonyságát?
Milyen trendek figyelhetők meg a reklám tervezés terén mostanában?